Älkää käyttäkö Windows Live Messengeriä

112233

Poistakaa Windows Live Messenger ja ladatkaa normaali Windows Messenger 5.1, niin koneenne säästyy kaikelta inhottavalta roskalta ja täysin turhilta ominaisuuksilta, jotka syö koneen muistia. Windows Messenger on myös nopeampi kuin Live. Windows Messenger ei myöskään yritä huijata käyttäjää asentamaan joitain selaimia pilaavia toolbareja ym. roskia..

11

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seko mese 9

      vai onko se se,joka on valmiina joka Windows XP:ssä?? Ja jos jostain muualta,onko se suomenkielinen?
      Entä jos lataa aMSN onko se duomenkielinen?

    • Saa koneen täyteen haittaohjelmia jos käyttää vanhentuneita ohjelmia. Jos Windows Live Messengerin nykyinen 2009 versio ei kelpaa niin sitten pitää vaihtaa toisen merkkiseen ohjelmaan! Kuten esimerkiksi aMSN:n tai Pidginiin.

      Tässä on vertailutaulukko pikaviestimistä: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients

      • hyvin toimii

        Kokeilin vanhempaakin versiota, siinä on vain perusjutut, jotenka poistin sen. Tämä uusi 2009 on toimivana hyvä. Koneen alkulataamista se hidastaa, mikä harmittaa. Uuden version mukana tulee ´projua´ jota ei välttämättä tarvita eikä haluta. Perusmesettelijä ei näitä toimintoja tarvitse. Useimpien ongelmana lieneekin hitaat yhteydet ja siksi tätä ei saada toimimaan. Latautuu hitaasti ja vie levytilaa. Oman koneeni käyttöjärjestelmä on xp ja ohjelma toimii hyvin.


      • kysynpä vaan
        hyvin toimii kirjoitti:

        Kokeilin vanhempaakin versiota, siinä on vain perusjutut, jotenka poistin sen. Tämä uusi 2009 on toimivana hyvä. Koneen alkulataamista se hidastaa, mikä harmittaa. Uuden version mukana tulee ´projua´ jota ei välttämättä tarvita eikä haluta. Perusmesettelijä ei näitä toimintoja tarvitse. Useimpien ongelmana lieneekin hitaat yhteydet ja siksi tätä ei saada toimimaan. Latautuu hitaasti ja vie levytilaa. Oman koneeni käyttöjärjestelmä on xp ja ohjelma toimii hyvin.

        Eli kolme kertaa oon kokeillut, live messengeriä päivittää(sanotaanko se noin??)...mutta koko kone menee ihan jumiin...ei edes netti toimi sen jälkeen! eli olen joutunut palauttamaan järjestelmän joka kerran jälkeen... niin mikä siinä mättää...eikö mun koneessa ole sitten tarpeeksi muka tilaa yhelle hemmetin messengerille?? (mun koneella ei ole kun valokuvia, ja pikkasen musiikkia, eli ei mitään ylimääräsiä pelejä, sun muuta) ...mutta se kävi mielessä, kun löysin tästä sitten jonkun ikivanhan windows messenger( joku pass port...tai jotain sinne päin) se kyllä toimii, jotenkin...mutta on aika pyllystä...mites että voiko se haitata sen liven toimintaa?? jos haittaa niin miten sen saa pois, silleen että ei lähe explorerit sun muut?? Osaisiko joku ystävällisesti auttaa, kun alkaa pikkuhiljaa vähän hermo mennä??

        Kiitos.


      • kysynpä vaan kirjoitti:

        Eli kolme kertaa oon kokeillut, live messengeriä päivittää(sanotaanko se noin??)...mutta koko kone menee ihan jumiin...ei edes netti toimi sen jälkeen! eli olen joutunut palauttamaan järjestelmän joka kerran jälkeen... niin mikä siinä mättää...eikö mun koneessa ole sitten tarpeeksi muka tilaa yhelle hemmetin messengerille?? (mun koneella ei ole kun valokuvia, ja pikkasen musiikkia, eli ei mitään ylimääräsiä pelejä, sun muuta) ...mutta se kävi mielessä, kun löysin tästä sitten jonkun ikivanhan windows messenger( joku pass port...tai jotain sinne päin) se kyllä toimii, jotenkin...mutta on aika pyllystä...mites että voiko se haitata sen liven toimintaa?? jos haittaa niin miten sen saa pois, silleen että ei lähe explorerit sun muut?? Osaisiko joku ystävällisesti auttaa, kun alkaa pikkuhiljaa vähän hermo mennä??

        Kiitos.

        No mitä jos koitat jotain toisen merkkistä ohjelmaa?


      • apu löytyy
        kysynpä vaan kirjoitti:

        Eli kolme kertaa oon kokeillut, live messengeriä päivittää(sanotaanko se noin??)...mutta koko kone menee ihan jumiin...ei edes netti toimi sen jälkeen! eli olen joutunut palauttamaan järjestelmän joka kerran jälkeen... niin mikä siinä mättää...eikö mun koneessa ole sitten tarpeeksi muka tilaa yhelle hemmetin messengerille?? (mun koneella ei ole kun valokuvia, ja pikkasen musiikkia, eli ei mitään ylimääräsiä pelejä, sun muuta) ...mutta se kävi mielessä, kun löysin tästä sitten jonkun ikivanhan windows messenger( joku pass port...tai jotain sinne päin) se kyllä toimii, jotenkin...mutta on aika pyllystä...mites että voiko se haitata sen liven toimintaa?? jos haittaa niin miten sen saa pois, silleen että ei lähe explorerit sun muut?? Osaisiko joku ystävällisesti auttaa, kun alkaa pikkuhiljaa vähän hermo mennä??

        Kiitos.

        Olet useamman kerran palauttanut järjestemän? Joskus se vie tarpeellistakin mennessään ja kone voi alkaa sen jälkeen jumittaa. Sinulla on XP ? Neuvoisin että viet keskusyksikön jollekin asiantuntijalle puhdistettavaksi, ei se niin maltaita maksa. Kysy samalla neuvoa mesen päivittämisestä ja muistin lisäämisestä.


      • Mr Croft
        kysynpä vaan kirjoitti:

        Eli kolme kertaa oon kokeillut, live messengeriä päivittää(sanotaanko se noin??)...mutta koko kone menee ihan jumiin...ei edes netti toimi sen jälkeen! eli olen joutunut palauttamaan järjestelmän joka kerran jälkeen... niin mikä siinä mättää...eikö mun koneessa ole sitten tarpeeksi muka tilaa yhelle hemmetin messengerille?? (mun koneella ei ole kun valokuvia, ja pikkasen musiikkia, eli ei mitään ylimääräsiä pelejä, sun muuta) ...mutta se kävi mielessä, kun löysin tästä sitten jonkun ikivanhan windows messenger( joku pass port...tai jotain sinne päin) se kyllä toimii, jotenkin...mutta on aika pyllystä...mites että voiko se haitata sen liven toimintaa?? jos haittaa niin miten sen saa pois, silleen että ei lähe explorerit sun muut?? Osaisiko joku ystävällisesti auttaa, kun alkaa pikkuhiljaa vähän hermo mennä??

        Kiitos.

        Jospa kertoisit meille mikä järjestelmä ja millainen vanha rousku kone sinulla on? =)

        Latasithan varmasti asennusohjelman täältä: http://download.live.com/?mkt=fi-fi


    • msn vuodesta 2004

      Windows Live Messenger 2009 on paska. Ja kohta varmasti loppuu 8.5:nkin ylläpito, kun 7.5:n syrjäytettiin. Tuota rumaa paskaa sitä pitää tuijottaa, voi saatana.

    • Mr Croft

      Olipas tyhmä ja turha aloitus. Kas kun minä en ole huomannut niitä "roskia" ja "turhia ominaisuuksia" jotka "syö koneen muistia". Kyllä tämä Live on kaikin puolin parempi, nopeampi/helpompi/turvallisempi kuin ne vanhat versiot, myös ulkoasu miellyttää silmää. Työkalupalkkeja ei asennu jos ei halua asentaa itse. =)

      Omaa tyhmyyttäsi mikäli olet asentanut vahingossa jonkin työkalupalkin jota et halunnut.
      Huom! Muistithan asennusohjelmassa ottaa ruksin pois Toolbar kohdasta. ;) Niin helppoa se on.

      Ei ole sinun tehtäväsi päättää mitä ohjelmia tai versioita muut käyttävät. Jotkut haluavat työkalupalkin.
      Latasithan varmasti asennusohjelman täältä: http://download.live.com/?mkt=fi-fi
      Suoritapas huvikseen ohjelma ja huomaat että "Toolbar" kohta on ensimmäisenä, eli siitä otat ruksin pois.

    • .--.-.-.

      ei haittaa 12 gb asennettuna :D

    • 616266

      Mulla msnmsgr.exe käyttää karvan verran vaille gigan muistia joten kone on tällöin kohtuullisen jumissa.. Alkaa jurppia pikkuhiljaa moinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe