Sen Aitona Kerran Saan !

Niin usein miettii yksinään
kun ilta mailleen käy,
tyynylleen kun laskee pään
eikä ketään näy.

Tää tarkoitusko elämän
mulle suotu on ?
Nään peilikuvan itkevän
ja olen onneton.

Missä tunteet rakkauden ?
ne veikö tuuli pois ?
Eikö sävel tunteen sen
myös mulle soida vois ?

Aika kulkee kulkuaan
sen virta tunteet vie,
rakkaus muuttaa muotoaan
vaik` yhteinen on tie.

Silti tunteen etsin tuon
se jossain asustaa ?
Rakkauden maljan juon
saan silloin rakastaa.

Kysy en mä hintaa sen
mitä elo vie ?
Jos omaksi saan rakkauden
se oisi onnentie.

8

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko rakkaus Hän.
      Vaiko toinen.
      Hän samanmoinen.
      Eroittaako niitä.
      Sanoja riimejä.

      Elääkö sydämessä.
      Itää pienestä siemenestä.
      Ystävyydestä lie alkaa.
      Ken sen tietää.
      Se kertokaa.

      Mut runosi oli kaunista.
      Juo maljasi.
      Odota.

      • Join jo maljani !
        Nautin janoni ?

        Silti rakkaus on pois !

        Kiitos Sinulle Margitta.

        T: Jokke


    • lindalinda1

      yhtä liikuttavaa eikä ikävää,
      kuin laskea tyynylle pää - yksin.
      Kuvitella vain, mitä se olisi toisen kanssa.
      Kyllä rakkaus on sydämessä aina,
      se vain odottaa vastakappaletta.

      Ei ole hintaa,
      on vain yhteisymmärrys ja rakkaus -
      kaiken yhteenliittämä tunne.

      Aina yhtä kaunista ja todenmukaista runoutta,
      elämää itseään näköisenäsi.

      Kiitos.

      • Sen läheisyyden puutteen kun
        huomaa niin on jo liian myöhäistä,
        monesti.

        Jos osaisimme antaa rakkaudelle
        yhtäpaljon kuin se toinen antaa
        itsestään ? Jes !

        Kiitos Sinulle linda. T: J


    • mies-v57

      Ei, ei ystävyys ole vähän, pientä,
      kun toinen lämpöisernä vierellä kulkee,
      syli avoinna, katse kirkkaana ja
      kun suru suurin, hän itseensä sulkee.

      Ystävinä, vaikka erilaisina, voimme
      yhdessä olla suurempi viesti,
      uskallamme tosiamme lähestyä, ottaa
      tykö, halia, antaa pusu, tutusti.

      Huomaatko Ystävä, on merkittävää,
      kun on luotettava käsi, tuttu katse,
      Hän joka ottaa pois yksinäisyyden,
      kun tuska kipein, Hän tulee luo.

      Olkoon se kämmäkkä karvainen tai
      turpa pikkuisen vaikka sotkuinen.
      Käsi ryppyinen, vanhuksen jo viilentynyt,
      siitä voi ottaa, se hetki, Rakkauden!

      Huomaatko Ystävä, niin suuri herää niin
      vähästä...ojentaa vain käden..

      http://www.youtube.com/watch?v=bYQshxV2tVc&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Rakkauden uni on kevyt ja silmä
      aina valmis aukeamaan.

      Riittää, kun ojentaa käden ja
      avaa sydämen.

      Unohtaa toviksi itsensä, huomaa toisen ja
      kädenojennuksensa merkityksen.

      Ei muuta tarvita ja Rakkaus
      kohoaa vuoteeltaan...

      Rakkausrunosi oli mieehen herkkää ja
      koskettavaa teksatiä, jossa aina on
      oma, lämmin, tunnelma.

      Tätäkin Runoasi oli hgelppo lukea
      ja sisäistää kerrontasi sydän.

      Sinusta tulevaa, aitoa, viestiä erittäin hyvänä Runona.

      Voimia ja kannustusta minulta päivääsi Ystävä.

      • en ole ehtinyt vastaamaan aiemmin ?

        Sanana rakkaus on verrattain
        helppo lausua,ainakin useimmille ?
        Tekoina rakkaus näkyy silloin
        jos ei saa ulospäin näytettyä
        tunteitaan muilla keinoin ?
        Se on helpoin tie,ostaa ruusuja.

        Rakkauteen pitää mennä koko
        sydämestään,eikä vain pintapuolisesti
        tai pitää jotain itsestäänselvyytenä.
        Rakkaus on lahja,kun saa Rakastaa.

        KIITOS taas Sinulle lämpöisistä sanoistasi
        sekä musiikista,kun sitä kuuntelin yksinäni
        tuntui kuin joku olisi istunut sylissäni .

        Paljon iloa ja valoa Sinun päiviisi Ystäväni .

        T: J


      • Enkeli-trio

        Rakkaus on elämän valo,
        avioliitto sen sähkölasku : )


      • Enkeli-trio kirjoitti:

        Rakkaus on elämän valo,
        avioliitto sen sähkölasku : )

        Sinä toit sen valon nyt iltaani ;)))

        Kiitos Sinulle.

        Hyvää syksyä .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe