Tämä seuraava teksti on meilistä, jonka PlusTv:lle lähetin:
Hei! Sain juuri tekstiviestin, että katselukorttini on suljettu maksamattoman laskun vuoksi. No, ensin vähän historiaa: Ensin sain normaaleja paperilaskuja, jotka tietenkin maksoin normaalisti. Joskus viime vuonna tein e-maksusopimuksen OP-verkkosivuilla. Sinne ei kuitenkaan koskaan ole mitään teiltä tullut ja aloin saada sitten paperipostissa huomautuslaskuja, jotka olen tietenkin maksanut. Soitin teille ja teiltä todettiin, että e-laskuhomma on kunnossa; ota yhteys pankkiin, jos ei toimi. Näin tein ja pankissa todettiin KAIKEN olevan kunnossa; ota yhteyttä Plus-Tv:hen. Sitä en enää tehnyt, vaan olen vastaanottanut sitten noita paperisia huomautuslaskuja, jotka olen KAIKKI maksanut, viimeinen erääntyi 30.06.2009 ja oli summaltaan 240,80 euroa. Mikä tässä sitten vielä mättää? En ole koskaan jättänyt elämässäni ainuttakaan laskua maksamatta, siksi vähän tympii tämä nyt. Voidaanko asia jotenkin selvittää? Olisi ihan oikeasti tässä muutakin tekemistä, kuin painia toimimattomien systeemien kanssa.
****Tällä tavalla olen perheeni kanssa nauttinut pari vuotta PlusTv:n palveluista ja nyt on kortti tosiaan suljettu. Eivät saa e-laskua toimimaan, mutta tuntuu, etteivät he usko sitä. Koko laskutus on aivan amatööritasolla.******
Lisää PlusTv:stä.
6
581
Vastaukset
- frangrabba
jaa kyllä minä maksan aina netin kautta ja mitään ongelmia ei ole ollut
- Nirk
e-laskusta, joka tulee pankin verkkosivuille ja hyväksytään siellä. Minäkin maksan kaikki laskuni netissä, myös nämä huomautuslaskut. Nyt vain ei sitten ole tullut MINKÄÄNLAISTA laskua, enkä tiedä, luulevatko he e-laskun toimivan vai mitä. Käyn siellä (OP verkkosivu) viikoittain ja katson myös e-laskut. Esim. Fortumilta ne tulevat sinne ihan normaalisti.
- on hyvä tietää
Nirk kirjoitti:
e-laskusta, joka tulee pankin verkkosivuille ja hyväksytään siellä. Minäkin maksan kaikki laskuni netissä, myös nämä huomautuslaskut. Nyt vain ei sitten ole tullut MINKÄÄNLAISTA laskua, enkä tiedä, luulevatko he e-laskun toimivan vai mitä. Käyn siellä (OP verkkosivu) viikoittain ja katson myös e-laskut. Esim. Fortumilta ne tulevat sinne ihan normaalisti.
kiitosta vaan.
Olen jo harkinnut hiukan PlusTV:tä mutta jätän nyt
vielä väliin.
Ongelmia on muutenkin riittävästi.
Sivuilta
"Mitä teen, jos olen hukannut PlusTV:n laskuni?
Jos laskusi on hukkunut, löydät laskun tiedot kätevästi OmaPlusTV:stä osoitteesta www.omaplustv.fi"
eLaskusta ei sanota mitään... menisivätkö NetPostiin, jos eivät mene pankkiin?
"Tällä tavalla olen perheeni kanssa nauttinut pari vuotta PlusTv:n palveluista "
Olisiko kannattanut purkaa tuo eLasku jokin aika sitten...- *007*
Kyllä mulla ainakin näkyy laskutukset oma plustv sivustolla. Ei se voi olla noin vaikeeta.
*007* kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin näkyy laskutukset oma plustv sivustolla. Ei se voi olla noin vaikeeta.
Kyse oli siitä, että he LUULIVAT e-laskutuksensa toimivan. Kun nyt viimein postiini vastattiin, todettiin yhdessä hyvässä hengessä, ettei toimi se, ei. Purin e-laskusopimuksen ja saan jatkossa normit paperilaskut. Asia on nyt siis kunnossa, kunhan vielä nuo kanavat alkaisivat näkymään. Enhän tietenkään käy missään PlusTv:n nettisivuilla katsomassa mahdollisia laskuja, on tässä ihan elämäkin; Laskut tulevat postissa, suoraveloituksena tai e-laskuna. Siis mitään "vaikeaa" tässä ei suinkaan ollut. Kyllähän se ketä tahansa ottaa pattiin, jos sanotaan, ettet maksa laskujasi, vaikkei mitään laskuja mihinkään ole tullutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.349195- 374994
- 434833
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983724- 133133
- 422918
- 312806
- 442523
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682334- 1722197