topfield, ongelmako????

deer,,,

kysyisin jotta onkohan tuossa boksissa vikaa?

eli ostin tobfield tf500PVRc digoboksin kaapeliverkkoon

ja nyt jos nauhoitan vaikka 4:kanavaa, mtv3 ja sub ja itse nelonen näkyvät, mutta 1 ja 2 kanavat eivät silloin näy!, kun keskeytän tallennuksen, alkavat näkyä??

ohjeissa sanotaan jotain näin:
yhdellä digitaalisen vastaanottimen virittemellä voit nauhoittaa kanavaa ja katsella samaan aikaan toista kanavaa, jos nämä kaksi kanavaa tulevat samasta kanavanipusta. TF 500 PVRc digitaalisessa vastaannottimessa on kaksi viritintä,

onko laitteessa vikaa , vai onko se nyt vain tuollainen, muijan luona oli humax merkkinen tallentava digiboksi, enkä ole tuollaista ongelmaa siinä havainnut!

onkohan tuo topfield ongelma kovinkin yleistä digibokseissa, vai onko tuo minun rikki!

kiitos sille joka vastaa!

3

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se lyhyt antennijohto laitettu oikein paikoilleen?
      Yksi silmukkakaapeli (lyhyt antennikaapeli)

      Antennireiät:
      CABLE 1 IN Lähetyksen sisääntuloliitin ensimmäiselle virittimelle.

      RF LOOP 1 OUT Lähetyksen ulostuloliitin CABLE 1 IN
      toiselle digitaaliselle vastaantottimelle.

      CABLE 2 IN Lähetyksen sisäätuloliitin toiselle virittimelle.

      RF LOOP 2 OUT Lähetyksen ulostuloliitin CABLE 2 IN
      toiselle digitaaliselle vastaanottimelle.



      Käyttöohjeessa tosiaan sanotaan:
      "Yhdellä digitaalisen vastaanottimen virittimellä voit nauhoittaa
      kanavaa ja katsella samaan aikaan toista kanavaa, jos nämä
      kaksi kanavaa tulevat samasta kanavanipusta. TF 500 PVRc
      digitaalisessa vastaanottimessa on kaksi viritintä, joten voit
      nauttia seuraavista:
      • On mahdollista tallentaa ja katsella kahta eri kanavaa
      vain, jos kaksi tai useampi kanava tulee samasta kanavanipusta
      ja toiset kanavat tulevat toiselta kanavanipulta.

      Tässä jotain kaapeliverkon kanavanipuista:
      http://www.dna.fi/Yksityisille/TV/KaapeliTV/Sivut/Taajuudet.aspx

      Ja mainostavat "Tallenna kahta kanavaa, katso kolmatta. "

      • deer,.,

        olin laittanut väärin sen lyhyen antennijohdon, tai no aluksi en laittanut ollenkaan, ku luulin että se on joku turha :)

        siinä tosiaan oli vika :)

        kiitos sulle paljon!

        hyvää päivänjatkoa!


    • frangrabba

      joo eli saman nipun kanavat näkyvät 4,3,sub,mut 1ja 2 eivät näy kuuluvat eri kanavanippuun,eli ei siinä laitteessa mitään vikaa ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe