En tiedä olenko ainoa mutta

Minua kyrpii suunnattomasti nämä trollaajat ja kusipäät täällä jotka käy vain haukkumassa täällä satanismia. Voin rehellisesti sanoa että jos satanismista otettais symboliikka ja psykodraama pois, moni ihminen jota on tätä satanismia hyljeksinyt ei varmasti silloin hyljeksisi. Joten pyydän, ennenkuin rupeatte kaikkea paskaa tänne laittamaan, selvittäkää faktat ensin: siinä on pari linkkiä kahdesta satanismin suuntauksesta joista olen itse erittäin kiinostunut: http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi ja sitten: http://fi.wikipedia.org/wiki/Setin_temppeli Mitä mieltä muut?

Asiallisia kommentteja kiitos ja asiallista juttelua asiasta. Kaikki Jeesustelijat voivat sitten suksia hevon kuuseen mikäli aikovat laittaa tänne uskonnollista paskaa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

PS: Jos olette kiinostuneita jatkamaan kanssani keskustelua aiheesta enemmän ja syventymään aiheeseen niin teoriittiselta kuin käytännön pohjaltakin. Ottakaa yhteyttä sähköpostin kautta: [email protected]

4

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joh. 1:5

...menee saivarteluksi, jos ei oteta huomioon sitä, että Jeesus Kristus on saatánan pahin vihollinen, joka on jo murskannut käärmeen pään. Siksi jos sanon: "Väistyköön kaikki perkeleelliset demonit tältä palstalta ja siellä vierailevia ihmisiä kiusaamasta", se tapahtuu. Miksi? Koska Jeesus Kristus on Herra, ja tämä on sotaa. Ei ihmisiä vastaan, vaan Jumalan sotaa paholaista vastaan.

"Olkaa Jumalalle alamaisia ja vastustakaa perkelettä, uskossa lujina, niin se teitä pakenee."

• UskoPois

Ja näin hävisi kaikki pahuus tältä palstalta. Nyt kaikki ovat uskovaisia eikä kukaan enää trollaa.

• Värä

Jeesustelijoiden kanssa keskustelu on samaa kuin poliitikkojen kanssa. He eivät yritäkään ymmärtää mitä sanot vaan alkavat jauhaa jostakin toisesta aiheesta.

• Z.agge

Olen täysin samaa mieltä tämän ketjun aloittajan kanssa. Aivan varmastikaan tuon ensimmäisen kommentin jättäjä ei lukenut kumpaakaan antamistasi linkeistä, koska selkeästi edelleen luulee kaikkia satanisteja saatananpalvojiksi. Et todellakaan ole ainoa! Koetetaan pitää tällä foorumilla jokin järki yllä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6973
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      36
      4191
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3229
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1686
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe