.swf tiedostojen siirto puhelimeen sopivan kokoisena..

asdad

Eli ois tämmöne ongelma, et pitäs saada swf tiedostoja puhelimeen sopivan kokosena, ku kaveri lähetti yhen rayn pelin mulle bluetoothilla ( mansikan vanha versio ), ja sit ku ite koitan laittaa kymppipokeria puhelimeen sivulta www.freewebs.com/rpelit, ni valittaa et: Muisti ei riitä tiedoston avaamiseen, ja sil on kokoa 1,7Mt, ja kaverin lähettämäs mansikas on kokoa taasen vaan jotai 250 kt, eli miten saan laitettuu pienempi kokoseks tuon kymppipokerin..?

Ja sit ois viel sellane kysymys, et miten saan käännettyy rayn pelaamon sivulta .swf muotoon ne tiedostot, ku sieltä koittaa ottaa niit pelei, ni ne tulee .htm muodossa sieltä..

Kiitän, jos joku vastais tähän :)

Kyl nuo pienempikokoset tulee iha suosiolla, mut isompikokosia en osaa laittaa :S

5

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkhkgfdf

      voisitko kertoa miten tuolta saa ladattua nuita pelejä swf muodossa?

    • Mo

      jollain flash compressorilla sen saa, mut siitä tulee mustavalkonen ja äänet lähtee. Ja toimii erittäin hitaasti.

      • IlvesPro

        Itseä kiinnostaisi sama juttu. Jos löytyy joku hyvä ohjelma,mikä hoitaa homman niin ilmoitelkaa.


      • tsstoffline
        IlvesPro kirjoitti:

        Itseä kiinnostaisi sama juttu. Jos löytyy joku hyvä ohjelma,mikä hoitaa homman niin ilmoitelkaa.

        ketäään nyt varmaan ei enää kiinnosta mutta sanonpahan vain, että jos käytät mozillaa mene pelaamoon avaat haluamasi pelin ja klikkaat hiiren oikeeta ja valitset 'Tallenna sivu nimellä' ja sitten työpöydälle (tai mihin ikinä tallentamasi tiedot menevätkään) ilmestyy HTML tiedosto JA tiedostokansio, avaat tiedostokansion ja etsit sieltä .swf tiedoston. siinä se


      • uyt
        IlvesPro kirjoitti:

        Itseä kiinnostaisi sama juttu. Jos löytyy joku hyvä ohjelma,mikä hoitaa homman niin ilmoitelkaa.

        iWisoft Flash SWF downloader ohjelma... hyvin on pelittäny ja oon sanu pelit kännykkään, mutta känny valittaa että on liian isoja, mutta tuolta saa ladattua ne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe