sähköhammasharja surisee itsekseen

surraa

Ostin Braun sähköhammasharjan, joka muutaman päivän käytön jälkeen rupesi surisemaan itsekseen kovalla äänellä. Kauppa otti harjan takaisin. Ostin uuden Braun harjan, eri merkkisen. Kahden viikon päästä sekin alkoi surista hiljakseen. Myyjä ei osannut sanoa kuuluuko se asiaan.
Niin, kuuluuko se asiaan? Surisevatko nykyiset hammasharjat itsekseen?
Onko suriseva harja vaarallinen? Voiko se räjähtää? Harja ei ole laturissa kiinni. uskaltaako sen siihen pannakaan?
Perheessä on 2 entistä melko vanhaa Braun-harjaa, kumpikaan ei surise.

17

8544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija ki

varma, ettei se ole perseensuristin, joka surisee? samalainen ääni niissä....

• surraa.

Tutkija ki:lle vastaus:
        Sinä näemmä tunnet asian, jota minä en tunne. Olen n. 80 v vanha rouva, jolla ei ainakaan vielä ole ollut minkään suristimen eikä puristimen tarvetta. Puhtauden olen kokenut tarpeelliseksi. Turvallisuus on myös vanhalle hyvä.
        Ehkä täällä on joku joka tietää siitä asiasta, jota kysyin. Siihen mitä en kysynyt ei tarvitse vastata.

• 20

Meneekö itsestään päälle, ei kai nuo muuten surise? Ei ainakaan omat. Tai onko sitä hieman tönäisty tai kaatunut hyllyllä ja mennyt siten päälle? Eli yritäpä sammuttaa moottori, josko loppuu surinat.

Onnittelut 80 v. rouvalle, joka löytänyt netin tiedonlähteeksi!
      Tosin sopivat "aurinkolasit" pitää olla, ohjeita on jos minkälaisia muista kommenteista puhumattakaan. :-(

• kai se vaaratonta

kyllä kahdeksankymppinen lintsaavan koulupojan voittaa ilman lasejakin.
        Itsestäänsurraaminen on ollut braunin harjojen ikivika. Vaihda merkkiä.

• Lantilla leipää
        kai se vaaratonta kirjoitti:

kyllä kahdeksankymppinen lintsaavan koulupojan voittaa ilman lasejakin.
        Itsestäänsurraaminen on ollut braunin harjojen ikivika. Vaihda merkkiä.

ole tyyppivika tuollainen itsestään surraaminen Oral-B sähköhammasharjoissa. Sitäpaitsi Oral-B on ehdottomasti ykkösmerkki. lähelle pääsee Omron.

• jiii82
        Lantilla leipää kirjoitti:

ole tyyppivika tuollainen itsestään surraaminen Oral-B sähköhammasharjoissa. Sitäpaitsi Oral-B on ehdottomasti ykkösmerkki. lähelle pääsee Omron.

Meillä myös on havaittu hiljanen hurina Oral-B harjassa, kun harja EI ole päällä.

• tietäjä taita

ON todellakin tyyppivika.
        Ykkösmerkki? joo, SUOMESSA , jossa hammaslääkärit on iät ajat korruptoitu ilmaisilla BRAUN harjoilla.
        Esim. Philips on suositelluin merkki maailmanlaajuisesti.
        Panasonic ja Omron tekee myös hyviä harjoja. (panasonic voittanut testejä saksassa)

• Boshkhi
        jiii82 kirjoitti:

Meillä myös on havaittu hiljanen hurina Oral-B harjassa, kun harja EI ole päällä.

ole laturissa koko ajan. Silloin surisee ihan varmasti. Ei pidä pitää sitä laturissa 24 h!

• Lantilla leipää
        tietäjä taita kirjoitti:

ON todellakin tyyppivika.
        Ykkösmerkki? joo, SUOMESSA , jossa hammaslääkärit on iät ajat korruptoitu ilmaisilla BRAUN harjoilla.
        Esim. Philips on suositelluin merkki maailmanlaajuisesti.
        Panasonic ja Omron tekee myös hyviä harjoja. (panasonic voittanut testejä saksassa)

rahat riittää ostamaan varaharjoja philipsiin? Kyllä Oral-B ja markkinoille tullut Omron ovat tässä suhteessa käyttäjälleen edullisempia.

• tietäjä taita

rahat riittää ostamaan varaharjoja philipsiin? Kyllä Oral-B ja markkinoille tullut Omron ovat tässä suhteessa käyttäjälleen edullisempia.

rahat riittää, sonicare harja kestää vähintään 6kk , tulee ehdottomasti halvemmaksi.

• reperepe
        tietäjä taita kirjoitti:

rahat riittää, sonicare harja kestää vähintään 6kk , tulee ehdottomasti halvemmaksi.

on ollut ainakin minun Sonic Style hammasharja ja harjatkin mukavia. Itse laitteisiin voi tutustua esim. täällä:

http://www.normomedical.fi/Sahkohammasharjat.837.0.html

• Surisija123456789

Kyllä ainakin mun Braunin sähköhammasharja surisee, ja niin surisee vanhempienikin. Siis sellaista todella vaimeaa surinaa, jonka kuulee vain kun hammasharjan laittaa korvalle. Minusta se kuuluu asiaan, en tiedä mistä johtuu. Ainakin omassa harjassa akkukin kestää hyvin sen ajan minkä pitääkin ohjekirjan mukaan ja vähän pidempäänkin, joten tuskin ainakaan mistään kovin poikkeavasta on kyse.

• germanquality

Surina ei kuulu asiaan, vaan johtuu harjan kelvottomasta tiivistyksestä, joka päästää vettä/kosteutta sisään.
      Jo hyvinkin uutena.

• Anonyymi

ällä 5v vanha kone alkanu surisemaan .Kone ei ollu latauksessa.Toisellakerralla oli latauksessa .Otin harjan pois latauksesta alkoi kone surista.
      Hippusen outoolo tuli moisesta .

• Anonyymi

Hammasharja surahtaa ja liikahtaa itsekseen ei ollut latauksessa pelottava

• Anonyymi

Se voi räjähtää, räjäyttää plakin pois.

• Anonyymi

ja siinä sivussa hampaatkin :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      81
      4081
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      116
      3597
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3393
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe