meidänkin rakkautemme
on ikuista
hetken aikaa
se vaelsi eteenpäin
rauhallisesti
muista välittämättä
kuin mammutti
kivikauden tundralla
ilmojen kylmetessä
ruoan loppuessa
se paneutui makuulle
viimeisin voimin
ikirouta alta päin
taivaalta pienet hiutaleet
säilövät lopulta kaiken
muistojen jäätikköön
sulamattomiin kerroksiin
ikuisuuteen asti
Ikuisuuteen
6
181
Vastaukset
- Minanoita
Kovasti ilahtuneena huomasin sinun
tuoneen runon palstalle..
Muistojen jäätikölle voi niin paljon
säilöä ja tarpeen tullen ottaa sieltä ja
ainakin yrittää sulattaa entisenlaiseksi....
Hieno runo sinulta:)Kiitos vaan että hoksasit! Eipä juuri nykyisin lauluja synny, hienoja ei etenkään. Pitäisi varmaan kokeilla miettiä jotakin positiivista välillä :o).
- *laudi*
Luonto valmistautuu täälläki pimeään
ja pitkään talveen. Silti valkoinen lumi-
kerros maassa tekee luonnosta kauniin..
kaikki on niin puhdasta.
Rakkauski voi olla lumivalkoista..
ei se kuole syksyn vihmoviin viimoihin
ei sitä vie mukanaan paukkuvat pakkaset.
Ei jää eikä hanki voi estää tunteita
kun rakastaa.
Pimeys on kahden myös helpompaa jakaa.
Mutta muistot. Niin.
Ikuisuuteen asti ne kestävät..Kiitos Laudi! Tässä iässä alkaa jo dementia vaivata sen verran että lähimuistikin painuu ikiroudan alle. Pitäisi kirjoittaa kaikki tapahtumat ylös saman tien :o).
- lindalinda1
vai dementia, hah !
Sie olet vielä poikanen, ei tuossa
iässä podeta rementiaa.
Ja toisekseen,
helekatinmoinen tunnelma runossasi.
Ei tuollaista kirjoita dementikko =)
Harvoin käyt,
mutta sitäkin voimallisemmin....akka mulle ala!
Kiitos käynnistä, muuta voimallista ei ole näköpiirissä kuin kaksi viikkoa jatkunut lentsu. Mikä sikabasilli lie tarttunut Lapin reissulta. Kohta saparo oikenee jos tätä vielä pitkään jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665535Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti912862- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362429Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212110Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611714Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571303Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131183- 881145
- 901136