Kahdenkeskistä aikaa

satu50

Mitä te touhuatte puolisoidenne kanssa silloin kun olette järkänneet teille kahdenkeskistä aikaa?

Jokin kiva uusi idea tekisi nannaa.

13

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piritta67

      Me käymme joskus mieheni kanssa elokuvissa, teatterissa tai syömässä .Joskus taas olemme kahdestaan kotona ja järjestämme romanttisen illallisen kotona.:)

    • wilma60

      Ex-miehen kanssa meillä ei ollut koskaan yhteistä aikaa ja eipä olekaan ihme että olemme eronneet. Nyt uudessa suhteessa olen tietoisesti pyrkinyt siihen että järjestämme joskus aikaa ihan vain meille kahdelle. Käydään elokuvissa, konserteissa, syömässä. Viime viikonloppuna saimme peräti yhden yön vapaan kun palkkasin lapsenvahdin. Olimme konsertissa ja yövyimme hotellissa. Muutaman kerran lapset on olleet isällä ja silloin olemme viettäneet hemmotteluiltaa ihan kotona; sauna, hyvää ruokaa, kynttilöitä. Joskus mennään viettämään iltaa ystävien luokse ihan vain aikuisten kesken.

      • ja toimivalle.
        *hymy*


    • ihan vain koti-ilta. (Pienet menivät yökykään isosiskolaan viettämään meksikolaista iltaa)
      Pippuripihviä, lisukkete ja hyvää viiniä.

      Illaksi takan eteen raahatuilla patjoilla Monigamy.peli.
      ;-)

      • mommydearest

        pitkästä aikaa satu!minä ja mieheni vietämme tänään kahdestan koti-illan viemme lapset hoitoon mummilaan


      • wilma60

        Kuinkas peli sujui? Pakko oli googlesta katsoa tuo peli ja kieltämättä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mitä mieltä olet kannattaako hankkia niitä harvoja kahdenkeskisiä iltoja varten?


      • wilma60 kirjoitti:

        Kuinkas peli sujui? Pakko oli googlesta katsoa tuo peli ja kieltämättä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Mitä mieltä olet kannattaako hankkia niitä harvoja kahdenkeskisiä iltoja varten?

        Eli peli meni hyvin. Jäi "tehtäviä" ensi viikollekin ;-)
        Olen itse aina ollut aika skeptinen tuollaisia kohtaan, mutta tuo oli hauska ja mielikuvitusrikas. Ei ollenkaan "limainen" tai "lälly"...


      • iltaisin etupäässä
        satu50 kirjoitti:

        Eli peli meni hyvin. Jäi "tehtäviä" ensi viikollekin ;-)
        Olen itse aina ollut aika skeptinen tuollaisia kohtaan, mutta tuo oli hauska ja mielikuvitusrikas. Ei ollenkaan "limainen" tai "lälly"...

        ei täysin 2keskeistä aikaa ole. helpottaahan sekin että tarvii yhden kanssa olla useamman sijasta.


    • Minä olen sairastanut muutaman päivän sikalenssuruttomustasurmainfluenssaa tai jotain sinne päin ja kun ajattelin, että olen kipeänä viikonlopunkin, peruin appivanhempien meille tulon.
      Nyt harmittaa, kun olisi sitä ehkä jo huomenillalla jaksanut kahdenkeskistelläkin...

    • kekseliäs nainen

      "Mitä te touhuatte puolisoidenne kanssa silloin kun olette järkänneet teille kahdenkeskistä aikaa?"

      Meillä ainakin paneskellaan eli harrastetaan seksiä. Vai tarkoititko, että sinua kiinnostaa toisten seksipuuhastelut yksityiskohtaisesti ja haluaisit niistä kuvauksia? Sopimatonta.

      "Jokin kiva uusi idea tekisi nannaa."

      Voisitte vaikka askarrella ensi vuoden joulukoristeita tai värittää värityskirjoja, jos ei mitään muuta tosiaan enää juolahda mieleen.

    • monen lapsen äiskä

      Meillä on 11 lasta, 1-18-vuotiaita. Järjestämme mieheni kanssa kahdenkeskistä aikaa 2-3 kertaa viikossa. Arkipäivinä yleensä otamme huoneen jostain lähipaikkakunnan hotellista, mutta viikonloppuisin suuntaamme johonkin päin maailmaa, yleensä pääkaupunkilomille.

      Arki-iltana, kun palkkaamamme lastenhoitaja on saapunut, ajamme autollamme hotelliin. Syömme (ja juomme) hyvin, käymme ehkä teatterissa, oopperassa tai taidenäyttelyssä ja aamuyön tunteina kapuamme huoneeseemme harrastamaan "aikuisten leikkejä", jotka yleensä kestävätkin aamutunneille asti. Seuraavana päivänä palaamme kotiin ja päästämme hoitajan vapaalle. Tuohon aikaan yleensä siivooja ja kodinhoitaja saapuvat kotiimme suorittamaan työt, joista heille maksamme.

      Viikonloppureissut alkavat yleensä perjantaiaamuisin ja kotiin palaamme joko sunnuntai-iltana tai maanantaina. Mukavaa, kun nykyään saa palkattua hoitajia niin helposti. Kallistahan se on, mutta mitäpä tällainen suurperheen äiti ei parisuhteensa eteen tekisi.

      Olisi mukava antaa teille joku uusi, hyvä idea...No, oletteko kokeilleet parinvaihtoa? Eli esim. hotellin pubissa teette tuttavuutta teille vieraan parin kanssa ja illan mittaan ehdotatte yhteistä yötä esim. teidän sviitissänne? Voi olla, että olette tuota jo kokeilleetkin, mutta jos ette, niin kokeilkaa ihmeessä!

      Mukavia hetkiä teille!

      • teija66

        useasti järkkäätte kahdnekeskeistä aikaa.Meillä on 13 lasta joista 5 on muuttanut pois .Yhteistä aikaa saamme kerran tai pari kuukaudessa menemme mieheni kanssa hiihtoloman aikana kylpylälomalle


    • sdhfhkf

      luulet ;o)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe