Kahdenkeskistä aikaa

satu50

Mitä te touhuatte puolisoidenne kanssa silloin kun olette järkänneet teille kahdenkeskistä aikaa?

Jokin kiva uusi idea tekisi nannaa.

13

754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piritta67

Me käymme joskus mieheni kanssa elokuvissa, teatterissa tai syömässä .Joskus taas olemme kahdestaan kotona ja järjestämme romanttisen illallisen kotona.:)

• wilma60

Ex-miehen kanssa meillä ei ollut koskaan yhteistä aikaa ja eipä olekaan ihme että olemme eronneet. Nyt uudessa suhteessa olen tietoisesti pyrkinyt siihen että järjestämme joskus aikaa ihan vain meille kahdelle. Käydään elokuvissa, konserteissa, syömässä. Viime viikonloppuna saimme peräti yhden yön vapaan kun palkkasin lapsenvahdin. Olimme konsertissa ja yövyimme hotellissa. Muutaman kerran lapset on olleet isällä ja silloin olemme viettäneet hemmotteluiltaa ihan kotona; sauna, hyvää ruokaa, kynttilöitä. Joskus mennään viettämään iltaa ystävien luokse ihan vain aikuisten kesken.

• ja toimivalle.
        *hymy*

• ihan vain koti-ilta. (Pienet menivät yökykään isosiskolaan viettämään meksikolaista iltaa)
      Pippuripihviä, lisukkete ja hyvää viiniä.

Illaksi takan eteen raahatuilla patjoilla Monigamy.peli.
      ;-)

• mommydearest

pitkästä aikaa satu!minä ja mieheni vietämme tänään kahdestan koti-illan viemme lapset hoitoon mummilaan

• wilma60

Kuinkas peli sujui? Pakko oli googlesta katsoa tuo peli ja kieltämättä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mitä mieltä olet kannattaako hankkia niitä harvoja kahdenkeskisiä iltoja varten?

• wilma60 kirjoitti:

Kuinkas peli sujui? Pakko oli googlesta katsoa tuo peli ja kieltämättä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mitä mieltä olet kannattaako hankkia niitä harvoja kahdenkeskisiä iltoja varten?

Eli peli meni hyvin. Jäi "tehtäviä" ensi viikollekin ;-)
        Olen itse aina ollut aika skeptinen tuollaisia kohtaan, mutta tuo oli hauska ja mielikuvitusrikas. Ei ollenkaan "limainen" tai "lälly"...

• iltaisin etupäässä
        satu50 kirjoitti:

Eli peli meni hyvin. Jäi "tehtäviä" ensi viikollekin ;-)
        Olen itse aina ollut aika skeptinen tuollaisia kohtaan, mutta tuo oli hauska ja mielikuvitusrikas. Ei ollenkaan "limainen" tai "lälly"...

ei täysin 2keskeistä aikaa ole. helpottaahan sekin että tarvii yhden kanssa olla useamman sijasta.

• Minä olen sairastanut muutaman päivän sikalenssuruttomustasurmainfluenssaa tai jotain sinne päin ja kun ajattelin, että olen kipeänä viikonlopunkin, peruin appivanhempien meille tulon.
      Nyt harmittaa, kun olisi sitä ehkä jo huomenillalla jaksanut kahdenkeskistelläkin...

• kekseliäs nainen

"Mitä te touhuatte puolisoidenne kanssa silloin kun olette järkänneet teille kahdenkeskistä aikaa?"

Meillä ainakin paneskellaan eli harrastetaan seksiä. Vai tarkoititko, että sinua kiinnostaa toisten seksipuuhastelut yksityiskohtaisesti ja haluaisit niistä kuvauksia? Sopimatonta.

"Jokin kiva uusi idea tekisi nannaa."

Voisitte vaikka askarrella ensi vuoden joulukoristeita tai värittää värityskirjoja, jos ei mitään muuta tosiaan enää juolahda mieleen.

• monen lapsen äiskä

Meillä on 11 lasta, 1-18-vuotiaita. Järjestämme mieheni kanssa kahdenkeskistä aikaa 2-3 kertaa viikossa. Arkipäivinä yleensä otamme huoneen jostain lähipaikkakunnan hotellista, mutta viikonloppuisin suuntaamme johonkin päin maailmaa, yleensä pääkaupunkilomille.

Arki-iltana, kun palkkaamamme lastenhoitaja on saapunut, ajamme autollamme hotelliin. Syömme (ja juomme) hyvin, käymme ehkä teatterissa, oopperassa tai taidenäyttelyssä ja aamuyön tunteina kapuamme huoneeseemme harrastamaan "aikuisten leikkejä", jotka yleensä kestävätkin aamutunneille asti. Seuraavana päivänä palaamme kotiin ja päästämme hoitajan vapaalle. Tuohon aikaan yleensä siivooja ja kodinhoitaja saapuvat kotiimme suorittamaan työt, joista heille maksamme.

Viikonloppureissut alkavat yleensä perjantaiaamuisin ja kotiin palaamme joko sunnuntai-iltana tai maanantaina. Mukavaa, kun nykyään saa palkattua hoitajia niin helposti. Kallistahan se on, mutta mitäpä tällainen suurperheen äiti ei parisuhteensa eteen tekisi.

Olisi mukava antaa teille joku uusi, hyvä idea...No, oletteko kokeilleet parinvaihtoa? Eli esim. hotellin pubissa teette tuttavuutta teille vieraan parin kanssa ja illan mittaan ehdotatte yhteistä yötä esim. teidän sviitissänne? Voi olla, että olette tuota jo kokeilleetkin, mutta jos ette, niin kokeilkaa ihmeessä!

Mukavia hetkiä teille!

• teija66

useasti järkkäätte kahdnekeskeistä aikaa.Meillä on 13 lasta joista 5 on muuttanut pois .Yhteistä aikaa saamme kerran tai pari kuukaudessa menemme mieheni kanssa hiihtoloman aikana kylpylälomalle

• sdhfhkf

luulet ;o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      147
      3252
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2995
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1966
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      78
      1592
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1014
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä