kysyisin jotta onkohan tuossa boksissa vikaa?
eli ostin tobfield tf500PVRc digoboksin kaapeliverkkoon
ja nyt jos nauhoitan vaikka 4:kanavaa, mtv3 ja sub ja itse nelonen näkyvät, mutta 1 ja 2 kanavat eivät silloin näy!, kun keskeytän tallennuksen, alkavat näkyä??
ohjeissa sanotaan jotain näin:
yhdellä digitaalisen vastaanottimen virittemellä voit nauhoittaa kanavaa ja katsella samaan aikaan toista kanavaa, jos nämä kaksi kanavaa tulevat samasta kanavanipusta. TF 500 PVRc digitaalisessa vastaannottimessa on kaksi viritintä,
onko laitteessa vikaa , vai onko se nyt vain tuollainen, muijan luona oli humax merkkinen tallentava digiboksi, enkä ole tuollaista ongelmaa siinä havainnut!
onkohan tuo topfield ongelma kovinkin yleistä digibokseissa, vai onko tuo minun rikki!
kiitos sille joka vastaa!
topfield, ongelmako????
3
374
Vastaukset
Onko se lyhyt antennijohto laitettu oikein paikoilleen?
Yksi silmukkakaapeli (lyhyt antennikaapeli)
Antennireiät:
CABLE 1 IN Lähetyksen sisääntuloliitin ensimmäiselle virittimelle.
RF LOOP 1 OUT Lähetyksen ulostuloliitin CABLE 1 IN
toiselle digitaaliselle vastaantottimelle.
CABLE 2 IN Lähetyksen sisäätuloliitin toiselle virittimelle.
RF LOOP 2 OUT Lähetyksen ulostuloliitin CABLE 2 IN
toiselle digitaaliselle vastaanottimelle.
Käyttöohjeessa tosiaan sanotaan:
"Yhdellä digitaalisen vastaanottimen virittimellä voit nauhoittaa
kanavaa ja katsella samaan aikaan toista kanavaa, jos nämä
kaksi kanavaa tulevat samasta kanavanipusta. TF 500 PVRc
digitaalisessa vastaanottimessa on kaksi viritintä, joten voit
nauttia seuraavista:
• On mahdollista tallentaa ja katsella kahta eri kanavaa
vain, jos kaksi tai useampi kanava tulee samasta kanavanipusta
ja toiset kanavat tulevat toiselta kanavanipulta.
Tässä jotain kaapeliverkon kanavanipuista:
http://www.dna.fi/Yksityisille/TV/KaapeliTV/Sivut/Taajuudet.aspx
Ja mainostavat "Tallenna kahta kanavaa, katso kolmatta. "- deer,.,
olin laittanut väärin sen lyhyen antennijohdon, tai no aluksi en laittanut ollenkaan, ku luulin että se on joku turha :)
siinä tosiaan oli vika :)
kiitos sulle paljon!
hyvää päivänjatkoa!
- frangrabba
joo eli saman nipun kanavat näkyvät 4,3,sub,mut 1ja 2 eivät näy kuuluvat eri kanavanippuun,eli ei siinä laitteessa mitään vikaa ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482