ÄKKIÄ APUA HAMSTERILLE TULI HAAVA!!

Apua tarvitseva

Kaksi hamsteriani tappeli ja toiselta repesi nahka (avohaava), mutta ei juuri ollenkaan tullut verta. haava alueaalla nahka kiiltää. Hamsteri jolle haav tuli on rauhallinen ja syö ihan normaalisti, haavaa on puhdistettu betadinivedellä ja onko muuta mitä voin tehdä. Eläinlääkäriin ei päästä vasta kuin huomenna. Hamsteri ei ole shokissa, eikä kidu vain on rauhallinen. Haava on hamsterin selässä korvien takana. haava on n. 2 cm (ehkä vähän pienempi) Tarvisin nyt äkkiä apua!

11

3748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gögögögö

Eläinlääkärille mars.

• sddssdds

Eläinlääkärille. Ja eiväthän hamsterisi ole syyrialaisia/kultahamstereja, niitä ei saa pitää kahdestaan!

• jep jep

Päivystävälle lääkärille pääsee milloin vain. Jos haava näyttää pahalta, niin puhelin käteen ja yhteyttä päivystävään eläinlääkäriin.

Hamsteri ei näytä kipujaan.

• Hamsteri omistaja

Ota vaan rauhallisesti. Ei hamsterisi kuole. Toivottavasti....

• Anonyymi

mun kaverin näyttää

• hamsterin omistaja

Minulla on Roborovskinkääpiöhamsteri. Se tippu lattialle huomaamattani, epäilen, että 4 v tyttäreni piteli kädessä sitä. Huomasin vasta, kun koira heitteli sitä lattialla. Oli aluksi kuolleen näköinen, mutta virkos hieman. Siitä on 4 tuntia aikaa. Vielä liikkuu huonosti, huomasin verta mahassa, putsasin sen. Olen antanu vettä lusikasta. Ruokaa ei ole syönyt. Huomenna näkee onko elossa vielä. Jos on niin ajattelin viedä eläinlääkärille. Ottaakohan eläinlääkärit häkkieläimiä hoitoon?

• Sedä

Riippuu lääkäristä, mutta pitäisi ottaa. Sillä voi olla sisäisiä vammoja, joten ainakin kipulääkettä olisi hyvä saada!

• Anonyymi

Uskoisin. Kyllähän niiden pitäisi niitäkin osata hoitaa

• Hel

Vie eläin lääkäriin

• Kbijhvyu

Apua auttakaa, mulla on Ikea Detolf jonka välissä on puuseinämä. Mun Talvikko oli jotenkin mennyt toiselle puolelle jossa mun iso tyttösyrkki asuu. Ilmeisesti tappelivat ja kun tulin kotiin aamulla, huomasin talvikin jalassa verta. Mitä teen?

• Anonyymi

Mitä teen hamsterilleni tuli haava kun hän tappeli kaverinsa kanssa.? Siinä on pään kohdalla pieni haava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3333
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      99
      3025
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2262
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1705
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      20
      1704
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1640
    7. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1518
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1458
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1391
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1374
    Aihe