Mun piti alkaa tekemään vielä iltasella työhommia, valitettavasti sillä Windowskoneella. Hommia varten piti kaivaa usbilta logiikkakaavio esille joka oli .pdf-muodossa. Puoli tuntia ja enemmänkin meni windowsin kanssa tuhteeratessa enkä saanut sitä pdf-ohjetta VITTU!! auki. SAATANA! Onneksi vieressä hyrisee Debian Lenny johon iskin usb-tikun kiinni ja sain ohjeen auki niin pääsen jatkamaan hommia tuohon läppärille jossa nyt siis se XP edelleen käynnissä, toivottavasti se nyt toimii lopun iltaa, ajattelin valmistella huomista tunnin pari. Tässä kuvasatoa tapahtumista, yritin päivittää adobea (9.1 on kylläkin) ja katsoa Microsoftin ohjetta, lopuksi avasin tuon debianissa. Ja joku sanoi Windowsia helppokäyttöiseksi...
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/eivastaa.jpg
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/hyyty.jpg
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/jumissa.jpg
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/jumissa2.jpg
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/jumissa3.jpg
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/jumissa4.jpg
Linux pelastaa tilanteen, huhhuh!!
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/pelastus.png
Tämä ei ollut millään muotoa lavastettu tilanne vaan täyttä totta, olisin jo syventynyt työhöni ellei tuo ikävä selkkaus olisi keskeyytänyt, en malttanut sitten olla ottamatta noita kuvakkappauksia kun olin useamman kerran yrittänyt korjata tilannetta, ilta meni pilalle, KIITOS WINDOWS!!
Windowskäyttäjän ikävää arkea
25
364
Vastaukset
Yritän nyt jatkaa hommia.. peukut pystyyn että XP jaksaa loppusuoralle ;D No eiköhän se tuosta mene. Aprikoin vain että mitä jos tuo täytyy vielä siirtää windows seiskaan xpmodeen, mitä siellä sitten tapahtuukaan? noni, nyt töihin..
pitänyt Sinua "normikäyttäjää" expertimpänä (siis näiden palstakirjoituksiesi takia), mutta nyt totean vain, että onpa Sinullakin opeteltavaa....Niinkuin tietenkin meillä kaikilla. Öitä Kolmihiiriosastolta!
- PowerPC1
Älä käytä mitään Adobe Readereita, Foxittia kehiin. Kas tässä:
http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/ - virheraportin?
Muuten ne luulee kuin Pentti että mitään vikoja ei ole! ;)
- ei kai?
voihan windows :D
- American dynamo
"VITTU!! auki. SAATANA!"
Tuo on hard corea. Onnellinen.
t. Kateellinen- fuck the millenium
"Happy hard core" - genre, ja siitä erityisesti saksalainen teknobändi nimeltä Scooter ja vielä erityisesti sen biisi Fuck the millenium.
Kannattaa kuunnella, aika hauska biisi. Löytynee varmaan netistä
En vaan taida osata enää, poistin koko readerin ja kokeilin ensin readerin korjausta
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/korjaus.jpg
Ei toiminut joten poistin koko readerin ja imuroin paketin uudellen, yhtäkkiä huomasin että se asentaa McAfeen virusskaneeria samalla, se ei käy sillä minulla on Avira aktiivisena jten peruin asennuksen
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/eivaanosaa.JPG
Sitten se keksi jostain mulle maksullisen versionkin vaika olen varma että hain "free" version mutta tuo "plusplus" versio piti ensin tappaa jotta pystyi jatkamaan, itse asiassa niitä oli kaksi prosessia käynnissä eli molemmat "killata".
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/wmp.jpg
Sitten kun prosessit oli tapettu niin latasin uudelleen "free" version asentaakseni sen
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/hermot.jpg
Oliko tämä Windowsin käyttäminen tosiaan näin hankalaa, joskus minä tosiaan korjailin näitä toiminimellä kuten threemice tuossa edellä muistaakin. Alkaa parin vuoden linuxkuurin jälkeen tällaiset unohtumaan mutta tänään olen saanut yllinkyllin windows-palautetta. KIITOS WINDOWS! Hommathan menee ihan perseelleen tämän takia, hankala lukea ohjeita selän takan olevasta koneesta.
OK. Pistän sen foxitin seuraavaksi loppuu tää vitun ihmeellinen pelleily.
Mitä 3mice itse olisit tehnyt tässä tilanteessa?WWWIttu!! menee hermot koko XP:n kanssa! SAATANA! Nyt on meikä pihalla vaihteeksi, antakaa nyt windows-ukot vähän neuvoja. Katsokaa tätä virhelistausta, alkaako asennus olemaan solmussa?
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/winxp/jumalauta.JPG
Avirasta ei kannata välittää, se on han vittu muutenkin. Kohta lentää tällaiset windows-hirvittimet hevonkuuseen. En ole saanut mitään aikaiseksi tuon saatanan laudan kanssa muuta kuin tappelun ja raivokohtauksen!! Perkeleen tyhmät jenkit ettei voi tehdä softaa linuxille, ostaisin heti ja maksaisin ihan saman mitä helvetin windowstöhkästä!!!- zzzzzzzzzzzzzz, kaupunkin nukkuu
exergy kirjoitti:
WWWIttu!! menee hermot koko XP:n kanssa! SAATANA! Nyt on meikä pihalla vaihteeksi, antakaa nyt windows-ukot vähän neuvoja. Katsokaa tätä virhelistausta, alkaako asennus olemaan solmussa?
Avirasta ei kannata välittää, se on han vittu muutenkin. Kohta lentää tällaiset windows-hirvittimet hevonkuuseen. En ole saanut mitään aikaiseksi tuon saatanan laudan kanssa muuta kuin tappelun ja raivokohtauksen!! Perkeleen tyhmät jenkit ettei voi tehdä softaa linuxille, ostaisin heti ja maksaisin ihan saman mitä helvetin windowstöhkästä!!!en osaa tohon oikein muuten kommentoida mut jos toi Avira on paska niin vaihda se Avastiin, se ainakin toimii.
Mä käytän nykyään niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vähän Windowsia että on melkein unohtunut noi asiat, kun mun koneissa hyrrää eräs debian-pohjainen jakelu. - Ex pentti fani nro.1
exergy kirjoitti:
WWWIttu!! menee hermot koko XP:n kanssa! SAATANA! Nyt on meikä pihalla vaihteeksi, antakaa nyt windows-ukot vähän neuvoja. Katsokaa tätä virhelistausta, alkaako asennus olemaan solmussa?
Avirasta ei kannata välittää, se on han vittu muutenkin. Kohta lentää tällaiset windows-hirvittimet hevonkuuseen. En ole saanut mitään aikaiseksi tuon saatanan laudan kanssa muuta kuin tappelun ja raivokohtauksen!! Perkeleen tyhmät jenkit ettei voi tehdä softaa linuxille, ostaisin heti ja maksaisin ihan saman mitä helvetin windowstöhkästä!!!oletko kokeillut että poistat aviran ja aboben kokonaan molemmat ja asennat ne molemmat alusta pitäen, ja pistät vaikka aviran tilalle avastin?
zzzzzzzzzzzzzz, kaupunkin nukkuu kirjoitti:
en osaa tohon oikein muuten kommentoida mut jos toi Avira on paska niin vaihda se Avastiin, se ainakin toimii.
Mä käytän nykyään niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vähän Windowsia että on melkein unohtunut noi asiat, kun mun koneissa hyrrää eräs debian-pohjainen jakelu.Mulla on useampikin kone himassa niin muksujen koneissa on dualbuutit ja niiden windowseissa on Avastit. Sanottakoon vielä sille yhdelle hörhölle että kaikki XP:t ovat laillisia, ei piraatteja ja paina kalloosi tämä.
No, asensin tuon foxitin mutta se tekikin temput firefoxille, lisäsi jonkun työkalupalkin ja muutti firefoxin näkymän päin kököä.. ei oikein hyvä tuokaan, sillä sain sentään pdf:n auki.
Koko ilta tässä sitten meni turatessa XP:n ja yhden helvetin pdf:n kanssa ei jumalauta, kyllä nyt TCO kärsi perkele! Alkaa tässä jo vähän rauhoittumaan mutta kyllä kävi äsken äijä ylikierroksilla. Tarkoitus oli tehdä ansiotyötä eikä latailla ja tapella tämän käyttöjärjestelmän kanssa. Yritän vielä hetken jos saisi jotain aikaiseksi.. tana..Ex pentti fani nro.1 kirjoitti:
oletko kokeillut että poistat aviran ja aboben kokonaan molemmat ja asennat ne molemmat alusta pitäen, ja pistät vaikka aviran tilalle avastin?
No se on kyllä kiukutellut kauan aikaa, olen siitä joskus höpissyt. Äskettäin tuli uusi versio niin on toiminut vähän paremmin. Käytän niin harvoin nykyään windowsia etten ole jaksanut ruveta sen kanssa säätämään. Todisteita viime keväältä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7002134#comment-36824436
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7002134#comment-36839553- Ex pentti fani nro.1
exergy kirjoitti:
No se on kyllä kiukutellut kauan aikaa, olen siitä joskus höpissyt. Äskettäin tuli uusi versio niin on toiminut vähän paremmin. Käytän niin harvoin nykyään windowsia etten ole jaksanut ruveta sen kanssa säätämään. Todisteita viime keväältä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7002134#comment-36824436
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7002134#comment-36839553Itelläni on vista puolellani avira (maksullinen taidan olla vähän tyhmä :D), ei oo temppuillut (onneksi), mutta olisin kyllä pistänyt ilmaisen avastin mutta ei ollut 64 bittiselle vistalle, voi minua :)
- Uninen
exergy kirjoitti:
Mulla on useampikin kone himassa niin muksujen koneissa on dualbuutit ja niiden windowseissa on Avastit. Sanottakoon vielä sille yhdelle hörhölle että kaikki XP:t ovat laillisia, ei piraatteja ja paina kalloosi tämä.
No, asensin tuon foxitin mutta se tekikin temput firefoxille, lisäsi jonkun työkalupalkin ja muutti firefoxin näkymän päin kököä.. ei oikein hyvä tuokaan, sillä sain sentään pdf:n auki.
Koko ilta tässä sitten meni turatessa XP:n ja yhden helvetin pdf:n kanssa ei jumalauta, kyllä nyt TCO kärsi perkele! Alkaa tässä jo vähän rauhoittumaan mutta kyllä kävi äsken äijä ylikierroksilla. Tarkoitus oli tehdä ansiotyötä eikä latailla ja tapella tämän käyttöjärjestelmän kanssa. Yritän vielä hetken jos saisi jotain aikaiseksi.. tana..Yhdenäkin eilen töissä pitikin vakuuttaa suurin johto eräästä asiasta ja hankkia sille hyväksyntä/rahoitus :) Meni ensimmäiset 2 tuntia aikaa yhdeltä hemmolta kun se yritti räpeltää Xp:tä käyttökuntoon ja liittää siihen vielä videotykkiä/telakkaa/verkkoa/jne.. Esitäpä siinä sitten mitään, kun porukka odottaa ja kone ei tottele.
Omaa konetta en voinut käyttää kun tässä on joku mini-XDFDMISDA-KX-7 liitin johon ei vahnhoja VGA liittimiä päljoa tökitä(ainakaan ilman lisäpalikoita??). Lähinnä tämä vain siksi, että tarviin piiiiiiitkän akkukeston.
Oli vain tuumattava, että viititkö kilauttaa kun homma on käyttövalmiina-meen röökille :)
Tarvinneeko kertoa miten vaikeaa kaverilla oli 3g nettikortin kanssa pari päivää aikaisemmin?
Onneksi jos tuleva Xp koneeni ei toimi niin voin vain vipata sen tukeen ja ne hoitaa. Itse en kyllä aio alkaa sen kanssa taistelemaan yhtään. Pakko yrittää hoitaa hommat tällä toisella, kun siten saattaa joskus saada valmistakin. Harmi että on paljon softia joista on vain Windows versiot :(
nimim. "Kauhulla odottelen omaa Xp-konettani." Kylläpäs on XP nyt alkanut miestä kiusata! Mitäs tuossa sitten enää teet, kun masiina on solmuun päästetty. Minä myös "joudun" duunissa Windowsia käyttämään, mutta en tunnista tuollaista ongelmaa ollenkaan. Just kuvien ja varsinkin pdf:ien kanssa touhuan ja kun PhotoShopmies olen, on Windows työalustana jäänyt päälle. XP on itseltäni jäänyt vallan väliin; kun W2k-kone piti päivittää, niin Vista sitten tuli tilalle ja pakko sanoa, että Fotari toimii Vistassa kuin se "junan huussi". Ubuntulla tässä kylläkin kirjoittelen. Muijalla XP on ja sitä aina välillä huollan, mutta kun käyttö on vaan niin perusjuttua, ei siinä ongelmia ole. Poika on Linux-hemmo henkeen ja vereen. Noin ylimalkaan on kyllä niin, että vähintään niin monta konetta pitää olla, kuin on käyttäjiäkin. Monissa perheissä kun neljäkin käyttää samaa XP-konetta, on ihan selvää, että sikinsokin on kone nopeasti ja silloin just joudutaan koko hoito asentelemaan aikaajoin uusiksi. Toivotan sulle, Exergy, voimia taistelussasi! Varsinkin kun "oikeaa" duunia koettaa tehdä ja koneet alkaa sohlata, muuttuu pidempipinnaisempikin ihminen melko tempperamenttiseksi.
ThreeMice kirjoitti:
Kylläpäs on XP nyt alkanut miestä kiusata! Mitäs tuossa sitten enää teet, kun masiina on solmuun päästetty. Minä myös "joudun" duunissa Windowsia käyttämään, mutta en tunnista tuollaista ongelmaa ollenkaan. Just kuvien ja varsinkin pdf:ien kanssa touhuan ja kun PhotoShopmies olen, on Windows työalustana jäänyt päälle. XP on itseltäni jäänyt vallan väliin; kun W2k-kone piti päivittää, niin Vista sitten tuli tilalle ja pakko sanoa, että Fotari toimii Vistassa kuin se "junan huussi". Ubuntulla tässä kylläkin kirjoittelen. Muijalla XP on ja sitä aina välillä huollan, mutta kun käyttö on vaan niin perusjuttua, ei siinä ongelmia ole. Poika on Linux-hemmo henkeen ja vereen. Noin ylimalkaan on kyllä niin, että vähintään niin monta konetta pitää olla, kuin on käyttäjiäkin. Monissa perheissä kun neljäkin käyttää samaa XP-konetta, on ihan selvää, että sikinsokin on kone nopeasti ja silloin just joudutaan koko hoito asentelemaan aikaajoin uusiksi. Toivotan sulle, Exergy, voimia taistelussasi! Varsinkin kun "oikeaa" duunia koettaa tehdä ja koneet alkaa sohlata, muuttuu pidempipinnaisempikin ihminen melko tempperamenttiseksi.
Kyllä minä tuon saan korjattua mutta kun ei vaan huvita, mä olen korjaillut näitä rukkeja jo niin paljon ettei yhtään jaksa alkaa häsertämään, täytyy odotella että sopiva fiilis ilmestyy. Kun sain sen pdf:n auki niin nyt ei ole niin kiire taaskaan.
En minä tät konetta mitenkään ole "päästänyt" solmuun, olen käynnistänytkin tämän koneen aika harvoin tämän vuoden aikana, yleensä käytän tässä olevaa Debiania kaikkeen muuhun. Emäntä on muutaman kerran myös käynnistänyt XP:hen mutta sen käyttö ja surffaaminen on niin vähäpätöistä ettei siitä pitäisi edes XP:n mennä solmuun.
Nämä virheet vain yhtäkkiä alkoivat joskus männä talvena vai millon lie, tämä pdf-juttu oli kyllä ihan uusi, muistaakseni viimekerralla sain pdf:t auki kun olen niitä avannut.
Tänään mulla oli käytössä sellainen XP-kone joka on allerginen usb-tikuille, se saattaa toimia parikin viikkoa itsekseen ilman mitään mutta jos lyö usb-tikun kiinni niin joskus on jopa 3-4 tilttiä muutaman tunnin sisään, kone vain yksinkertaisesti käynnistää itsensä uudelleen ilmoittamatta mitään. Lokissa lukee että virheen aiheutti "System" ja täysin käsittämätön rimpsu perässä josta ei googlellakaan löydä mitään. Sitä tuo on tehnyt jo parin vuoden ajan, oire alkoi heti asennuksesta lähtien. Ei ole minun koneeni ja käytän sitä aivan satunnaisesti ja ahrvoin joten katsoin vain järjestelmän lokit. Omistaja ei halua uudelleenasennusta kun on niin saamaristi softaa asennettuna, täytyy vain välttä usbia niin kaikki toimii hyvin.
Foxit tuntuu kyllä toimivan XP:ssä kehnommin kuin Debian Lennyn oletus-pdf-lukija. Tökki ja hyppii enemmän, kaiken lisäksi asenteli firefoxiin jotain omia lisäosiaan vaikka otin ruksit pois niiden asentamisesta, sitli tuli ihan outo näkymä ja palkki firefoxiin. Ehkä se ei osaa käsitellä oikein kuin IE:tä ? Ei suinkaan tuokaan voi olla totta.
Jotain hämärää tosiaan että vaikka ruksin rastit pois niin silti näkymässä oli foxitin oma palkki ja joku helvetin "Ask" haku vaikka estin ne kyllä asennusvaiheessa, outoa.
Sain sentään pdf:n auki joten voin hakea niitä ohjeita, tuollaiselle moniohjatulle PID-säädölle kun löytyy noita riipuuvaisia parametreja ihan riittävästi, ei niitä kaikkia ulkoa muista. Mutta sitä varten on ohjeet tehty, aivan kuten linuxissa on man-sivut. Windowsin "Ohjeista" sentään ei kannata edes puhua samana päivänä, sen muuten näkee hyvin siitä kuvakaappauksestanikin jossa olen avannut virheen linkittämän ohjeen, ei mitään tietoa eikä apua.
Tämä ilta meni sitten windowsin piikkiin aika puhtaasti, TCO = 0 en saanut oikein mitään aikaiseksi, meinasin että mulla on huomenna valmiina aikataulutetut overridella tehdyt lämpötilasidonnaiset ohjaukset useamalle koneelle ja anturiryhmälle. Nyt olen saanut vain adoben poistettua, foxitin asennettua ja poistettua sen lisäosat firefoxista joite en halunnut edes asennettavankaan. Hienoa. Kyllä windowsilla pärjää. No, huomenna teen tuntityönä saman ja asiakas maksaa joten kääntyy tämä voitokseni tavallaan toisaalta vitun noloa sanoa että en ole tehnyt sitä mitä lupasin, kukkaro auki mies, tähän menee vielä tunteja.
Huoh, ehkä ehdin aamukaffen aikana kursimaan jonkun systeemiparametrin ja adaptiivisen ohjauksen kasaan mutta.. kele..- PowerPC1
"asenteli firefoxiin jotain omia lisäosiaan vaikka otin ruksit pois niiden asentamisesta"
Eli et ottanut niitä rukseja pois. PowerPC1 kirjoitti:
"asenteli firefoxiin jotain omia lisäosiaan vaikka otin ruksit pois niiden asentamisesta"
Eli et ottanut niitä rukseja pois.Kyllä aivan varmati otin, en ole vuosiin lataillut mitään ylimääräsiä härpäkkeitä ohjelmine mukana. Poistin ruksit ja painoin "Seuraava" nappulaa.
Esimerkinä olkoon vaikka tavalliset - ja webbikamerat, asennan PELKÄN ajurin enkä niitä varusohjelmia koska en halua paneeliin kahta-kolmeakymmentä erilaista pikakuvaketta eiku mitä ne on, pikakäynnistimiä. Pahin oli joku Canonin digikamera aikanaan joka asensi hitto jotain 6 eri prosessia alle.
Lopetin niiden asentamisen jo vuonna 2000 about jolloin oli vain WinZip ja WinAmp jotka tekivät nuo pikakäynnistimet defaulttina, tai siis yrittivät, mutta en antanut kun huomasin että käynnistävät tietenkin ne alustusprosessit turhaan konetta kuormittamaan. Sen jälkeen olen ollut tarkka ja yleensä ensimmäinen työkalu on ollutkin "msconfig" XP-kokoonpanoissa. Valitettavasti se oli w2k:ssa poissa mutta palasi XP:ssä, hyvä PERUSoptimontityökalu windowsille. Sen jälkeen tutkittiin muut vaihtoehdot mutta tuollakin sai jo yleensä 75% ongelmista katoamaan.
Että älähän rupea, pidätkö minua jotenkin onnettomana windowskäyttäjänä? On tullut kuules aika paljon viilattua rekisteriä ja viriteltyä muistiasetuksia ja blokkikokoja, luuletko oikeasti että jos sanon että OTIN ne ruksit pois niin en olisikaan ottanut?exergy kirjoitti:
Kyllä aivan varmati otin, en ole vuosiin lataillut mitään ylimääräsiä härpäkkeitä ohjelmine mukana. Poistin ruksit ja painoin "Seuraava" nappulaa.
Esimerkinä olkoon vaikka tavalliset - ja webbikamerat, asennan PELKÄN ajurin enkä niitä varusohjelmia koska en halua paneeliin kahta-kolmeakymmentä erilaista pikakuvaketta eiku mitä ne on, pikakäynnistimiä. Pahin oli joku Canonin digikamera aikanaan joka asensi hitto jotain 6 eri prosessia alle.
Lopetin niiden asentamisen jo vuonna 2000 about jolloin oli vain WinZip ja WinAmp jotka tekivät nuo pikakäynnistimet defaulttina, tai siis yrittivät, mutta en antanut kun huomasin että käynnistävät tietenkin ne alustusprosessit turhaan konetta kuormittamaan. Sen jälkeen olen ollut tarkka ja yleensä ensimmäinen työkalu on ollutkin "msconfig" XP-kokoonpanoissa. Valitettavasti se oli w2k:ssa poissa mutta palasi XP:ssä, hyvä PERUSoptimontityökalu windowsille. Sen jälkeen tutkittiin muut vaihtoehdot mutta tuollakin sai jo yleensä 75% ongelmista katoamaan.
Että älähän rupea, pidätkö minua jotenkin onnettomana windowskäyttäjänä? On tullut kuules aika paljon viilattua rekisteriä ja viriteltyä muistiasetuksia ja blokkikokoja, luuletko oikeasti että jos sanon että OTIN ne ruksit pois niin en olisikaan ottanut?Onneksi keksinkin tässä huomiseksi paljon uutta ihan tuumimalla eli kaavio on nyt nupissani vaikkei koneelle tullut juuri mitään, pysgyn nyt päräyttämään huomenna nuo aika nopeasti kun logiikka on selvä. Nyt on aika mennä nukkumaan, öitä kaikille.
***tana jos nuo softat olisikin linuxille mutta spekiaalijenkki ei sellaisa tee, harmi.- Penguin
exergy kirjoitti:
Onneksi keksinkin tässä huomiseksi paljon uutta ihan tuumimalla eli kaavio on nyt nupissani vaikkei koneelle tullut juuri mitään, pysgyn nyt päräyttämään huomenna nuo aika nopeasti kun logiikka on selvä. Nyt on aika mennä nukkumaan, öitä kaikille.
***tana jos nuo softat olisikin linuxille mutta spekiaalijenkki ei sellaisa tee, harmi.Jos olisit joku niistä, joille teen halpaa tukihommaa, olisin asentanut Windowsisi kauan, kauan sitten uudelleen. Sattuu vain olemaan tehokkain tapa päästä tuollaisista ongelmista. Siihen sitten joku Avira, minkä kanssa ei itselläni koskaan ollut ongelmia, ja joku palomuuri ja pdf-softa, ja officevehkeet ja sitten onkin jo päivä tehokkaasti mennyt ja tulee ihmeteltyä miksi teen tuollaista niin halvalla...
Pitää alkaa kuljettamaan Ubuntun toimivaa levyä mukana aina. Viimeksi kun olin asentelemassa Windowsia uudelleen, tykästyivät live-cdvehkeeseen, mutta cd-mokoma oli mennyt poltossa pilalle niin asennus ei toiminut... :(
Voisi ajatella että sahaan omaa oksaani tuolla, mutta kun yleensä saan päivän työstä parikymppiä käteen, annan mieluummin oikean ratkaisun ongelmiin, kuin että huvikseni juoksisin asentelemassa uusiksi Windowseja aina. Penguin kirjoitti:
Jos olisit joku niistä, joille teen halpaa tukihommaa, olisin asentanut Windowsisi kauan, kauan sitten uudelleen. Sattuu vain olemaan tehokkain tapa päästä tuollaisista ongelmista. Siihen sitten joku Avira, minkä kanssa ei itselläni koskaan ollut ongelmia, ja joku palomuuri ja pdf-softa, ja officevehkeet ja sitten onkin jo päivä tehokkaasti mennyt ja tulee ihmeteltyä miksi teen tuollaista niin halvalla...
Pitää alkaa kuljettamaan Ubuntun toimivaa levyä mukana aina. Viimeksi kun olin asentelemassa Windowsia uudelleen, tykästyivät live-cdvehkeeseen, mutta cd-mokoma oli mennyt poltossa pilalle niin asennus ei toiminut... :(
Voisi ajatella että sahaan omaa oksaani tuolla, mutta kun yleensä saan päivän työstä parikymppiä käteen, annan mieluummin oikean ratkaisun ongelmiin, kuin että huvikseni juoksisin asentelemassa uusiksi Windowseja aina.Tuo windows on asennettu kesällä 2006 tai 2007 uusiksi joten ei nyt jaksaisi taas etenkin kun nuo kaikki softat tarttis uusia. Kyllä mä tuon kuntoon saan jos vaan viitsin nähdä vaivaa. Ehkä tuolle nyt tarviis jotain tehdä, vähän on alkanut nykeltelemään. Olin ehkä aavistuksen dramaattinen tässä ketjussa ;) mutta tällaista tää on, en kuitenkaan valehdellut mitään. Olen niin vähän käyttänyt tuota windowsia etten siksi ole tullut korjanneeksi noita pikkuvikoja, nyt kun käytän sitä taas aktiivisemmin niin on kait pakko vähän korjailla tuota.
- Uninen
exergy kirjoitti:
Tuo windows on asennettu kesällä 2006 tai 2007 uusiksi joten ei nyt jaksaisi taas etenkin kun nuo kaikki softat tarttis uusia. Kyllä mä tuon kuntoon saan jos vaan viitsin nähdä vaivaa. Ehkä tuolle nyt tarviis jotain tehdä, vähän on alkanut nykeltelemään. Olin ehkä aavistuksen dramaattinen tässä ketjussa ;) mutta tällaista tää on, en kuitenkaan valehdellut mitään. Olen niin vähän käyttänyt tuota windowsia etten siksi ole tullut korjanneeksi noita pikkuvikoja, nyt kun käytän sitä taas aktiivisemmin niin on kait pakko vähän korjailla tuota.
Voi vain miettiä mistä johtuu Pentti Neljän raivokohtaukset...
- Pentti Nelonen
exergy kirjoitti:
Tuo windows on asennettu kesällä 2006 tai 2007 uusiksi joten ei nyt jaksaisi taas etenkin kun nuo kaikki softat tarttis uusia. Kyllä mä tuon kuntoon saan jos vaan viitsin nähdä vaivaa. Ehkä tuolle nyt tarviis jotain tehdä, vähän on alkanut nykeltelemään. Olin ehkä aavistuksen dramaattinen tässä ketjussa ;) mutta tällaista tää on, en kuitenkaan valehdellut mitään. Olen niin vähän käyttänyt tuota windowsia etten siksi ole tullut korjanneeksi noita pikkuvikoja, nyt kun käytän sitä taas aktiivisemmin niin on kait pakko vähän korjailla tuota.
Windows säästi jälleen, kun yöuni jäi alle viiden tunnin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008