Oletko käynyt? Onko hyvä? Itse olen menossa mutta nähtävästi pitää varata liput ennakkoon kun on tunkua
Vastaukset 2
- dotamar
Kannattaa tosiaan hankkia liput etukäteen.
Tunkua ON sisällä ja ulkona. Vaikea jopa nähdä teoksia ajoittain. Onneksi monet ovat niin hypnoottisia, että ympäristö häviää.
Erittäin hyvä teosvalikoima, niitä teoksia, joista Pablo ei halunnut luopua. Merkittäviä teoksia Pablon omassa historiassa ja taiteen historiassa.
Hämmästyttävä monimuotoisuus. Hän oli tosiaan taiteilija ilman tyyliä.- maa-tuska
oli hyvin perjantaina 6.11. Hyvin paljon teoksia! Jos hän teki koko ikänsä taidetta ja saldo oli n.55 000 teosta, on siinä varaa valita. Näyttelystä sai hyvin kuvan hänen kehityksestään ja olihan hän oikea nero kyllä ja ainutlaatuinen. Jalat kyllä mulla sitten väsyi lopulta. Kannatti myös käydä katsomassa suomalaisiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 54562
- 42526