BSE PH02 SE Special Editon 125cc Dirtbike

Seppo dataa

Onko kokemusta BSE PH02 SE Special Editon 125cc Dirtbike pyörästä tai pro mallista? Olisiko se hyvä olen 13v n.168cm 58kg. Rahaa löytyy sellatteet 1000 euroa, mutta haluan kuitenkin melko halvan pyörän. Laittakaa ehdotuksia. Kokemusta ei oikein ole, muutakuin mankilla ajelua :D. En ole ensimmäistä pyörää viemässä radalle, mutta olisi hyvä jos se kestäisi vähän hyppyjä.

24

3721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppo dataa
      • eppo dataa

        Eikö kenelläkään ole kokemusta koko BSE merkistä?


      • osta pois
        eppo dataa kirjoitti:

        Eikö kenelläkään ole kokemusta koko BSE merkistä?

        http://motors.falmek.fi/pages/mx-crossit/competition-series/bse-mad-cow.php
        tässä mut vaivaset 9,9 hv joten jos löytyy se 1500 ni osta se phanttom sielt sitten jos ei ni ota tuolt glanspowerilt tuot 435 se on jämäkämi ja hienompi ja hepoi löytyy 8,75. sanoin et kato glanspowerilt vaan siks et falmekil ei oo kuvii siitä


      • BSE on paska
        eppo dataa kirjoitti:

        Eikö kenelläkään ole kokemusta koko BSE merkistä?

        BSE on kiinalainen paska mutta jos hyvälaatusen minicrossin haluat niin pitpro tai thumpstar... itel kokemust 150cc pitprosta ni tehoo on riittäviin


      • Miikson
        BSE on paska kirjoitti:

        BSE on kiinalainen paska mutta jos hyvälaatusen minicrossin haluat niin pitpro tai thumpstar... itel kokemust 150cc pitprosta ni tehoo on riittäviin

        Bse on hyvä pyörä itelänion tälläkin hetkellä


    • gggggggggggggg

      bse pho2 se special edition 125cc loistava valinta kestää myös. hyppyjä huippu pyörä!

    • ajelia

      tietäskö joku sanoo mitä eroa on Bse 125cc pro editionilla, Bse 125cc special editionilla ja Mad Cow 125cc "mopoilla"

    • joromopilia

      Kannattaako ostaa ja mistä!?? Kestääkö pientä hyppimistä? Hirveesti en rääkkäis eli pientä "pihacrossailua" VASTAUKSIA,KOKEMUKSIA!!!!!!!!!!

    • mopomies10000

      minulla on kokemusta tuosta kyseisestä
      BSE PH02 SE Special Editon 125cc Dirtbike se on todella hyvä kulkee about 80km ja todella paljon vääntöä keula nousee vielä 2 ostin sen juuri aika sopivan kokoinen ja ollut kestävä ja itse olen 12
      http://glanspower.fi/tuote/433 siinä on linkki mistä ostin maksaa 499e rahtikuluineen ja kyllä kestää muutaman kerran talvella vetänyt lipat eikä ole mennyt mikään paskaksi

      • mopomies10000

        bse 125cc on 12hp


    • an7t1

      Onkos tuossa special editionissa valopuola magneetossa jo valmiina ???!?!?

    • Mo

      Ei mitään BSE:tä
      Osta Honda, Yamaha, Kawasaki, Ktm, Tm, Husberg tai Husqvarna!

      Ne on kunnon motocross pyöriä ja kyllä noista läytyy tonnilla ihan komeita pyöriä ja ne kestää todella hyvin kun vaan viitti sillon tällön huoltaa.

      Joku 85cc vois olla sulle sopiva ja tietenkin isoilla renkailla niin on helpompi mennä vaikka mettässä.

      • Miikson

        Muuten hyvä mut saa ostella mäntiä ihan vitusti


    • Mo

      l0l

    • Tietääkö kukaan onko tuossa bse 125cc special editionissa valopuolaa valmiina ja saako siihen semmoisen? onko miten vaikea saada tähän vekottimeen sähköt valolle?

      • bse

        bse 110cc on ainaki valopuola ja valolle johdot tankin alapuolella kutistesukan sisällä.mulla on etu lokarissa auton lisävalo kiinni ja sähköä riittää sille hyvin


    • Tietääkö kukaan minkä maalainen tuo kyseinen merkki on

    • kokokokok

      joo itekkii on 13v mini crossaria hankkimassa mankilla 6 vuotta päristelly motot.netistä tais jotain pyörii löytyä siellä oli yks mad cow mut seki oli turussa ni joss ois jotain ehotuksii tai semmosta ni saa kertoa

    • Besettää

      Bse 15 special editon puristukset katosivat kesken ajon.
      Ei lähde käyntiin ja käynnistuspoljin on kuin lehmän henkäys.
      oosaako joku kertoa missä vika?

    • HUHUUU???

      Mites laitan, valot millanen virransäädin (moni johtonen?) Tankin alle tulee liittimeen valkonen ja keltanen johto molemmista tulee virtaa. Ja onko pakko olla akkua vai voiko laittaa sähköt suoraan valolle??
      Ois kivaa jos joku kertois miten väkerrän nää sähköt ajovalolle :)
      Kyseessä BSE 125cc PH02 vm.2012

      Ja laite on mainio suosittelen kaikille jotka aikoo hankkia tälläsen laitteen

    • bse on huono

      ÄLKÄÄ OSTAKA BSE:EETÄ!! ihan ruoska joutuu uusimaan kaikki osat.

    • BSE mies

      Onko BSE 125cc pro kopio vai alkuperäinen kone-glassissa?

    • jokuvaan

      kertokaas onko grossi rikki kun kytkin luistaa?? ei pääse mäkeä ylös, rengas pyörii kovasti mut pyörä ei kule? bse 125

    • Tuomaspoulanan

      Maksaaa uutena 1000 Euro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe