Kaipaisin hieman tietoa kirjoista jotka sisältävät Kaaoksen sodan tapahtumia. Tästä on kirjasarjakin, tiedän, mutta se käsittää 2 kirjaa eikä selitä mitenkään Kaaosta tai esim. Tasin kuolemaa. Näistä tapahtumista olen hieman tietoa saanut muista kirjoista mutta en lähellekkään tarpeeksi. Aika jännä että Kaaoksen sota-sarjan kirjat (Nukkekuningas, Viimeinen kääpiökuningas) eivät tätä selvennä ollenkaan... Joten jos joku voisi nimetä kirjan/kirjat joissa tämä ah-niin-merkittävä kahakka käydään olisin äärimmäisen kiitollinen =)
DraonLance, Kaaoksen sota
1
304
Vastaukset
- Huonomuistinen
Uusi sukupolvi ja kesätulen lohikäärmeet.
Juoni tiivistettynä niinkuin sen hatarasti vuosien jälkeen muistan: Jumalat loivat Krynn maailman, Kaaos niminen jumala oli sitä mieltä että hän on muiden jumalien isä ja johtaja ja että hän päättää millaisia leikkejä krynnissä leikitään. Muut jumalat olivat erimieltä ja sulkivat tämän pyöreän harmaan kiven sisään. Sen jälkeen hen jättivät suuressa viisaudessaan kiven krynnin pinnalle vähän kuin ydinpommin leikkikentälle. No tietenkin joku tollo rikkoi kiven ja kaaos ampaisi vapauteen, otti muista jumalaista niskalenkin ja alkoi leikkiä krynnissä tapetaan kaikki-leikkiä.
Lopussa Tas haavoitti kaaosta jalkaan tikarillaan samalla murskautuen sen alle, kaaoksesta irronnut veripisara oli sitten joutumassa takaisin harmaan kiven sisään ja ilmeisesti siinä vaiheessa vihellettiin peli poikki ja kaaos sai valita kerääkö luunsa ja häipyy vai joutuuko takaisin kiven sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047205- 1682217
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411039
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2631024