Eli ois tämmöne ongelma, et pitäs saada swf tiedostoja puhelimeen sopivan kokosena, ku kaveri lähetti yhen rayn pelin mulle bluetoothilla ( mansikan vanha versio ), ja sit ku ite koitan laittaa kymppipokeria puhelimeen sivulta www.freewebs.com/rpelit, ni valittaa et: Muisti ei riitä tiedoston avaamiseen, ja sil on kokoa 1,7Mt, ja kaverin lähettämäs mansikas on kokoa taasen vaan jotai 250 kt, eli miten saan laitettuu pienempi kokoseks tuon kymppipokerin..?
Ja sit ois viel sellane kysymys, et miten saan käännettyy rayn pelaamon sivulta .swf muotoon ne tiedostot, ku sieltä koittaa ottaa niit pelei, ni ne tulee .htm muodossa sieltä..
Kiitän, jos joku vastais tähän :)
Kyl nuo pienempikokoset tulee iha suosiolla, mut isompikokosia en osaa laittaa :S
.swf tiedostojen siirto puhelimeen sopivan kokoisena..
5
1722
Vastaukset
- hjkhkgfdf
voisitko kertoa miten tuolta saa ladattua nuita pelejä swf muodossa?
- Mo
jollain flash compressorilla sen saa, mut siitä tulee mustavalkonen ja äänet lähtee. Ja toimii erittäin hitaasti.
- IlvesPro
Itseä kiinnostaisi sama juttu. Jos löytyy joku hyvä ohjelma,mikä hoitaa homman niin ilmoitelkaa.
- tsstoffline
IlvesPro kirjoitti:
Itseä kiinnostaisi sama juttu. Jos löytyy joku hyvä ohjelma,mikä hoitaa homman niin ilmoitelkaa.
ketäään nyt varmaan ei enää kiinnosta mutta sanonpahan vain, että jos käytät mozillaa mene pelaamoon avaat haluamasi pelin ja klikkaat hiiren oikeeta ja valitset 'Tallenna sivu nimellä' ja sitten työpöydälle (tai mihin ikinä tallentamasi tiedot menevätkään) ilmestyy HTML tiedosto JA tiedostokansio, avaat tiedostokansion ja etsit sieltä .swf tiedoston. siinä se
- uyt
IlvesPro kirjoitti:
iWisoft Flash SWF downloader ohjelma... hyvin on pelittäny ja oon sanu pelit kännykkään, mutta känny valittaa että on liian isoja, mutta tuolta saa ladattua ne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889