Tietokoneen kuva ei näy

tykkiXpc

Tietokoneen kuva ei näy projektorilla. Tarkoitus on saada kuvaa ulos joko VGA tai HDMI liittimen kautta. Mutta laitan kumman tahansa kiinni niin minkäänlaista kuvaa ei tule. Pitääkö tietokoneesta tehdä jotakin säädöksiä että kuva ilmestyisi? Yleensä koneeni ilmoittaa jos se on huomannut jonkun uuden laitteen liitettynä, mutta se ei mainitse mitään projektorista on se sitten VGA tai HDMI liittimellä kiinni. Pitääkö koneella mennä jonnekin valikkoon ja aktivoida HDMI tai VGA aukko vai mitä?

Tykki kuitenkin toimii ihan ok kun sen liittää Xbox 360 konsoliin HDMI liittimellä. Eli tykki on kunnossa.

Mulla on NVIDIA Geforce GTX 260 näytönohjain, Windows Vista Ultimate 64bit ja Epson EMP TW-1000 tykki.

7

8688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailua:::

      .

      oletko koettanut laittaa tietokoneessa näytön resoluution johonkin ihan perusasetuksille esim XGA (1024 x 768) ja näytöntaajuus 60 Hz?

      Ehkä tykki ei pysty näyttämään juuri sitä resoluutiota joka sinulla on nyt koneessa

      .

    • Juuliana_23
    • dich

      ootko laittanu tietokoneen näyttöasetuksista päälle sen että kone laajentaa windowsin toiseen näyttöön? mulla itellä on semmonen ongelma tykin kans että se ei suostu videokuvaa siirtään tietokoneesta tykkiin vaikka kaikki pitäis olla kunnossa, s-videon kautta. osaako joku auttaa siihen?

    • sakulipoika

      Mulla taas se ongelma, että tietokoneen kuva näkyy tykillä ja voin katsoa tietokoneella esim. mediaplayerilla elokuvia. Mutta, en saa katsottua netin videoleikkeitä, esim. opettajatv:n sivuilta, youtubessa osa näkyy osa ei... Mitä pitäisi vielä säätää ja miten, että näkyisi kaikki viedeoleikkeet. Olen katsonut näitä myös mediaplayerilla, näkyy tietokoneella, ei tykillä; pelkkää mustaa. Ääni kyllä kuuluu kotiteatterista niissä.

      • SÄÄTÄÄ::::.!!%¤#+

        .

        näytönohjaimen asetuksista kiihdytys puoliväliin (Hardware acceleration)

        .


      • Eba
        SÄÄTÄÄ::::.!!%¤#+ kirjoitti:

        .

        näytönohjaimen asetuksista kiihdytys puoliväliin (Hardware acceleration)

        .

        Kiitos ihana - sain näytön toimimaan :-)))


    • tietoa omistuksesta

      kyllä ne ongelmat loppuu kuin seinään kun ei omista tietokonetta ja tykkiä ollenkaan... lukekaa vaikka kirjoja ne opettaa elämään! onnea valitsemallanne elämän tiellä !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe