Onko kokemuksia kyseisestä halpissalamasta? Tilasin sen juuri sx10is powershotin kaveriksi. Itse kameraan olen ollut pirun tyytyväinen lukuunottamatta tietenkin tuota valaistusasiaa mikä on yleisesti tiedossa. Isolla ja tarkalla tietokoneen ruudulla fotot pääsevät oikein oikeuksiinsa ja eivät hävenneet kaverin digijärkkärin kuvia ollenkaan(1000d). Taikka sitten olen puusilmä... Mutta se salama?
Speedlite 270ex
8
1615
Vastaukset
- harrastajakuvaaja
Osta 430EX II tai 580EX II. Et tule katumaan.
- - epeli -
Eikö ensin kannattaisi kysellä kokemuksia ja vasta sitten tehdä ostopäätös ?
Mulla on sama kamera, mutta en ole kovin tyytyväinen. Hyvässä valossa kuvat ovat ok, mutta pilvisellä ilmalla jonkin verran suttuisia. Kooltaan se on aivan liian iso.- gimppis
Niin tuolle edelliselle vastaajalle aluksi että varmaan ostaisinkin paremman salaman mutta kun tämä tilaamani maksoi sen 150e vaan, niin ei noin huokeaan kameraan ole järkeä alkaa mitään huippusalamaa hommaamaan.
Ja viimeiselle vastaajalle: Minun olisi siis pitänyt kysyä vinkkejä ennen ostamista, mutta sinä samaan hengenvetoon toteat ensin ostaneesi kameran ja vasta sen jälkeen huomaavan kuinka iso se on? Hmm... Minä puolestaan halusin ko laitteen ostaessani tuotteen, mikä edes näyttää kameralta. Kyllä siinä(sx10) selviä puutteita on, mutta mitä voi olettaa tuohon hintaan? Zoomi on melko pitkälti käyttökelpoinen ja se osoitti toimivuutensa viime lomareisulla. Virtaa se tosin syö armottomasti... Salamaa täytyy puolestaan huomenissa testata kun saan sen paketista, ja eritoten sisällä ja zoomin kanssa. Ja sitä, että miten se välähdyksen suuntaaminen ylöspäin vaikuttaa valon jakaantumiseen. Olen todella noviisi mutta se on selvää, että budetin salliessa on järkkärin osto edessä. Siihen uppoaakin taas melkoinen summa jos laskee että runko, pari objektiivia, kunnollinen laukku ja taas se saatanan salama. Toki kaikkea ei tarvitse saada kerralla mutta... Laadukas manfroton jalusta kyllä löytyy vieopäällä. - odottavan aika palkitaan
gimppis kirjoitti:
Niin tuolle edelliselle vastaajalle aluksi että varmaan ostaisinkin paremman salaman mutta kun tämä tilaamani maksoi sen 150e vaan, niin ei noin huokeaan kameraan ole järkeä alkaa mitään huippusalamaa hommaamaan.
Ja viimeiselle vastaajalle: Minun olisi siis pitänyt kysyä vinkkejä ennen ostamista, mutta sinä samaan hengenvetoon toteat ensin ostaneesi kameran ja vasta sen jälkeen huomaavan kuinka iso se on? Hmm... Minä puolestaan halusin ko laitteen ostaessani tuotteen, mikä edes näyttää kameralta. Kyllä siinä(sx10) selviä puutteita on, mutta mitä voi olettaa tuohon hintaan? Zoomi on melko pitkälti käyttökelpoinen ja se osoitti toimivuutensa viime lomareisulla. Virtaa se tosin syö armottomasti... Salamaa täytyy puolestaan huomenissa testata kun saan sen paketista, ja eritoten sisällä ja zoomin kanssa. Ja sitä, että miten se välähdyksen suuntaaminen ylöspäin vaikuttaa valon jakaantumiseen. Olen todella noviisi mutta se on selvää, että budetin salliessa on järkkärin osto edessä. Siihen uppoaakin taas melkoinen summa jos laskee että runko, pari objektiivia, kunnollinen laukku ja taas se saatanan salama. Toki kaikkea ei tarvitse saada kerralla mutta... Laadukas manfroton jalusta kyllä löytyy vieopäällä.Canon Speedlite 270EX 125,95 euroa, kotiintoimitettuna. ei muita kuluja odotusaika 2-3 viikkoa.
- gimppis
odottavan aika palkitaan kirjoitti:
Canon Speedlite 270EX 125,95 euroa, kotiintoimitettuna. ei muita kuluja odotusaika 2-3 viikkoa.
No perkele, niinpä näytti olevan! Mikäs tuollainen firma muuten oikein on, en ole koskaan kuullutkaan? Onko joku tilannut sieltä jotain niin että toimiiko se oikeasti?
- harrastajakuvaaja
gimppis kirjoitti:
Ja viimeiselle vastaajalle: Minun olisi siis pitänyt kysyä vinkkejä ennen ostamista, mutta sinä samaan hengenvetoon toteat ensin ostaneesi kameran ja vasta sen jälkeen huomaavan kuinka iso se on? Hmm... Minä puolestaan halusin ko laitteen ostaessani tuotteen, mikä edes näyttää kameralta. Kyllä siinä(sx10) selviä puutteita on, mutta mitä voi olettaa tuohon hintaan? Zoomi on melko pitkälti käyttökelpoinen ja se osoitti toimivuutensa viime lomareisulla. Virtaa se tosin syö armottomasti... Salamaa täytyy puolestaan huomenissa testata kun saan sen paketista, ja eritoten sisällä ja zoomin kanssa. Ja sitä, että miten se välähdyksen suuntaaminen ylöspäin vaikuttaa valon jakaantumiseen. Olen todella noviisi mutta se on selvää, että budetin salliessa on järkkärin osto edessä. Siihen uppoaakin taas melkoinen summa jos laskee että runko, pari objektiivia, kunnollinen laukku ja taas se saatanan salama. Toki kaikkea ei tarvitse saada kerralla mutta... Laadukas manfroton jalusta kyllä löytyy vieopäällä.Ainakin tuo. Kyllähän se maksaa vähän, mutta se on oikeasti joka pennin arvoinen. Pystyt heijastamaan salaman seinästä tai katosta luonnollisen vaikutelman aikaansaamiseksi. 430 toimii myös orjasalamana, jos tulevaisuudessa siirryt järkkäriin.
- - epeli -
gimppis kirjoitti:
Ja viimeiselle vastaajalle: Minun olisi siis pitänyt kysyä vinkkejä ennen ostamista, mutta sinä samaan hengenvetoon toteat ensin ostaneesi kameran ja vasta sen jälkeen huomaavan kuinka iso se on? Hmm... Minä puolestaan halusin ko laitteen ostaessani tuotteen, mikä edes näyttää kameralta. Kyllä siinä(sx10) selviä puutteita on, mutta mitä voi olettaa tuohon hintaan? Zoomi on melko pitkälti käyttökelpoinen ja se osoitti toimivuutensa viime lomareisulla. Virtaa se tosin syö armottomasti... Salamaa täytyy puolestaan huomenissa testata kun saan sen paketista, ja eritoten sisällä ja zoomin kanssa. Ja sitä, että miten se välähdyksen suuntaaminen ylöspäin vaikuttaa valon jakaantumiseen. Olen todella noviisi mutta se on selvää, että budetin salliessa on järkkärin osto edessä. Siihen uppoaakin taas melkoinen summa jos laskee että runko, pari objektiivia, kunnollinen laukku ja taas se saatanan salama. Toki kaikkea ei tarvitse saada kerralla mutta... Laadukas manfroton jalusta kyllä löytyy vieopäällä.Suuren koon aiheuttamat rajoitukset huomaa vasta käytännössä, ei kameraa kaupassa räpeltäessä.
- gimppis ei snaijaa
- epeli - kirjoitti:
Suuren koon aiheuttamat rajoitukset huomaa vasta käytännössä, ei kameraa kaupassa räpeltäessä.
En käsitä. Jos ostaa kameran, mikä on järkkärin näköinen ja kokoinen niin miten ihmeessä ei muka tajua sen "rajoituksia"? Mitä ihmeen rajoituksia? Jos ihminen haluaa taskuun mahtuvan läpyskän niin kai sen luulisi jo järjen kertovan ostohetkellä. Minulla on tuota varten laukku, missä sitä kuljetan ja missä normaalin näköisiä vehkeitä yleensä kuljetetaankin. Sinne mahtuu vielä se salamakin piuhat yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657