Eli ongelmana on, että kun kirjaudun meseen, lennän saman tien ulos. En ehdi avaamaan keskusteluja tai mitään. ongelmaa ei esiinny niin suuresti jos olen näkyminen muille offline:ssa, mutta kun haluisin jutella tutuille ilman sitäkin. Uusin meseversio on, ja se on asennettu ja poistettu jo muutamaan kertaan. Käytössä on soneran liikkuva laajakaista, mutta en usko että ongelma johtuu täysin ainakaan siitä, sillä mese toimi hetken senkin alaisuudessa. Apua siis kaivataan
Mese heittää ulos
eiälyä
2
623
Vastaukset
- u9iou90
Mesesi on voitu hakkeroida, oletko kokeillut kirjautua meseen muilla koneilla? Jos et niissäkään pääse meseen niin kannattaa tehdä uusi sähköposti, tai kokeile vaihtaa salasanaa. En ole varma, mikä mesessäsi on vikana kun itselläni ei ole ollut tuollaisia ongelmia, muunlaisia kyllä.
- kitiiii
sama ongelma minulla ja olen tehnyt uuden mesen ja SEKÄÄN EI PELITÄ. Salasanaa olen vaihtanut monesti ja konekin on vaihtunut kerran. Sama ongelma oli vanhassa ja uudessa koneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013