Poju kuvittelee liikoja

Jenni69

- Ensinnäkin pitää olla sopimus, johon on tyytyväinen ja auto, jolla voi taistella mestaruuden voittamisesta. Ei ole mitään järkeä mennä pienempään talliin ja vain ajella.

- Minulla ei ole mitään mielenkiintoa ajella kymmenennen sijan paikkeilla. En saa siitä mitään irti. Mieluummin jään kotiin ja teen jotain muuta.

- Jos en saa kunnollista tallia kunnollisella voittavalla autolla, minun pitää miettiä asiaa.

VOI SINUA "ICEMAN" SINULLAHAN OLI HUIPPUAUTO MUTTA PARHAASI MUKAAN ROIKUIT SIELLÄ KESKIKASTISSA. Poju on pilvilinnassa. XD

15

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en arvosta en

Tässä nähdään miten paljon se auto vaikuttaa. Paskakuskikin pärjää yleensä hyvällä autolla ja kimi vaatiikin itselleen ylivoimaista autoa tai muuten ei ala. Koko uransa ollut keskikastin kuski jolla on vaan käynyt munkki.

• siinä ne

Hamilton, Vettel, Räikkönen. Muut on keski-tai alakastia.

• Oviedon Ihmisohjus.

Alonson nimittäin.

• Nimi = Erkki
        Oviedon Ihmisohjus. kirjoitti:

Alonson nimittäin.

jakkahan tulee seuraava kausi kyllä itkua riittää, toivon että Leuka-Shumi pitää Massan puolta - niin piti nytkin.

• Alonso = paska

Alonson nimittäin.

HAHAHAHAHAHA!

Sinähän vitsin murjasit. Alonso on kisan turhin kuski.

• Oviedon Ihmisohjus.
        Alonso = paska kirjoitti:

HAHAHAHAHAHA!

Sinähän vitsin murjasit. Alonso on kisan turhin kuski.

Alonso on ehkä turhin, mutta Kimi on huonoin. ;)

• Tulppa-Trulli

Alonso on ehkä turhin, mutta Kimi on huonoin. ;)

Eri mieltä voidaan olla siitä, onko Kimi paras kuski, mutta huonoimmaksi väittäminen on silkkaa idiotismia. Kyllähän huonoin on selkeästi Kovalainen...

No ei ole sekään, oikeasti taitaa olla Jarno Trulli, joka on ollut mukana jo pitkään ja joka ei siltikään pärjää millään autolla.

• Ongelmiin on syyt

Poju juo epävarmuuttaan ja ihan liikaa. Oli kyseessä sitten epävarmuus ratissa tai ajotaidot tai vaikka epävarmuus omaa seksuaalista identiteettiään kohtaan tai vaan epävarmuus, ettei olekaan se kaikkein kovin rattimies. Pojusta ei tule olemaan tulevaisuudenkaan koskaan mestariksi ennekuin selvittää itselleen nämä asiat.

• liika on liikaa

Pojuhan ottaa kuppia ihan hallitusti ja harvoinhan on tänäkin vuonna kadulla hortoillut. Voisit selvittää omat ongelmasi ennenkuin alat morkkaamaan muita.

• dfbhd
        liika on liikaa kirjoitti:

Pojuhan ottaa kuppia ihan hallitusti ja harvoinhan on tänäkin vuonna kadulla hortoillut. Voisit selvittää omat ongelmasi ennenkuin alat morkkaamaan muita.

Pojuhan vietiin Porin torilta putkaan juopumuksen ja kadulle ulostamisen takia

• hmmmmmmmmmmmmmmmm
        dfbhd kirjoitti:

Pojuhan vietiin Porin torilta putkaan juopumuksen ja kadulle ulostamisen takia

Kukas se "poju" on? Sinä vai?

• hmhmmhhmmhhm

• Poju z

Mitä muuten ÄMMÄT tietää autolla ajamisesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      6651
    2. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      2439
    3. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
      Puolanka
      54
      1289
    4. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      75
      1144
    5. Pysyt hyvännäköisenä pitkään

Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on p
      Ikävä
      46
      1074
    6. Martinan uusin hirvitys

Nyt on järkyttävät hopeiset paljetti shortsit jalassa. Mistä se löytää noita hutsahtavia vaatteita. Luuleeko näyttävänsä nuoremmalta, vaikka vaikutus
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1038
    7. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      141
      968
    8. En mä jaksa enää uskoo

Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.
      Ikävä
      88
      958
    9. Martina on kova vaihtamaan juhannusheilaa

2018 -Hannes 2019-Stefu 2020-Palomies 2021-Pikkarainen 2022-Tanskalainen lippis mies Ihan sairasta kun ei yhtään pysty viettämään aikaansa vain laste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      875
    10. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      239
      860
    Aihe