Tallinnan ihanat naiset!

BileSport

Kyllä oli hienoa kokea Tallinnassa lomaromanssi ihanan rotunaisen kanssa, muodot viimeisen päälle ja kyllä osasi hommat to-DELLA hyvin myös suullisesti herkille alueille (ymmärtänette mitä tarkoitan)..
Kyllä suomalaisella naisella olisi siinä opittavaa. Mutta minkäs muodoille suomalainen nainen mahtaa, Kun on painoindeksi yli 22, pienet rinnat ja jos sattuu niin käymään että on hoikka niin on täysi lauta. Mutta useimmiten öklöttävä selluliittiperse..
Kun olen itse kiiltokuvamieheksi haukuttu 190 cm pitkä 90 kg urhelullinen, niin ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun ravintolassa saa hätistellä suomalaisia mukakaunokaisia sivummalle..
Onneksi minulla on mahdollisuus lomaromanssiin tallinnassa aböyt 5 kertaa vuodessa niin pääsee NAISEN makuun, väliajat voin työstää suomalaista (toki samalla muistellen tallinnan ihanuutta..)

34

3815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .Meisseli22

      käyn itse tallinnassa tyhjentämässä säkkini kerran kuukaudessa ja en koskaan lakkaa hämmästelemästä kuinka laadukkaita naiset ovat lahden toisella puolella.

      Välimatkaa ei ole kuin kurjat 50km or so mutta naisten tasoero huikaiseva.Suomalainen nainen näköjään haluaa olla "hyvä jätkä",tallinnan neidot pitävät itsensä naisina.

      • tatteli

        meisseli22, olen varmaan aikaisemminkin kertonut turkkilaisesta/kurdilaisesta suhteestani ja mollasit sen silloin täysin.Ikäväkseni täytyy kertoa että se vaan edelleen jatkuu kuumana, kesällä olin lasteni kanssa siellä ja tavattiin sukulaisia ym. ei todellakaan kaikki turkkilaiset ole vain uuden tavaran perässä, maailmassa on toisenlaisiakin , niinkuin meissä kaikissa.Toki en povaa tästä maailmankattavaa romanssia, enkä sitä odotakaan, mutta näillä eväillä mennään nyt.Älä ole niin ahdasmielinen, ja kuinka voit ollakaan jos käyt panemassa tallinnan huoria????Hyvää jatkoa sulle, oikeesti. Muuten, pakko lisätä, vaikka olenkin jo 50v kohta, se ei tarkoita sitä et mul ois paikat kuivana,tai järki hukassa, vaan olen ihminen siinä missä sinäkin.Voitasko tavata???????


    • ei selluliitille!

      Naulan kantaan! Itsellä myös erittäin hyviä kokemuksia Tallinnan naisista!
      Käyn siellä säännöllisesti kokemassa lomaromanssin ja kokemuksia muistellessa suomalainenkin nainen juuri ja juuri menettelee kuukauden päivät jolloin taas uusi matka on edessä.
      Uskomatonta että noin lyhyt välimatka ja tason nousu on enemmän kuin merkittävä!
      Suomessa voi kävellä täysin levollisin mielin, ja ajatella omiaan kun ei täällä silmänruokaa juuri ole, mutta annas olla kun astut laivasta Tallinnaan..

    • päyttä paskaa

      Tällaiset kirjoitukset ovat mielikuvituksen tuotteita, joita kirjoittelevat henkilöt, jotka toivovat elämässään käyvän näin. ÄÄLIÖITÄ TAAS ASILLA !

    • anarktis

      Kyllä muuten on hienoa kokea lomaromanssi Italiassa viimeisen päälle tyylikkään ja komean italialaisen uroon kanssa. Kyllä osaa hommat Toodeeellla hyvin, ei tarvitse neuvoa niinkuin suomijurpoa ja kalullakin on kokoa kiitettävästi. Italialainen on synnynnäinen rakastaja, josta suomipelle vain uneksii. Jos joku huora hoitelee hyvin, luulee nämä paksukallot itse olevansa hyviä sängyssä. Kyllä se miehen mitta punnitaan rakastelutaidoissa eikä itsensä kehumistaidoissa. Ei siinä suomipoika pärjää, on sen verran hölmö, juntti ja paksupäinen vain yläpäästään. Toki ymmärrätte mitä tarkoitan!!

      Suomalainen mies on sellainen paksu pökkelö, yhtä mahaa koko kroppa, hyvä että kaulan erottaa päästä. Siinä on sitten erotiikka kaukana ja eipä noi ole järjelläkään kovin varustettuja, pukeutumisesta puhumattakaan! En itse huolisi 190 senttistä järkälettä, liian pitkä ja näköjään tyhmäkin, mutta Tallinnan huorille kylläkin!

      • tatteli

        tulipa sanottua aika tyhjentävästi toi juttu. Jos joku luulee että huoran kanssa ne on ISOJA miehiä , niin olkoon sitten, jokainen osaa ammattinsa, eikö?


      • Fall of white trash
        tatteli kirjoitti:

        tulipa sanottua aika tyhjentävästi toi juttu. Jos joku luulee että huoran kanssa ne on ISOJA miehiä , niin olkoon sitten, jokainen osaa ammattinsa, eikö?

        monen suomihuoran kanssa eikä yksikään niistä ole varsinaisesti kutusnut isoksi, mutta ovat tykänneet olla ´kanssani kuitenkin.

        Suomihuora (ehkä maailman kuuluisin huora - älkääkä taas sekoittako huoria ja prostituuttoja) on kivaa seuraa, kunhan muistaa olla ottamatta tosissaan.

        Ja kun tätäkin Lomaromanssit-palstaa lukee,niin luulisi jokaiselle miehellä raksuttavan sen verran, ettei ota tosissaan.Koskaan.


      • tatteli
        Fall of white trash kirjoitti:

        monen suomihuoran kanssa eikä yksikään niistä ole varsinaisesti kutusnut isoksi, mutta ovat tykänneet olla ´kanssani kuitenkin.

        Suomihuora (ehkä maailman kuuluisin huora - älkääkä taas sekoittako huoria ja prostituuttoja) on kivaa seuraa, kunhan muistaa olla ottamatta tosissaan.

        Ja kun tätäkin Lomaromanssit-palstaa lukee,niin luulisi jokaiselle miehellä raksuttavan sen verran, ettei ota tosissaan.Koskaan.

        tuntuu että niehet ne täällä vasta OVATKIN tosissaan.En hyväksy tota suomihuora sanaa, mistä olet? minä ainakin koin kesällä tanskalaiset tytöt aika härskiksi Alanyassa.Tarjosivat suoraan sexiä "poikaystävälleni" vaikka istuin vieressä, kait luulivat äidiksi???? Mutta kyllä naamat venähti kun minä lähdin tän "namupalan" kanssa, heidän raha ei kelvannut. Täällä vois jaaritella loputtomiin ilman tulosta


      • Denmark will fall
        tatteli kirjoitti:

        tuntuu että niehet ne täällä vasta OVATKIN tosissaan.En hyväksy tota suomihuora sanaa, mistä olet? minä ainakin koin kesällä tanskalaiset tytöt aika härskiksi Alanyassa.Tarjosivat suoraan sexiä "poikaystävälleni" vaikka istuin vieressä, kait luulivat äidiksi???? Mutta kyllä naamat venähti kun minä lähdin tän "namupalan" kanssa, heidän raha ei kelvannut. Täällä vois jaaritella loputtomiin ilman tulosta

        myös pelkkää viihdettä varten.

        Vain muslimi voi ajatellakaan naivansa Tanskalaishoron ja hekin vain saadakseen oleskeluluvan.

        Ja Kööpenhaminassa kyllä totisesti riittää oleskeluluvan saaneita...


      • anarktis
        Fall of white trash kirjoitti:

        monen suomihuoran kanssa eikä yksikään niistä ole varsinaisesti kutusnut isoksi, mutta ovat tykänneet olla ´kanssani kuitenkin.

        Suomihuora (ehkä maailman kuuluisin huora - älkääkä taas sekoittako huoria ja prostituuttoja) on kivaa seuraa, kunhan muistaa olla ottamatta tosissaan.

        Ja kun tätäkin Lomaromanssit-palstaa lukee,niin luulisi jokaiselle miehellä raksuttavan sen verran, ettei ota tosissaan.Koskaan.

        Älä viitsi valehdella, oletko ihan tosissasi että tollasta paskaa kirjoitat ja ihan "sydämmestä." Sulla vaan yksinkertaisesti ei ole iso "se" usko pois, mutta varmaan tallinnan sun muut maksulliset huorat sanovat niin, koska joistain se raha on saatava, vaikka maailman pienikullisimmalta suomipelleltä. Ja vaikka pituutta kropassa olisikin satayhdeksänmenkymmentäsenttiä, niin se ei tarkoita sitä, että kulli olisi hyvä, iso, muodokas ja vieläpä toimiva.

        Niin, te idiootit käytte esim. Tallinnassa huorissa; olivatpa ne maksullisia tai ihan tavallisia naisia, mutta sama homma joka maassa oli se sitten Suomi tai Turkki, Ukraina, niin ilmaista pillua saa, eikö? J avarmaan sä olet sitä tyyppiä ettei viitsisi mennä ihan huoriina asti, mutta ilmainen pillu kelpaa aina? Sulle se asia on niin, että oman maan naiset eivät ole yhtään mitään ja kaikki, jotka makaavat ilman ottamatta maksua ns. rahastus mielessä, ovat huoria, mutta ne muun maalaiset ilmaiset pillut eivät ole huoria. ja mikä muka tekee suomalaisesta naisesta ilmaisen huoran ja vielä mikä sinä muuten olet huorittelemaan ja kategoroimaan ihmisiä?


      • Älä tee huorin
        anarktis kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella, oletko ihan tosissasi että tollasta paskaa kirjoitat ja ihan "sydämmestä." Sulla vaan yksinkertaisesti ei ole iso "se" usko pois, mutta varmaan tallinnan sun muut maksulliset huorat sanovat niin, koska joistain se raha on saatava, vaikka maailman pienikullisimmalta suomipelleltä. Ja vaikka pituutta kropassa olisikin satayhdeksänmenkymmentäsenttiä, niin se ei tarkoita sitä, että kulli olisi hyvä, iso, muodokas ja vieläpä toimiva.

        Niin, te idiootit käytte esim. Tallinnassa huorissa; olivatpa ne maksullisia tai ihan tavallisia naisia, mutta sama homma joka maassa oli se sitten Suomi tai Turkki, Ukraina, niin ilmaista pillua saa, eikö? J avarmaan sä olet sitä tyyppiä ettei viitsisi mennä ihan huoriina asti, mutta ilmainen pillu kelpaa aina? Sulle se asia on niin, että oman maan naiset eivät ole yhtään mitään ja kaikki, jotka makaavat ilman ottamatta maksua ns. rahastus mielessä, ovat huoria, mutta ne muun maalaiset ilmaiset pillut eivät ole huoria. ja mikä muka tekee suomalaisesta naisesta ilmaisen huoran ja vielä mikä sinä muuten olet huorittelemaan ja kategoroimaan ihmisiä?

        " ja mikä muka tekee suomalaisesta naisesta ilmaisen huoran "

        Monta nainutta naista olen nainut...


      • Bile Sport

        Tässä ensimmäinen joka veti herneen nenään, eli tämä anarktis. osui ja uppos. Tiedätkö mitä on itsetunto? heeeeheeheh


      • ddddddfndfn
        tatteli kirjoitti:

        tulipa sanottua aika tyhjentävästi toi juttu. Jos joku luulee että huoran kanssa ne on ISOJA miehiä , niin olkoon sitten, jokainen osaa ammattinsa, eikö?

        Suomalaiset lehmät ovatkin sen verran tyhmiä että antavat ilmaiseksi ja luulevat vielä että mies kunnioittaa sen jälkeen. kyllä mies kunnioittaa naista joka osaa tai edes älyää sentään satunnaisesta seksistä pyytää rahaa.

        ja, onhan todettu että välimeren miehet nauravat tyhmille suominaisille perään, paitsi eivät tietenkään teille sitä kerro vaan paiskaavat femmat kavereidensa kanssa kuinka tyhmä suomityttö oli taas helppo, kun taas välimeren naisilla sentään on edes jonkinlainen itsekunnioitus ja ovat kunnioitettavia siellä koska eivät heti anna, niinkuin suomilehmät

        mä nauran helpoille suomilehmille ihan kippurassa


    • Krapina

      Onnittelen suuresti, että pääsit vihdoin poikuudestasi ja mene nyt ihmeessä uudestaan. Tosin romanssi on tässä yhteydessä väärä sana. Puhuisin hoidosta. Kaikkea hyvää herkille alueille, kuten aivoille.

      • Voi onnistuakin

        voi joskus saada tunniksi nuoren vironvenäläisen tytön, joka voi olla todella upea pakkaus, jos häntä kohtelee hyvi. Girlfriend experience niin sanotusti...

        Yleensä vaan suomiörvelö ei osaa ja liika viina vie loputkin käytöstavat.

        Suomiörvelö kun ei ole aivan siitä kuuluisimmasta päästä romantiikkamittarilla mitattuna.

        Heh, heh...


      • näps
        Voi onnistuakin kirjoitti:

        voi joskus saada tunniksi nuoren vironvenäläisen tytön, joka voi olla todella upea pakkaus, jos häntä kohtelee hyvi. Girlfriend experience niin sanotusti...

        Yleensä vaan suomiörvelö ei osaa ja liika viina vie loputkin käytöstavat.

        Suomiörvelö kun ei ole aivan siitä kuuluisimmasta päästä romantiikkamittarilla mitattuna.

        Heh, heh...

        "Suomiörvelö kun ei ole aivan siitä kuuluisimmasta päästä romantiikkamittarilla mitattuna."

        -Totta, ei niin kuuluisa kuin suomilutka Turkissa.

        Heh, heh...


      • tajuaa sen
        Voi onnistuakin kirjoitti:

        voi joskus saada tunniksi nuoren vironvenäläisen tytön, joka voi olla todella upea pakkaus, jos häntä kohtelee hyvi. Girlfriend experience niin sanotusti...

        Yleensä vaan suomiörvelö ei osaa ja liika viina vie loputkin käytöstavat.

        Suomiörvelö kun ei ole aivan siitä kuuluisimmasta päästä romantiikkamittarilla mitattuna.

        Heh, heh...

        että ollaan semmosta kansaa joka joutuu maksaa seksistä. No kaikilla on tapansa. Ite en ole joutunu suoranaisesti maksaa seksistä, mutta serustellesani joutuu maksaa enemmän, kun nainen ja siksi olen epäsuorasti maksanu seksistä. Se ois ihanne, että ois suht hyvin ansaitseva nainen, ettei ite joutuis välillä maksumieheksi. No toivon että tulevaisuus tuo maksukykyisen naisen tullessaan.


      • samalla aivan kuin
        tajuaa sen kirjoitti:

        että ollaan semmosta kansaa joka joutuu maksaa seksistä. No kaikilla on tapansa. Ite en ole joutunu suoranaisesti maksaa seksistä, mutta serustellesani joutuu maksaa enemmän, kun nainen ja siksi olen epäsuorasti maksanu seksistä. Se ois ihanne, että ois suht hyvin ansaitseva nainen, ettei ite joutuis välillä maksumieheksi. No toivon että tulevaisuus tuo maksukykyisen naisen tullessaan.

        Turkkilainen, tunisialainen tai jamaikalainen!

        "Se ois ihanne, että ois suht hyvin ansaitseva nainen, ettei ite joutuis välillä maksumieheksi"


      • tajuaa sen kirjoitti:

        että ollaan semmosta kansaa joka joutuu maksaa seksistä. No kaikilla on tapansa. Ite en ole joutunu suoranaisesti maksaa seksistä, mutta serustellesani joutuu maksaa enemmän, kun nainen ja siksi olen epäsuorasti maksanu seksistä. Se ois ihanne, että ois suht hyvin ansaitseva nainen, ettei ite joutuis välillä maksumieheksi. No toivon että tulevaisuus tuo maksukykyisen naisen tullessaan.

        En tiedä mihin maailma on mennyt.Miehet istuu naiseen syliin,vaikka on isompi.Nainen on vain joku seksisymboli,miehellä ei todellisia tunteita.Miehellä ainoastaan suorittamisen meininki tai saada naisilta suuhun,naisen tarpeet ja halut unohdettu.Rahalla tietenki saa sperman naisen kautta ulos,mutta rakkaus ja se oikea tunne jota ajattelee lämmöllä.....mihin kadonnut!Nyt kun katselee tiedotusohjelmia, niin venäläinen ei ole yhtään sen kauniimpi ilman laittamista.


      • samalla aivan kuin kirjoitti:

        Turkkilainen, tunisialainen tai jamaikalainen!

        "Se ois ihanne, että ois suht hyvin ansaitseva nainen, ettei ite joutuis välillä maksumieheksi"

        Kyllä suomalaismies ,kun tulee kylään,niin suoraan ruokapöytään maksamatta mitään,se kyllä kelpaa.Ja jos jokus pitäis viedä syömään,nurkan taakse syömään yksin pizzanpalaa,ettei tarvitse ostaa naiselle.Kyllä olen kuullut suomalaismiehiltä,kun on ovat ottaneet venäläisen tai virolaisen naisen kotiinsa,ei ole arkea kestäneet,eivätkä hyppineet miehen pillin mukaan.Siis ero.


    • venäläinen ruletti

      se ei näy ulospäin. kiusallinen vaiva. suojaa itsesi hyvin. älä työnnä naamaasi sinne. silmäherpes voi aiheuttaa jopa sokeutta. muitakin sexitauteja löytyy tilastoista roppakaupalla. moni kakku päältä kaunis...

      • ei reppua mukana

        katselin taas tänään Tallinnassa upeita naisia,korkeat korot ja kuinka he kuin liitää niillä.Suomalais naiset lättä kengissää ja urheiluasuissaan kaupungilla oijoi hirveää.Eikö suomalaiset edes sinne mennessään voisi sentää unohtaa repun ja tulla tyylikkäänä kaupunkiin?Jo laivalle tullessa näkee sn reppuselän rupusakin,olisi parempi olla kotona eikä häpäistä maanmiehiään.Joitakin poikkeuksia tietysti otantaan mahtuu mutta ei montaa.


      • ja hauskaa oli
        ei reppua mukana kirjoitti:

        katselin taas tänään Tallinnassa upeita naisia,korkeat korot ja kuinka he kuin liitää niillä.Suomalais naiset lättä kengissää ja urheiluasuissaan kaupungilla oijoi hirveää.Eikö suomalaiset edes sinne mennessään voisi sentää unohtaa repun ja tulla tyylikkäänä kaupunkiin?Jo laivalle tullessa näkee sn reppuselän rupusakin,olisi parempi olla kotona eikä häpäistä maanmiehiään.Joitakin poikkeuksia tietysti otantaan mahtuu mutta ei montaa.

        maalaisisäntä akkoineen eräässä baarissa, akka yritti vääntää onnetonta englantiaan ja kun ei ymmärtänyt tarjoilijaa (joka puhui helvetin paljon parempaa englantia), hoki koko ajan "wat, wat?"

        Tuo "what" sana suomalaisen junttiakan sanomanan kuulostaa varmasti aika lähelle samaa kuin englannin slangisana "twat", joka taas tarkoittaa vittua.

        Yritin ämmälle sanoa ettei hokisi keskellä päivää rivouksia baaritistillä - siihen jäi pyörittelemään silmiään.


      • reilusti minä
        ei reppua mukana kirjoitti:

        katselin taas tänään Tallinnassa upeita naisia,korkeat korot ja kuinka he kuin liitää niillä.Suomalais naiset lättä kengissää ja urheiluasuissaan kaupungilla oijoi hirveää.Eikö suomalaiset edes sinne mennessään voisi sentää unohtaa repun ja tulla tyylikkäänä kaupunkiin?Jo laivalle tullessa näkee sn reppuselän rupusakin,olisi parempi olla kotona eikä häpäistä maanmiehiään.Joitakin poikkeuksia tietysti otantaan mahtuu mutta ei montaa.

        Ihan rauhassa vaan kattele Tallinnan kaunottaria, mutta huolimatta siitä olen ylpeä itsestäni ja kansalaisuudestani. Minua ei hetkauta teikäläisten jutut pätkääkään ja aion juuri olla sellainen kuin olen. Kävelen reppu selässä milloin huvittaa sekä lättäkengissä jos siltä tuntuu. Tollasten idioottien niinkuin sinä, jutut ovat aika säälittäviä ja vielä niistä pitää kirjoittaa keskustelupalstoilla. Ei vaikuta kovinkaan fiksun ja aikuismaisen miehen puheilta.


      • ei reppua mukana kirjoitti:

        katselin taas tänään Tallinnassa upeita naisia,korkeat korot ja kuinka he kuin liitää niillä.Suomalais naiset lättä kengissää ja urheiluasuissaan kaupungilla oijoi hirveää.Eikö suomalaiset edes sinne mennessään voisi sentää unohtaa repun ja tulla tyylikkäänä kaupunkiin?Jo laivalle tullessa näkee sn reppuselän rupusakin,olisi parempi olla kotona eikä häpäistä maanmiehiään.Joitakin poikkeuksia tietysti otantaan mahtuu mutta ei montaa.

        VOI!He ovat työpaikalla,työasuissa,ainut mitä osaavat,millä pysyvät hengissä,millä elättävät lapsensa.Käy sääliksi,sillä tiedän millaisia läskimahoja he joutuvat kestämään,työn varjopuolia.Virottaret kun tulevat lomailemaan suomeen,retkeilemää,kävelemään pitkiä matkoja,reput selässä,lenkkarit jalassayms.ei sen kummempia.Suomen naiset upeita,kun lähtevät juhlimaan .


    • N@nna

      Oletko todella noin tyhmä. Huorien on pakko näyttä hyvältä, kaipa sä sen tiedät, seuraa alapäätäsi, joko kutittaa!

      • Karunen

        tietävän, mitä eroa on maksullisella ja maksuttomalla naisella. No, se maksullinen tulee halvemmaksi!


    • Todellakin Nainen.

      ja huomasit et taas kerran oli lorahtanut sänkyyn....

      Pikkupoikahan sä ole, oli runkosi mikä tahansa. Joo, säästä meidät Suominaiset, itseltäsi. Kiitos.

    • tyylikäs nainen täss

      Muutoin en kommentoi viestiisi, mutta olen samaa miletä Virolaisnaisten kauneudesta, tyylikkydestä ja ovat iloisia, kielitaitoisia. Itse olen suomalainen nainen ja moni nainen suorastaan vihaa Virolaisia naisia, ainakin ne naiset, jotka ovat antaneet pullataikin tulla vyötarölle leipomatta sitä, hapannaamoja, tyylikkyydestä ei mitään tieo. Mutta toki suomessa on viehattäviä naisiakian. Mutta ymmärrän Sinua kiiltokuva mies oikein hyvin. Kiva että on ollut muistelun arvoisia lomia ja tulee jatkossakin. Tsemppiä. ps. joten ei täältä tarvitsisi kiiltsikka miestä lähteä hakemaan Tunisian tunkioille, mutta jokainen tekee mitää lystää.

      • ihmettelee???

        Outoa, että suomalaisilla miehillä usein on pakkomielle näillä keskustelupalstoilla morkata suominaisia....rumiksi ja ties miksi. Eipä ole vastaavaa missään maailmankolkassa keskustelupalstoilla, että oman maan miehet haukkuisivat naisiaan niin paljon kuin Suomessa suomalaiset miehet oman maan naisiaan. Kertoo kyllä aika paljon, ettei minkäänlaisia käytöstapoja, herramiesmäisyyttä tai naisten kunnioitusta ole vähimmässäkään määrin, korostuu vain itsekeskeinen ja narsistinen käytös, kuin eivät olisi kasvaneet miehiksi ollenkaan. Tätä ei omakaan mieheni (saksalainen) voi ymmärtää ja ihmettelee sitä kovasti ettei ole törmännyt vastaavaan naisihmisten haukkumiseen ja törkeyksien kirjoitteluun missään muualla kuin Suomessa.


      • klopetrotter
        ihmettelee??? kirjoitti:

        Outoa, että suomalaisilla miehillä usein on pakkomielle näillä keskustelupalstoilla morkata suominaisia....rumiksi ja ties miksi. Eipä ole vastaavaa missään maailmankolkassa keskustelupalstoilla, että oman maan miehet haukkuisivat naisiaan niin paljon kuin Suomessa suomalaiset miehet oman maan naisiaan. Kertoo kyllä aika paljon, ettei minkäänlaisia käytöstapoja, herramiesmäisyyttä tai naisten kunnioitusta ole vähimmässäkään määrin, korostuu vain itsekeskeinen ja narsistinen käytös, kuin eivät olisi kasvaneet miehiksi ollenkaan. Tätä ei omakaan mieheni (saksalainen) voi ymmärtää ja ihmettelee sitä kovasti ettei ole törmännyt vastaavaan naisihmisten haukkumiseen ja törkeyksien kirjoitteluun missään muualla kuin Suomessa.

        Katsos kun suomalaiset miehet nyt vain sattuvat olemaan maailman rehellisimpiä miehiä ja näinollen sanovat asiat suoraan. Muualla taas on tätä smalltalkia, jossa asiat höpötetään aina parhain päin riippumatta siitä mitä itse todella asiasta ajattelee. Elikkä rautalangasta vääntäen, edellisiltä kuullaan totuus, jälkimmäisiltä kuulet sitä mitä haluat kuulla. Tee valintasi...


    • mahorkkas htiyler ör

      Mukavaa että sait virolaiselta. Muistithan käyttää kondomia!?

    • Ilus

      Kokeneena Tallinan kävijänä tiedän, että tyyliero on todella suuri Viron ja Suomen välillä.
      Etenkin venäläiset naiset (ja miehetkin) kiinnittävät enemmän huomiota itseensä ulos mennessään. Esim. usein nuorilla venäläisillä miehillä on mustat suorat housut jalassa. ja naisilla useimmiten hame, tai kesällä mekko.

    • vl,,,,,,bjk.b

      Mikäm se treffipalsta oli? Veetiee ? tai jotain sinnepäin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe