InDesign CS3 ja PDF-export// Acrobat-muokkaus?

faan

Tulipa tehtyä klassinen virhe kun en tallentanut ensimmäisellä kerralla pdf-export presetsejä...

Olen tehnyt indesignissä julkaisun, jonka tallensin myös verkkoon PDF-muodossa ja sainkin sen järkevään 1,2mb kokoon. Nyt olen päivittänyt tähän julkaisuun kahden tekstirivin verran tietoja Indesiginissä (tekstin muokkaus ei onnistu Acrobatissa johtuen kolmipalstaisesta taitosta, ainakaan omilla taidoillani), mutta nyt kun yritän pakata korjattua versiota PDF-muotoon koko on kasvanut 2.5mb:ksi, vaikka yritän mitä valintoja...

Mistä kohtaa löydän vanhasta pienestä PDF-tiedostosta infon siitä, mille resoluutiolle olen downsamplannut kuvat alunperin? löydän kyllä tiedot pdf-versiosta jne, mutta tämä informaatio puuttuu...

4

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakene vuorille

Osaat ehkä lukea enklantia, muta et tajua muusta sitten persett'kää,

Kaiva se originaali Indy esiin ja korjaa virheet siellä ja tislaat sen uudeksi tiedostoksi.

Vittu mitä spedejä.

• Hitrtä ittesm muilla ois kivenpaa

Ja kun PDF on muokattavissa, siis jos joku saatana spede tekis sen oikein.

• Jaska Perusjaska

Jos et ymmärrä alkuperäistä kysymystä, niin älä vaivaudu vastaamaan mitään. Teet vain itsesi naurunalaiseksi.

Ainakin acrobatissa preflightillä näet kuvien resoluutiot ja pikselikoot. Single checkeistä vaikka kokeilet kaikki alle 300 ppi resoluutiot, niin pitäisi virhettä antaa.

Pakkauslaatua ei taida mistään saada jälkikäteen selville.

Jos weppiin teet pdf:ää niin resoluutio esim. n. 100 ja jpg-pakkaus low tai medium, niin pitäisi tulla aika kompakti filee.

• faan
        Jaska Perusjaska kirjoitti:

Jos et ymmärrä alkuperäistä kysymystä, niin älä vaivaudu vastaamaan mitään. Teet vain itsesi naurunalaiseksi.

Ainakin acrobatissa preflightillä näet kuvien resoluutiot ja pikselikoot. Single checkeistä vaikka kokeilet kaikki alle 300 ppi resoluutiot, niin pitäisi virhettä antaa.

Pakkauslaatua ei taida mistään saada jälkikäteen selville.

Jos weppiin teet pdf:ää niin resoluutio esim. n. 100 ja jpg-pakkaus low tai medium, niin pitäisi tulla aika kompakti filee.

tänks Jaska!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      44
      3088
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1880
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      77
      1625
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1484
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1378
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1312
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1309
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1109
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      106
      1106
    Aihe