En tiedä olenko ainoa mutta

Minua kyrpii suunnattomasti nämä trollaajat ja kusipäät täällä jotka käy vain haukkumassa täällä satanismia. Voin rehellisesti sanoa että jos satanismista otettais symboliikka ja psykodraama pois, moni ihminen jota on tätä satanismia hyljeksinyt ei varmasti silloin hyljeksisi. Joten pyydän, ennenkuin rupeatte kaikkea paskaa tänne laittamaan, selvittäkää faktat ensin: siinä on pari linkkiä kahdesta satanismin suuntauksesta joista olen itse erittäin kiinostunut: http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi ja sitten: http://fi.wikipedia.org/wiki/Setin_temppeli Mitä mieltä muut?

Asiallisia kommentteja kiitos ja asiallista juttelua asiasta. Kaikki Jeesustelijat voivat sitten suksia hevon kuuseen mikäli aikovat laittaa tänne uskonnollista paskaa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

PS: Jos olette kiinostuneita jatkamaan kanssani keskustelua aiheesta enemmän ja syventymään aiheeseen niin teoriittiselta kuin käytännön pohjaltakin. Ottakaa yhteyttä sähköpostin kautta: [email protected]

4

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joh. 1:5

      ...menee saivarteluksi, jos ei oteta huomioon sitä, että Jeesus Kristus on saatánan pahin vihollinen, joka on jo murskannut käärmeen pään. Siksi jos sanon: "Väistyköön kaikki perkeleelliset demonit tältä palstalta ja siellä vierailevia ihmisiä kiusaamasta", se tapahtuu. Miksi? Koska Jeesus Kristus on Herra, ja tämä on sotaa. Ei ihmisiä vastaan, vaan Jumalan sotaa paholaista vastaan.

      "Olkaa Jumalalle alamaisia ja vastustakaa perkelettä, uskossa lujina, niin se teitä pakenee."

      • UskoPois

        Ja näin hävisi kaikki pahuus tältä palstalta. Nyt kaikki ovat uskovaisia eikä kukaan enää trollaa.


      • Värä

        Jeesustelijoiden kanssa keskustelu on samaa kuin poliitikkojen kanssa. He eivät yritäkään ymmärtää mitä sanot vaan alkavat jauhaa jostakin toisesta aiheesta.


    • Z.agge

      Olen täysin samaa mieltä tämän ketjun aloittajan kanssa. Aivan varmastikaan tuon ensimmäisen kommentin jättäjä ei lukenut kumpaakaan antamistasi linkeistä, koska selkeästi edelleen luulee kaikkia satanisteja saatananpalvojiksi. Et todellakaan ole ainoa! Koetetaan pitää tällä foorumilla jokin järki yllä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe