ÄKKIÄ APUA HAMSTERILLE TULI HAAVA!!

Apua tarvitseva

Kaksi hamsteriani tappeli ja toiselta repesi nahka (avohaava), mutta ei juuri ollenkaan tullut verta. haava alueaalla nahka kiiltää. Hamsteri jolle haav tuli on rauhallinen ja syö ihan normaalisti, haavaa on puhdistettu betadinivedellä ja onko muuta mitä voin tehdä. Eläinlääkäriin ei päästä vasta kuin huomenna. Hamsteri ei ole shokissa, eikä kidu vain on rauhallinen. Haava on hamsterin selässä korvien takana. haava on n. 2 cm (ehkä vähän pienempi) Tarvisin nyt äkkiä apua!

11

3693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gögögögö

Eläinlääkärille mars.

• sddssdds

Eläinlääkärille. Ja eiväthän hamsterisi ole syyrialaisia/kultahamstereja, niitä ei saa pitää kahdestaan!

• jep jep

Päivystävälle lääkärille pääsee milloin vain. Jos haava näyttää pahalta, niin puhelin käteen ja yhteyttä päivystävään eläinlääkäriin.

Hamsteri ei näytä kipujaan.

• Hamsteri omistaja

Ota vaan rauhallisesti. Ei hamsterisi kuole. Toivottavasti....

• Anonyymi

mun kaverin näyttää

• hamsterin omistaja

Minulla on Roborovskinkääpiöhamsteri. Se tippu lattialle huomaamattani, epäilen, että 4 v tyttäreni piteli kädessä sitä. Huomasin vasta, kun koira heitteli sitä lattialla. Oli aluksi kuolleen näköinen, mutta virkos hieman. Siitä on 4 tuntia aikaa. Vielä liikkuu huonosti, huomasin verta mahassa, putsasin sen. Olen antanu vettä lusikasta. Ruokaa ei ole syönyt. Huomenna näkee onko elossa vielä. Jos on niin ajattelin viedä eläinlääkärille. Ottaakohan eläinlääkärit häkkieläimiä hoitoon?

• Sedä

Riippuu lääkäristä, mutta pitäisi ottaa. Sillä voi olla sisäisiä vammoja, joten ainakin kipulääkettä olisi hyvä saada!

• Anonyymi

Uskoisin. Kyllähän niiden pitäisi niitäkin osata hoitaa

• Hel

Vie eläin lääkäriin

• Kbijhvyu

Apua auttakaa, mulla on Ikea Detolf jonka välissä on puuseinämä. Mun Talvikko oli jotenkin mennyt toiselle puolelle jossa mun iso tyttösyrkki asuu. Ilmeisesti tappelivat ja kun tulin kotiin aamulla, huomasin talvikin jalassa verta. Mitä teen?

• Anonyymi

Mitä teen hamsterilleni tuli haava kun hän tappeli kaverinsa kanssa.? Siinä on pään kohdalla pieni haava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe