En tiedä olenko ainoa mutta

Minua kyrpii suunnattomasti nämä trollaajat ja kusipäät täällä jotka käy vain haukkumassa täällä satanismia. Voin rehellisesti sanoa että jos satanismista otettais symboliikka ja psykodraama pois, moni ihminen jota on tätä satanismia hyljeksinyt ei varmasti silloin hyljeksisi. Joten pyydän, ennenkuin rupeatte kaikkea paskaa tänne laittamaan, selvittäkää faktat ensin: siinä on pari linkkiä kahdesta satanismin suuntauksesta joista olen itse erittäin kiinostunut: http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi ja sitten: http://fi.wikipedia.org/wiki/Setin_temppeli Mitä mieltä muut?

Asiallisia kommentteja kiitos ja asiallista juttelua asiasta. Kaikki Jeesustelijat voivat sitten suksia hevon kuuseen mikäli aikovat laittaa tänne uskonnollista paskaa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

PS: Jos olette kiinostuneita jatkamaan kanssani keskustelua aiheesta enemmän ja syventymään aiheeseen niin teoriittiselta kuin käytännön pohjaltakin. Ottakaa yhteyttä sähköpostin kautta: [email protected]

4

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joh. 1:5

...menee saivarteluksi, jos ei oteta huomioon sitä, että Jeesus Kristus on saatánan pahin vihollinen, joka on jo murskannut käärmeen pään. Siksi jos sanon: "Väistyköön kaikki perkeleelliset demonit tältä palstalta ja siellä vierailevia ihmisiä kiusaamasta", se tapahtuu. Miksi? Koska Jeesus Kristus on Herra, ja tämä on sotaa. Ei ihmisiä vastaan, vaan Jumalan sotaa paholaista vastaan.

"Olkaa Jumalalle alamaisia ja vastustakaa perkelettä, uskossa lujina, niin se teitä pakenee."

• UskoPois

Ja näin hävisi kaikki pahuus tältä palstalta. Nyt kaikki ovat uskovaisia eikä kukaan enää trollaa.

• Värä

Jeesustelijoiden kanssa keskustelu on samaa kuin poliitikkojen kanssa. He eivät yritäkään ymmärtää mitä sanot vaan alkavat jauhaa jostakin toisesta aiheesta.

• Z.agge

Olen täysin samaa mieltä tämän ketjun aloittajan kanssa. Aivan varmastikaan tuon ensimmäisen kommentin jättäjä ei lukenut kumpaakaan antamistasi linkeistä, koska selkeästi edelleen luulee kaikkia satanisteja saatananpalvojiksi. Et todellakaan ole ainoa! Koetetaan pitää tällä foorumilla jokin järki yllä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe