Mitä sitten tapahtuu, kun joku kasvattaa kannabis kasvia vankilasssa, eihän sieltä enää voi joutua uuteen vankilaan vai voiko joutua?
Entäpä vankilassa saako siellä on kannabis kasvi kasvamassa?
4
608
Vastaukset
- lisää linnaa
Tietysti voi joutua uuteenkin vankilaan. Todennäköisimmin joutuu kylläkin istumaan siinä samassa vankilassa hieman pitempään.
- vankilapaskapaikka
No en kyllä osaa vastata tuohon, mutta jos tämä nyt antaa yhtään suuntaa edes kysymykseesi niin itse vankilassa kärähdin cannabiksen käytöstä ja hallussapidosta, ja siitä seurasi 8 päivää eristystä rundissa(erittäin "kivassa" kopissa) :) eikä tuomiota tullut yhtään lisää, vankilan oma sisäinen rangaistus vain.
- Polla sekaisin
Sellissä ei saa olla kasveja.
Ulkona käyt vain hiekkakentällä valvovan silmän alla kävelemässä.
Vähiin käy kasvimaat !
Tiedätkö muuten että hassis pehmentää aivoja, niin et vielä ole huomannut, me kyllä huomattiin sinusta jo.- 777
"Tiedätkö muuten että hassis pehmentää aivoja, niin et vielä ole huomannut, me kyllä huomattiin sinusta jo. "
Aivosi ovat näköjään jo pehmenneet. Eiköhän se ole helpompi salakuljettaa huumehia vankilaan. Sörkan pihaan on heitelty muurin yli tennispalloja joissa oli kaikkea kivaan sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491