Tietokoneen kuva ei näy

tykkiXpc

Tietokoneen kuva ei näy projektorilla. Tarkoitus on saada kuvaa ulos joko VGA tai HDMI liittimen kautta. Mutta laitan kumman tahansa kiinni niin minkäänlaista kuvaa ei tule. Pitääkö tietokoneesta tehdä jotakin säädöksiä että kuva ilmestyisi? Yleensä koneeni ilmoittaa jos se on huomannut jonkun uuden laitteen liitettynä, mutta se ei mainitse mitään projektorista on se sitten VGA tai HDMI liittimellä kiinni. Pitääkö koneella mennä jonnekin valikkoon ja aktivoida HDMI tai VGA aukko vai mitä?

Tykki kuitenkin toimii ihan ok kun sen liittää Xbox 360 konsoliin HDMI liittimellä. Eli tykki on kunnossa.

Mulla on NVIDIA Geforce GTX 260 näytönohjain, Windows Vista Ultimate 64bit ja Epson EMP TW-1000 tykki.

7

9335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailua:::

.

oletko koettanut laittaa tietokoneessa näytön resoluution johonkin ihan perusasetuksille esim XGA (1024 x 768) ja näytöntaajuus 60 Hz?

Ehkä tykki ei pysty näyttämään juuri sitä resoluutiota joka sinulla on nyt koneessa

.

• Juuliana_23
    • dich

ootko laittanu tietokoneen näyttöasetuksista päälle sen että kone laajentaa windowsin toiseen näyttöön? mulla itellä on semmonen ongelma tykin kans että se ei suostu videokuvaa siirtään tietokoneesta tykkiin vaikka kaikki pitäis olla kunnossa, s-videon kautta. osaako joku auttaa siihen?

• sakulipoika

Mulla taas se ongelma, että tietokoneen kuva näkyy tykillä ja voin katsoa tietokoneella esim. mediaplayerilla elokuvia. Mutta, en saa katsottua netin videoleikkeitä, esim. opettajatv:n sivuilta, youtubessa osa näkyy osa ei... Mitä pitäisi vielä säätää ja miten, että näkyisi kaikki viedeoleikkeet. Olen katsonut näitä myös mediaplayerilla, näkyy tietokoneella, ei tykillä; pelkkää mustaa. Ääni kyllä kuuluu kotiteatterista niissä.

• SÄÄTÄÄ::::.!!%¤#+

.

näytönohjaimen asetuksista kiihdytys puoliväliin (Hardware acceleration)

.

• Eba
        SÄÄTÄÄ::::.!!%¤#+ kirjoitti:

.

näytönohjaimen asetuksista kiihdytys puoliväliin (Hardware acceleration)

.

Kiitos ihana - sain näytön toimimaan :-)))

• tietoa omistuksesta

kyllä ne ongelmat loppuu kuin seinään kun ei omista tietokonetta ja tykkiä ollenkaan... lukekaa vaikka kirjoja ne opettaa elämään! onnea valitsemallanne elämän tiellä !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4838
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      201
      2035
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1861
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1802
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1621
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19