Lisää PlusTv:stä.

Nirk

Tämä seuraava teksti on meilistä, jonka PlusTv:lle lähetin:
Hei! Sain juuri tekstiviestin, että katselukorttini on suljettu maksamattoman laskun vuoksi. No, ensin vähän historiaa: Ensin sain normaaleja paperilaskuja, jotka tietenkin maksoin normaalisti. Joskus viime vuonna tein e-maksusopimuksen OP-verkkosivuilla. Sinne ei kuitenkaan koskaan ole mitään teiltä tullut ja aloin saada sitten paperipostissa huomautuslaskuja, jotka olen tietenkin maksanut. Soitin teille ja teiltä todettiin, että e-laskuhomma on kunnossa; ota yhteys pankkiin, jos ei toimi. Näin tein ja pankissa todettiin KAIKEN olevan kunnossa; ota yhteyttä Plus-Tv:hen. Sitä en enää tehnyt, vaan olen vastaanottanut sitten noita paperisia huomautuslaskuja, jotka olen KAIKKI maksanut, viimeinen erääntyi 30.06.2009 ja oli summaltaan 240,80 euroa. Mikä tässä sitten vielä mättää? En ole koskaan jättänyt elämässäni ainuttakaan laskua maksamatta, siksi vähän tympii tämä nyt. Voidaanko asia jotenkin selvittää? Olisi ihan oikeasti tässä muutakin tekemistä, kuin painia toimimattomien systeemien kanssa.
****Tällä tavalla olen perheeni kanssa nauttinut pari vuotta PlusTv:n palveluista ja nyt on kortti tosiaan suljettu. Eivät saa e-laskua toimimaan, mutta tuntuu, etteivät he usko sitä. Koko laskutus on aivan amatööritasolla.******

6

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

jaa kyllä minä maksan aina netin kautta ja mitään ongelmia ei ole ollut

• Nirk

e-laskusta, joka tulee pankin verkkosivuille ja hyväksytään siellä. Minäkin maksan kaikki laskuni netissä, myös nämä huomautuslaskut. Nyt vain ei sitten ole tullut MINKÄÄNLAISTA laskua, enkä tiedä, luulevatko he e-laskun toimivan vai mitä. Käyn siellä (OP verkkosivu) viikoittain ja katson myös e-laskut. Esim. Fortumilta ne tulevat sinne ihan normaalisti.

• on hyvä tietää
        Nirk kirjoitti:

e-laskusta, joka tulee pankin verkkosivuille ja hyväksytään siellä. Minäkin maksan kaikki laskuni netissä, myös nämä huomautuslaskut. Nyt vain ei sitten ole tullut MINKÄÄNLAISTA laskua, enkä tiedä, luulevatko he e-laskun toimivan vai mitä. Käyn siellä (OP verkkosivu) viikoittain ja katson myös e-laskut. Esim. Fortumilta ne tulevat sinne ihan normaalisti.

kiitosta vaan.
        Olen jo harkinnut hiukan PlusTV:tä mutta jätän nyt
        vielä väliin.
        Ongelmia on muutenkin riittävästi.

• Sivuilta
      "Mitä teen, jos olen hukannut PlusTV:n laskuni?
      Jos laskusi on hukkunut, löydät laskun tiedot kätevästi OmaPlusTV:stä osoitteesta www.omaplustv.fi"

eLaskusta ei sanota mitään... menisivätkö NetPostiin, jos eivät mene pankkiin?

"Tällä tavalla olen perheeni kanssa nauttinut pari vuotta PlusTv:n palveluista "
      Olisiko kannattanut purkaa tuo eLasku jokin aika sitten...

• *007*

Kyllä mulla ainakin näkyy laskutukset oma plustv sivustolla. Ei se voi olla noin vaikeeta.

• *007* kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin näkyy laskutukset oma plustv sivustolla. Ei se voi olla noin vaikeeta.

Kyse oli siitä, että he LUULIVAT e-laskutuksensa toimivan. Kun nyt viimein postiini vastattiin, todettiin yhdessä hyvässä hengessä, ettei toimi se, ei. Purin e-laskusopimuksen ja saan jatkossa normit paperilaskut. Asia on nyt siis kunnossa, kunhan vielä nuo kanavat alkaisivat näkymään. Enhän tietenkään käy missään PlusTv:n nettisivuilla katsomassa mahdollisia laskuja, on tässä ihan elämäkin; Laskut tulevat postissa, suoraveloituksena tai e-laskuna. Siis mitään "vaikeaa" tässä ei suinkaan ollut. Kyllähän se ketä tahansa ottaa pattiin, jos sanotaan, ettet maksa laskujasi, vaikkei mitään laskuja mihinkään ole tullutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe