Kaiutin

epätoivoonhyväasia

Eh. En tiennyt minne pistää niin pistänpä tänne:)

Ostin tänään SBS:n 580 kotiteatteri sarjan tietokoneeseeni ja huomasin että kun laitoin sen koneeseeni kiinni niin musiikki kuuluu vain siitä osasta joka on normi kuulokkeiden paikalla eikä 2 muusta paikasta:o

Pitäisikö siinä olla 3 kuuloke paikkaa? Vai olenko kytkenyt vääärin:D? Kuitenkin yritin ja yritin niin aina kuului yhdestä paikasta vain:( Ensin bassoa ja pikkukaiutin sitten takakaiuttimet ja lopuksi ne etukaiuttimet. Pitäisi kaikkien toimia samaan aikaan.

Pitäisikö minun hankkia jokin liitin mikä menee tuohon kuulokkeen paikalle mikä sitten yhdistettäisiin kaiuttimiin:o?

Kertokaa ei niin tietävälle viisautenne:)

5

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulokeliitännän kaa hösläät? Ei tavallista kuulokeliitäntää aidon monikanavaäänen kanssa käytetä.

      Mikäli sain selvää teknisistä tiedoista, kaiutin liitetään äänikortin kolmeen 5.1-ulostuloon.

      • einiinosaava

        Tässä koneessa on kolme paikkaa liittimille ja myös kolme liitintä.. Mutta ääni ei kuulu kuin siitä osasta johon kuulokkeetkin normisti pistetäään...

        En minä mikään konevelho ole.:D Ja vaikka tämän kai pitäisi olla helppoa jokaiselle? niin ei vain ole:D


      • einiinosaava kirjoitti:

        Tässä koneessa on kolme paikkaa liittimille ja myös kolme liitintä.. Mutta ääni ei kuulu kuin siitä osasta johon kuulokkeetkin normisti pistetäään...

        En minä mikään konevelho ole.:D Ja vaikka tämän kai pitäisi olla helppoa jokaiselle? niin ei vain ole:D

        pitää olla konevelho, että jaksaa ottaa selvää ikioman koneensa liittimistä. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu.
        Koska et jaksanut, nyt on edessä muutaman kympin investointi, siis sisäinen tai ulkoinen 5.1-äänikortti.


    • juhakorkeapudas

      Tarvitset uuden 5.1-äänikortin.

      • nimimerrkki

        Vastauksista:D Sen verranhan pitäisi tietää varmaan:p muttakun minä satun olemaan tälläinen laiskapaska joka pistää muut hommiin ja itse löhöää..:)

        Kiitos kuitenkin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe