Pisteillä ja rahalla tarjousristeilyjä oli syyskuussa mutta en kerinnyt sellaiselle risteilylle käyttämään pisteitäni pois. Tänä syksynä baltic prinsesille pääsi 5 pisteellä 5 euroa. Lokakuussa on näköjään nyt sellainen tarjous, että pääsee puolilla pisteillä laivalle, tarvitaan 6 pistettä, että pääsee b-hyttiin mutta tarjouksessa ei mainita, että tarvii maksaa lisäksi 6 €. baltic prinsesin risteilylle, kyseinen tarjous on voimassa 7.-31.10. Ensivuonna bonusmatkalle tallinnan risteilylle tarvitaan 12 pistettä. Kun minulla ei ole 12 pistettä, niin minä en pääse bonusmatkalle, eikä se mua haittaa, mutta puolilla pisteillä pääsisin risteilylle ja saisin käytettyä pisteeni pois, joten ilmeisesti ensivuonnakin pääsee puolilla pisteillä eli 6 pisteellä tallinnan risteilylle, ja pisteillä ja rahalla tarjousristeilylle 6 pistettä 6 euroa, on vain valittava, että kummalle tarjousristeilylle menee. Joku saa oikaista asian joka ymmärtää paremmin nää pistejutut, jos itse sanoin jotain väärin.
Pisteillä ja rahalla laivalle
3
609
Vastaukset
- Bob Marley
Pisteethän säilyy voimassa kolme vuotta joten ei hätää sinulla. Mistä muuten sait ensi vuoden piste taulukoita? Monenlaisia tarjouksia tulee kyllä jatkuvasti, joten ei sinun tarvitse huolestua, että pisteesi vanhenisivat ja jos teet parikin tarjousmatkaa ja käytät laivalla rahaa normaalisti ja muistat näyttää Club One korttiasi, on sinulla pian pisteitä aikalailla. Itse ainakin aina hämmästyn kuinka paljon niitä pisteitä oikein kertyy.
- ClubOne-Broze
ja sieltä valitset minkä tahansa vaikka risteilyt helsingistä tallinnaan, niin siellä on tämän ja ensivuoden pistetaulukot.
- douxe
ClubOne-Broze kirjoitti:
ja sieltä valitset minkä tahansa vaikka risteilyt helsingistä tallinnaan, niin siellä on tämän ja ensivuoden pistetaulukot.
Pisteitä kertyy aina 60€ ostoksesta 1pst.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648