24 V Akku

Uusi akku ja heti

Pitäisi vaihtaa akku kun auto ei lähde aamuisin käyntiin kun kaapeleilla ja niilläkin huonosti. Isäntä sanoi että voin hakea akun jostain mutta että itse sitten vaihdettaisiin. Olen nyt kolmatta viikkoa etsinyt sopivaa akkua mutta missään ei ole myynnissä kuin 12 volttisia akkuja. Mistä saisin ostettua 24 volttisen akun?

5

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsi

      missähän vois olla

    • Aku Booster

      kävi sulla nyt. Täältä löytyy noita 24v akkuja jotka on kyllä perin harvinaisia. Lamahintaan 1200e plus vero sulle nyt kuule vain laitan ja asennus kotiin tuotuna samaan hintaan. Takuu on ja se on markkinoiden paras. Näillä autos starttaa vielä huomennakin kun muiden vastaavat mutta heikompilaatuiset on jo hyytyneet.
      Ja hinta todellakin vain 1200 plus vero. Laita yhteystiedot niin homma etenee.

    • kova_kanki

      on yleensä vaihtovirta akku, kyllä niitä pitäisi löytyä, vaikka pitäisi sitä olla pontikka tehdaskin.

    • Huh huh!

      Yleensä kytkettynä 2kpl 12-voltin akkua sarjaan =24v eli tuplaa jännitteen mutta Ah pysyy samana kuin yhdessä akussa ja jos taas kytketään rinnan jännite pysyy 12 voltissa ja Ah tuplaantuu...

    • ENDAKSI

      Et mistään. Kaikki akut 12v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe