Muutimme juuri ja nyt on ongelma, nimittäin tuohon lieteen ei löydy käyttöohjeita.
Olisi kiva tietää, miten tuon turvalukituksen saa auki ja levyt toimimaan?
Rosenlew Turvaliesi 50
11
43284
Vastaukset
- hölmöläineeen
siinä sellanen nuppi mistä käännetään..
ohjeet rosenlew.fi - hannu hanhi
etsiä www.aeg-electrolux.fi sivustosta.
- avuksi
Kun keskellä punainen on punainen valo, paina sen kohdalta n. 10 sekintia, kunnes valo muuttuu vihreäksi. Käännä oikealla olevasta nappulasta oikealle, käännä ajastimesta aikaa.
Nyt voit kääntää virran päälle. Jos haluat käyttää uunia, käännä vielä oikealle. Kun valitsemasi aika on täynnä päättynyt, kuuluu merkkiääni. Voit halutessasi lisätä aikaa merkkiäänen kuultuasi tai aikaisemmin. Turvaliesi kytkeytyy kokonaan pois käyttövalmiudesta, kun painat keskinapulasta n.10 sekuntia, jolloin merkkivalo muuttuu punaiseksi. varmistus on siis monipulinen!- Anonyymi
Jees! Thanks kiitti kiitti😁
- Anonyymi
Mulla sama uuni ja valo ei muutu vihreäksi
- Anonyymi
Kiiiiiiitos! HIENO NEUVO! Ja toimii.
- Miiies
Kiitos avuksi, ei ollut ohjeissa mitään timerin käytöstä, mutta nyt homma selvisi sinun tiedoilla
- Juusok
Meillä on sama liesi se toimii vähän auringonpaisteesta ja viikonpäivästä johtuen miten tykkää.
Jos joku sanoo tuota "lapsilukoksi" niin nuo Rosenlewin insinöörit tienaisivat varmasti paremmin CIAn tai NASAn leivissä..! Heh! - Anonyymi
Electrolux halvimmat hinnat ja sitä kautta myös ohjeet www.kitupiikki.eu/hinta.jsp?text=electrolux
- Anonyymi
Halvimmat electroluxit http://www.kitupiikki.eu/hinta.jsp?text=electrolux
- Anonyymi
Kysymys.
Pitääkö tässä Rosenlew turvahellassa aina palaa tämä vihreä valo, kun ei ole käytössä ?
Tarkoittaako se, että siinä on aina sähkövirta päällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688