Ihana viikko

Karoliina45

Oli ihanaa kun mua hemmoteltiin kokonainen viikko. Tunsin itseni todella upeaksi, oikeaksi prinsessaksi. Minua paijattiin, hellittiin, rakastettiin ja ihannoitiin. Olin tärkeä, olin jotain erikoista ja kaunista. Tunsin eläväni. Sellaista ihailua ja kohtelua en saa kotimaassa. Ei minua mitenkään rasita se että ihalijani ehkä odotti jo seuraavaa kohdetta heti kun lähdin tai että hän teeskenteli. Näytös oli kuitenkin täysi 10 ja niin totuudentuntuinen. Saan juuri sitä jota nyt eniten väsyneenä tarvitsin - lämpöä, ihmisrakkautta, hymyä, kädestäpitoa, yhteistä oleskelua, hauskanpitoa, ihania lempinimiä ja kohteliaisuuksia, oli mukavaa ja hauskaa. Sillä jaksan taas pitkään pimeään talveen.

23

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinussa ei enää miträän menetä.

      Olet siinä iässä, että ihan sama.

    • .meisseli22

      minkä verran ihana viikkosi maksoi sinulle.

    • kirjailijan alku ?

      Ei ole mikään uskottava tarina, kirjoittele Nyyrikkiin, tosi näin typeriä kirjoituksia he eivät julkaise.

      • millamaaret

        haluaisin tietää, mikä oli viikon hinta, kun ajattelin itsekin mennä sinne rakkautta kokemaan. Kerro ihmeessä mitä tuli rakkaudelle hintaa, koska ilmaista tuskin oli.


      • NINARAISA
        millamaaret kirjoitti:

        haluaisin tietää, mikä oli viikon hinta, kun ajattelin itsekin mennä sinne rakkautta kokemaan. Kerro ihmeessä mitä tuli rakkaudelle hintaa, koska ilmaista tuskin oli.

        Ei mikään matka ilmainen ole , mutta lomaromanssi voi olla ja ihana sellainen , kuten mulla monta monta kertaa Egyptissä , siellä ne miehet on rautaa ja iiiiihania , sinne jälleen pian , onneksi , ei näistä suomi poijjista oo mihinkään :(


      • Allah Akbar
        NINARAISA kirjoitti:

        Ei mikään matka ilmainen ole , mutta lomaromanssi voi olla ja ihana sellainen , kuten mulla monta monta kertaa Egyptissä , siellä ne miehet on rautaa ja iiiiihania , sinne jälleen pian , onneksi , ei näistä suomi poijjista oo mihinkään :(

        Muista kuitenkin huora, että jos Suomalaiset miehet olisivat kuten Egyptiläiset - sinä et matkustaisi yhtään minnekään. Et saisi lupaa.

        Tietysti täytyisi omata aivot tajutakseen tämänkin asian...


      • egy
        Allah Akbar kirjoitti:

        Muista kuitenkin huora, että jos Suomalaiset miehet olisivat kuten Egyptiläiset - sinä et matkustaisi yhtään minnekään. Et saisi lupaa.

        Tietysti täytyisi omata aivot tajutakseen tämänkin asian...

        Siella taas puhuu perisuomalainen kateuden aani....Miten nin ei lupaa matkustamiseen.....Itse olen Egyptissa asuva, naimisissa egyptilaisen korkeakoulutetun miehen kanssa, joka myos kristitty...Ei minulta ainakaan vapautta ole viety, joka vuosi kayn Suomessa monta kertaa...Ja elamani on muutenkin tasaista ja onnellista, josta ei puutu rakkauta ja tasa-arvoa...Etta kylla naitakin loytyy....


      • Ja vedä vittu päähän
        egy kirjoitti:

        Siella taas puhuu perisuomalainen kateuden aani....Miten nin ei lupaa matkustamiseen.....Itse olen Egyptissa asuva, naimisissa egyptilaisen korkeakoulutetun miehen kanssa, joka myos kristitty...Ei minulta ainakaan vapautta ole viety, joka vuosi kayn Suomessa monta kertaa...Ja elamani on muutenkin tasaista ja onnellista, josta ei puutu rakkauta ja tasa-arvoa...Etta kylla naitakin loytyy....

        Tiedäy varsin hyvin,että tarkoitin egyptiläistä naista (musliminaista),en sinua´- etuoikeutettua länsimaalaista korttia!

        Vitun idiootti.


      • egy
        Ja vedä vittu päähän kirjoitti:

        Tiedäy varsin hyvin,että tarkoitin egyptiläistä naista (musliminaista),en sinua´- etuoikeutettua länsimaalaista korttia!

        Vitun idiootti.

        Enpa yhtaan ihmettele, koska kaltaistesi takia naiset todellakin hakevat kaytostapoja ja sivistysta muualta....


    • alle 45-vee

      Kerro ihmeessä missä vietit ihkun lomaviikon , mäkin haluun sinne ja just ;)

    • paskahuusissa luettu

      Naapurin paskahuusissa on paljon lehtiä, joita luen täysistunnossani siellä, tuttua tarinaa...

      • JAN-ETTE

        Sun kantsii pysyä veskissä niitä lehtiä lukemassa,muuhun et pysty :(


    • *****

      En ymmarra miksi joku taalla ei uskoisi tuota kertomusta. Jokainen nainen saa jos haluaa, ihan suomessakin. Rimaa taytyy vaan joskus laskea. Turkissa ja Egyptissa varmasti saa myos komeita miehia. Kaikkihan sen tietaa jos matkustelee. Ja hyva etta naisetkin saa nauttia elamasta! Ja ketaan ei vedeta nenasta, kummatkin tietavat tasan tarkkaan missa mennaan, etta on lomaromanssista kyse. Kumpikin nauttii ja silla selva! Hienoa!!!

      • Hyi vittu

        Sekä Turkki että Egypti ovat muslimimaita, joissa naiset ovat alistettuja.

        Ai että niille on ihanaa näyttää, miten VAPAA länsimainen lutka saakaan olla, mitä KICKSEJä siitä saakaan.

        Suomihuora on todella sairas...


      • WATI
        Hyi vittu kirjoitti:

        Sekä Turkki että Egypti ovat muslimimaita, joissa naiset ovat alistettuja.

        Ai että niille on ihanaa näyttää, miten VAPAA länsimainen lutka saakaan olla, mitä KICKSEJä siitä saakaan.

        Suomihuora on todella sairas...

        KYLLA SE EGYPTIS VAAN VETAA VERTOI SUOMIPOJAL......MIES PITAA HUOLEN JA AIVAN KAIKESTA, RAHASTA EI EDES PUHUTA NAISEN LASNAOLLESSA, EIKA NAISEN RAHOJA KAYTETA.....TAMA KUULUU KULTTUURIIN JOS TODELLA VALITSET EGYPTILAISEN MIEHEN, JA SE SEKSI......EI VOI OLLA TOTTA, EILENKIN MONTA KERTAA, JA MIES PYSTYY VIELA JATKAMAAN HETI SIEMENSYOKSYN JALKEEN....NYTKIN MENOS KOTIIN MIEHENI LUO JA TIEDAN MITA TULOS.....
        nIMIMERKIL YMPARILEIKKAUS ON POIKAA........


      • Torstivainaa
        WATI kirjoitti:

        KYLLA SE EGYPTIS VAAN VETAA VERTOI SUOMIPOJAL......MIES PITAA HUOLEN JA AIVAN KAIKESTA, RAHASTA EI EDES PUHUTA NAISEN LASNAOLLESSA, EIKA NAISEN RAHOJA KAYTETA.....TAMA KUULUU KULTTUURIIN JOS TODELLA VALITSET EGYPTILAISEN MIEHEN, JA SE SEKSI......EI VOI OLLA TOTTA, EILENKIN MONTA KERTAA, JA MIES PYSTYY VIELA JATKAMAAN HETI SIEMENSYOKSYN JALKEEN....NYTKIN MENOS KOTIIN MIEHENI LUO JA TIEDAN MITA TULOS.....
        nIMIMERKIL YMPARILEIKKAUS ON POIKAA........

        eikös me sovittu että laitat sen korkin kiinni..

        Huomenna sitten välipäivä ja ilman naisena netissä esiintymistä..eiks je?


      • ***minä***
        Hyi vittu kirjoitti:

        Sekä Turkki että Egypti ovat muslimimaita, joissa naiset ovat alistettuja.

        Ai että niille on ihanaa näyttää, miten VAPAA länsimainen lutka saakaan olla, mitä KICKSEJä siitä saakaan.

        Suomihuora on todella sairas...

        palsta... eli noita asioita voi varmaankin ajaa jollain muulla palstalla, eikös?
        se, että kaikki suomalaiset naiset laittaisivat viideksi vuodeksi korkit pimppaan, eivätkä "antaisi" yhdellekään miehelle maapallolla, ei muuttaisi yhdenkään egyptiläisen naisen asemaa suuntaan tai toiseen, ihan tosi.
        Mukavaa että jollain on ollut ihana loma ja saanut "ladata pattereita" kaamosta vasten. Iloinen ihminen kun jaksaa jakaa sitä iloisuutta ympärilleenkin.
        Ja, ihan mielenkiinnosta; kuinka moni suomalainen mies joka ostaa/ostanut palveluitaan esim itätytöiltä on lukenut kirjan "kaiken maailman Natashat"? aika karua luettavaa...


      • pateettista
        ***minä*** kirjoitti:

        palsta... eli noita asioita voi varmaankin ajaa jollain muulla palstalla, eikös?
        se, että kaikki suomalaiset naiset laittaisivat viideksi vuodeksi korkit pimppaan, eivätkä "antaisi" yhdellekään miehelle maapallolla, ei muuttaisi yhdenkään egyptiläisen naisen asemaa suuntaan tai toiseen, ihan tosi.
        Mukavaa että jollain on ollut ihana loma ja saanut "ladata pattereita" kaamosta vasten. Iloinen ihminen kun jaksaa jakaa sitä iloisuutta ympärilleenkin.
        Ja, ihan mielenkiinnosta; kuinka moni suomalainen mies joka ostaa/ostanut palveluitaan esim itätytöiltä on lukenut kirjan "kaiken maailman Natashat"? aika karua luettavaa...

        "ei muuttaisi yhdenkään egyptiläisen naisen asemaa suuntaan tai toiseen, ihan tosi."

        Eihän natsirikollistenkaan teloittaminen tuonut 6 miljoonaa polttouhria takaisin,miksi heidät sitten teloitetttiin? Johtuu varmaan siitä, että toisin kuin suo-maalaisilla naisilla, liittoutuneiuden tuomareilla oli moraalia.

        Kaikki rikokset voi aina perustella itselleen jos ei omaa moraalia.

        Ja mitä noihin "Natashoihin "tulee, ovat muuten aika vapaita naisia Egyptin tyttöihin nähden, joten surkea vertaus...


      • ***minä***
        pateettista kirjoitti:

        "ei muuttaisi yhdenkään egyptiläisen naisen asemaa suuntaan tai toiseen, ihan tosi."

        Eihän natsirikollistenkaan teloittaminen tuonut 6 miljoonaa polttouhria takaisin,miksi heidät sitten teloitetttiin? Johtuu varmaan siitä, että toisin kuin suo-maalaisilla naisilla, liittoutuneiuden tuomareilla oli moraalia.

        Kaikki rikokset voi aina perustella itselleen jos ei omaa moraalia.

        Ja mitä noihin "Natashoihin "tulee, ovat muuten aika vapaita naisia Egyptin tyttöihin nähden, joten surkea vertaus...

        et sitten rassu ole lukenut kyseistä kirjaa. Nimittäin eivät ole vapaita... ainakaan minun mielestäni.
        Eli sinusta matkailu esim Egyptiin tulisi lopettaa? Vai lomaromanssit? ja nimenomaan Egypissä? vai nimenomaan naisten? tarkennappas nyt hieman, jookos... Et nimittäin ottanut ollenkaan kantaa suomalasten(kin) miesten harrastamaan "lomaromansseihin", missä milloinkin. Sillä bordelleja, joissa "palveluja" tarjolla nimenomaan ja ainoastaan miehille, on kaikkialla. Mitenkäs tämä, onko tämä(kin) mielestäsi tuomittavaa ja yököttävää?


      • ***minä***
        ***minä*** kirjoitti:

        et sitten rassu ole lukenut kyseistä kirjaa. Nimittäin eivät ole vapaita... ainakaan minun mielestäni.
        Eli sinusta matkailu esim Egyptiin tulisi lopettaa? Vai lomaromanssit? ja nimenomaan Egypissä? vai nimenomaan naisten? tarkennappas nyt hieman, jookos... Et nimittäin ottanut ollenkaan kantaa suomalasten(kin) miesten harrastamaan "lomaromansseihin", missä milloinkin. Sillä bordelleja, joissa "palveluja" tarjolla nimenomaan ja ainoastaan miehille, on kaikkialla. Mitenkäs tämä, onko tämä(kin) mielestäsi tuomittavaa ja yököttävää?

        etten itse ole koskaan käynyt Egyptissä, joten paikalliset olot eivät ole minulle tuttuja. Mutta tuo natsi-kortin vetäminen romansseihin vaatii jo aika lailla mielikuvitusta... rikokseen syyllistyneet tuomitaan, piste. Murhaajan uhrit eivät herää henkiin kuitenkaan. Mutta kansanmurhan liittäminen romanssiin ja "peliin" jossa molemmat (aikuiset) osapuolet tietävät missä mennään... no huh huh. Jännä etten itse osaa näitä asioita yhdistää... ;-D
        Edelleen; jos suomalainen sinkku nainen lomallaan tapaa mielenkiintoisen ihmisen, mutta toteaa että koska olemme maassa x jossa oikeudet ovat tolalla z, en voi sinuun paremmin tutustua, ja istuu loman huoneessaan ettei missään tapauksessa ole niin minkäänlaisessa kosketuksessa tuohon syntiseen maahan, niin edelleen; millä lailla tämä parantaa maan x tilannetta z:n kannalta? Entä tämän naisen joka maksanut matkansa, onko hän saanut rentouttavan ja mukavan loman?

        Ja edelleen; koskevatko mielipiteesi siis myös miehiä?


      • Ei vaan tajua
        ***minä*** kirjoitti:

        etten itse ole koskaan käynyt Egyptissä, joten paikalliset olot eivät ole minulle tuttuja. Mutta tuo natsi-kortin vetäminen romansseihin vaatii jo aika lailla mielikuvitusta... rikokseen syyllistyneet tuomitaan, piste. Murhaajan uhrit eivät herää henkiin kuitenkaan. Mutta kansanmurhan liittäminen romanssiin ja "peliin" jossa molemmat (aikuiset) osapuolet tietävät missä mennään... no huh huh. Jännä etten itse osaa näitä asioita yhdistää... ;-D
        Edelleen; jos suomalainen sinkku nainen lomallaan tapaa mielenkiintoisen ihmisen, mutta toteaa että koska olemme maassa x jossa oikeudet ovat tolalla z, en voi sinuun paremmin tutustua, ja istuu loman huoneessaan ettei missään tapauksessa ole niin minkäänlaisessa kosketuksessa tuohon syntiseen maahan, niin edelleen; millä lailla tämä parantaa maan x tilannetta z:n kannalta? Entä tämän naisen joka maksanut matkansa, onko hän saanut rentouttavan ja mukavan loman?

        Ja edelleen; koskevatko mielipiteesi siis myös miehiä?

        Joten en noista bordellijutuista tiedä. Kyllähän prostitiuuttoihin törmää joka paikassa, Helsingissä heidät on häädetty nykyään sisätiloihin,mutta vielä muutama vuosi sitten oli toisin. Ja tuosta maailman vanhimmaksi ammatiksi sanotusta en osaa sen enempää sanoa, kuin sen, että en todellakaan usko jokaisen maailmanhistoria, nykyisen ja tulevan ilotytön olevan "ihmiskaupan uhri"...se olisi hieman naivia.

        "Mutta kansanmurhan liittäminen romanssiin ja "peliin" jossa molemmat (aikuiset) osapuolet tietävät missä mennään... no huh huh. Jännä etten itse osaa näitä asioita yhdistää... ;-D"

        Tässä olikin kyse siitä kolmannesta osapuolesta. Suomalaisen naisen tunnen perin pohjin ja tiedän, että ovat niin kipeitä tapauksia, että ainakin osa saa lisäkicksejä siitä, että paikalliset naiset ovat alistettujaja pelokkaita,kun skandinaavihuora saa kulkea korskeana ja perse paljaana maailman shovinistisimman, naisia muka kunnioittavan, mutta itse asiassa sortavan ja halveksivan muslimikulttuurin edustajien käsipuolessa.

        Nainen on aina naiselle susi. Kuitenkin.


      • ***minä***
        Ei vaan tajua kirjoitti:

        Joten en noista bordellijutuista tiedä. Kyllähän prostitiuuttoihin törmää joka paikassa, Helsingissä heidät on häädetty nykyään sisätiloihin,mutta vielä muutama vuosi sitten oli toisin. Ja tuosta maailman vanhimmaksi ammatiksi sanotusta en osaa sen enempää sanoa, kuin sen, että en todellakaan usko jokaisen maailmanhistoria, nykyisen ja tulevan ilotytön olevan "ihmiskaupan uhri"...se olisi hieman naivia.

        "Mutta kansanmurhan liittäminen romanssiin ja "peliin" jossa molemmat (aikuiset) osapuolet tietävät missä mennään... no huh huh. Jännä etten itse osaa näitä asioita yhdistää... ;-D"

        Tässä olikin kyse siitä kolmannesta osapuolesta. Suomalaisen naisen tunnen perin pohjin ja tiedän, että ovat niin kipeitä tapauksia, että ainakin osa saa lisäkicksejä siitä, että paikalliset naiset ovat alistettujaja pelokkaita,kun skandinaavihuora saa kulkea korskeana ja perse paljaana maailman shovinistisimman, naisia muka kunnioittavan, mutta itse asiassa sortavan ja halveksivan muslimikulttuurin edustajien käsipuolessa.

        Nainen on aina naiselle susi. Kuitenkin.

        on käsitys että suurin osa prostituoiduiksi joutuneista ovat nimenomaan joutuneet, eivät päässeet ammattiin. Harva 7-vuotias pikkutyttö sanoo tulevaisuuden toiveammatikseen "huora". Ja vielä harvempi isi asiasta innostuisi. Ja ihan voisi vaikka kokeilla joissain firman juhlissa kertoa (huom! ylpeällä äänellä!!!) että MINUN lapseni on prostituoitu. Voisi porukka hieman hiljentyä...luulisin.

        En ole koskaan kuullutkaan että naiselle olisi olennaista seksisuhteessa se, että toisen osapuolen maan naisilla on mahdollisimman huonot olot. Yleensä sinne vällyjen väliin ei kokonaisia kansoja mahdu. Ehkä sinulla? Jännää siinä tapauksessa miten todella (!!!) erilaiset tuttavapiirit meillä on.

        Ja tuon loppukaneetin kyllä laittaisin muotoon ihminen on ihmiselle susi. Ja tässäkin kyllä loukataan sutta pahemman kerran...


    • finnguy25

      nostan sinullekin hattua rohkea nainen joka uskallat myöntää käyttäväsi ulkomailla miesprostituoitujen palveluja. Avartaisikohan tämäkin käsityksiä ja saisimme suomeen ilotaloja kauniilla ulkomaisilla naistyöntekijöillä. Piristäisi meidän suomipoikienkin talvea nähdä muutakin kuin pimeyttä ja siiderivalaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe