ihan oikeasti kysyisin, mitä etuja saat,
antaako Elisa esim. ilmaista puheaikaa jos olet siirtymässä toiseen liittymään kuten eräät.
sen vuoksi kyselen, kun listahinnat ovat silmiini kaikki korkeampia, eikä mitään tarjouksia .
(meillä on lähes joka liittymää sen takia,
koska olen vuosien aikana huomannut, jokainen on useinkin vailla yhteyttä,
siksi pidämme maalla kaikkia,
soitamme vain edullisimmilla.
mitä syytä olla Elisan asiakas,
m
2
497
Vastaukset
- DJ
Monella on siksi järkeä olla oman yhtiönsä asiakas,kun on osakkeenomistaja.
(Elisalla omistajia on kymmeniätuhansia)- Piro123
Elisa on kuitenkin halvempi kuin Sonera. Multimediaviestit ja videopuhelut ovat huomattavasti halvemmat kuin esim. DNA:lla, Soneralla ja Tele Finlandilla. Lisäksi Elisa on ainoa operaattori jolta saa S-bonusta.
3G-verkko on kattavin (samaa verkkoa käyttävät tosin myös Saunalahti ja Academida, joilla peruspalvelut ovat halvempia kuin Elisalla).
Siinäpä ne syyt miksi ainakin minä pysyn Elisan asiakkaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586