Onko numero 18148 Soneran numero?
Puhuessani Soneran asiakaspalvelijan kanssa sain tuosta numerosta tekstiviestin, missä luki seuraavaa: ”Soitit juuri Soneralle. Saitko asiasi hoidettua? Vastaa tähän viestiin k (kyllä) tai e (ei). Viesti on kotimaasta maksuton. T. Sonera
Vastasin tuohon viestiin: e. Onneksi? Mihin tuli vastaus samasta numerosta: ”Kiitos vastauksesta! Tack för ditt svar! Thank you for your answer! Sonera
Ei tainnut kysely tulla Soneralta?
Kyselen tätä, koska olin juuri avanut myöhemmin mediassakin uutisoidun huijausviestin - tuosta asiasta soitinkin Soneralle. Liittykö tuo numerosta 18148 tullut kysely tähän mitenkään?
Googlella en löytänyt mitään.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomessa liikkeellä uudenlainen tekstiviestihuijaus/1135249861935
http://www.f-secure.com/weblog/archives/00001783.html
Onko tämäkin huijaus?
2
1009
Vastaukset
- ...
Sonera tekee asiakastyytyväisyystutkimusta, joten olepa huoleti. Ihan oikea Soneran viesti kyseessä. Ja muuten, miten tämä mielestäsi liittyy tuohon sms-huijaukseen? Niinpä, ei mitenkään! Luepa uutinen uudelleen.
- Taunoylermi
Numero on Kuulalaakeri Oy:lle myönnetty lyhytnumero, jota he vuokraavat kaikekarvaisille mobiilipalveluyrityksille, joilla ei ole varaa tai muuten mahdollisuutta ostaa Ficoralta (Viestintävirasto) ao.palvelunumeroa. Palvelu on siis jonkun Soneran alihankijan vuokranumero, jolla tehdään Soneran nimissä businesta. Miksi Sonera ei itse käytä tai anna käyttöön numeroita tähän touhuun??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818