ihan oikeasti kysyisin, mitä etuja saat,
antaako Elisa esim. ilmaista puheaikaa jos olet siirtymässä toiseen liittymään kuten eräät.
sen vuoksi kyselen, kun listahinnat ovat silmiini kaikki korkeampia, eikä mitään tarjouksia .
(meillä on lähes joka liittymää sen takia,
koska olen vuosien aikana huomannut, jokainen on useinkin vailla yhteyttä,
siksi pidämme maalla kaikkia,
soitamme vain edullisimmilla.
mitä syytä olla Elisan asiakas,
m
2
476
Vastaukset
- DJ
Monella on siksi järkeä olla oman yhtiönsä asiakas,kun on osakkeenomistaja.
(Elisalla omistajia on kymmeniätuhansia)- Piro123
Elisa on kuitenkin halvempi kuin Sonera. Multimediaviestit ja videopuhelut ovat huomattavasti halvemmat kuin esim. DNA:lla, Soneralla ja Tele Finlandilla. Lisäksi Elisa on ainoa operaattori jolta saa S-bonusta.
3G-verkko on kattavin (samaa verkkoa käyttävät tosin myös Saunalahti ja Academida, joilla peruspalvelut ovat halvempia kuin Elisalla).
Siinäpä ne syyt miksi ainakin minä pysyn Elisan asiakkaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826