Aion toteuttaa piakkoin suuren fantasiani.
Kiihotun kovasti, kun käyn yleisissä käymälöissä, joissa leijuu ihanan kirpeä virtsan tuoksu. Ja oikein löysän ulosteen aikaansaama tuoksu saa minut suorastaan extaasiin. Unelmoinkin, että joku lukitsisi minut vessaan ja valelisi minut ulosteellaan ja pakottaisi minut juomaan virtsaa. Ihan sama kumpaa sukupuolta tämä henkilö olisi. Virtsan juomisen jälkeen olisi ihanaa saada nuolla paskakokkareista persereikää.
Pervoilu kiihottaa
Zachtor
7
6630
Vastaukset
- mies savosta
Meillä näyttäisi olevan PALJONKIN yhteistä...AAHH!
- Zachtor
Ihanaa ja fantsuu. Ois upeeta sahata sun jalkaa moottorisahalla. Mulle tulis siitä mahtava stondis. Ois fantsuu runkata mällit sun jalantyngälle....uuuh
- Anonyymi
Zachtor kirjoitti:
Ihanaa ja fantsuu. Ois upeeta sahata sun jalkaa moottorisahalla. Mulle tulis siitä mahtava stondis. Ois fantsuu runkata mällit sun jalantyngälle....uuuh
Mällit irti ja paskajonoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mällit irti ja paskajonoon!
Piere ikeniis urpo
Aika rajuu!!uuhh!!!
Aika rankkaaa!!!
- Anonyymi
Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen buaahaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313527- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111331- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875