Milaliset kokemukset muilla kys.paikasta?
Tänään muutamaaa takuujuttua tutkittiin ja korjattiin ja on kyllä aika kumma paikka...
Asiakas kyllä siitä tykkää kun saa juoda kahvia ilmaiseksi vaikka useamman kupin, mutta tuskimpa kahvilan pitäjä siitä kauheasti tykkää. Kahvilan myyjää ei mailla halmeilla ja useampi siitä kahvia otti tuskin maksamatta mitään.
Uusien autojen automyyjiä ei pahemmin näkynyt missään ja vaikka niitä autoja siellä tutkaili niin ainoa joka siinä pyöri kyselemässä oli erittäin vetävän näköinen keskuksen rouva ylikireissä strechpöksyissään ja saappaissaan.
Itse hommasta sen verran, että näin kuinka tylsistyneen oloinen huoltojamppa meni autoni luokse maleksien ja ei puhettakaan että olisi laittanut mitään suojusta rattiin tai edes suojaa istuimeen kuten muualla on tapana. Sinne vaan suoraan autoon meni.
No homma koski semmoista kun olen huomannut, että välillä tehot kateissa alakierroksilla ja kompressoriahtimen magneettikytkin sirkuttaa nykyään useammin ja tiheämmin kuin aiemmin ja samaan aikaan tuntuu välillä tehottomuutta alakierrosalueella, liikkuessa ja kiihdyttäessä kompuran toimintalaueella. Huollossa sanoivat että sen kuuluukin sirkuttaa (tuon tiesin kyllä itsekin, että kytkeytyessää tjsp. ääntelee) ja että tuon äänen takia ei mitään osia vaihdeta, se ai auta mitään. Että jos tehottomuutta esiintyy korjataan se aina uudella softalla ja autossani on kuulemma uusin softapäivitys joten sen on oltava kunnossa sanoin mitä tahansa. Kun kysyin että miksi se sitten sirkuttaa enempi nyt kuin ennen niin ei sanottu mitään järkevää selitystä.
Siiten kyselin, että mikä on kun tämä auto on pitänyt surisevaa ääntä melkein aina kaupunkinopeuksissa siitä lähtien kun minulla kyseinen auto on ollut ja kerroin että en ole muissa vastaavissa malleissa samantyyppisillä moottoreilla semmoista ääntä kuullut ja sanoin, että toisioilmapumppuko siellä pitää ääntä niin vastaus oli sitten auton haun yhteydessä ettei siellä minun autossa edes ole toisiolmapumppua ja että se on vesipumppu joka pitää ääntä mutta että ei siinä mitään vikaa ole. sanoin sitten että en ole muissa vastaavan konetyypin ajokeissa kuullut sitä ääntä johon ei vastattu mitään. Enkä viitisnyt kerto sitä, että eräässä toisessa VW-liikkeessä taas huollossa sanotiin, että joo se on tosioilmapumppu joka siinä mun autossa tuon äänen juuri pitää :) Sanoivat vaan että seurali tilannetta ja jos jotain hajoaa tuu sitten tänne.
Sitten oli vielä tarkoitus katsoa kojelaudan nitinöitä/ritinöitä ja apukuskin b-pilarin natinaa joka kuuluu loivissa montuissa yms. No annoin aamulla oiken lapunkin että muutamilla keskutelupalstoilla on epäilty natinan johtuvan siitä ja siitä ja että siihen on kokeiltu sitä ja sitä konstia. No huollon vastaanottoäijä oli vaan että ai jaa, eli melkeinpä sanoi, että so fucking what...
Mitään ääniähän ei tieteskään löytynyt ja kyllähän minä tiedän miksi ei löydykään: no kun ajetaan Mekaanikonkadun huoltohallin ympäri kierros tai kaksi ja korkeintaan Mekaanikonkatu päästä päähän ei siinä välttämättä kaikki hälyäänet ja resonoinnit kuulu. Varsinkin kun se kojelaudan ritinä ja rätinä kuulluu vain motarilla motarinopeuksissa. Sanoivat vaan, että seuraile ääniä sillä autossa on vielä paljon takuuta jäljellä ja että yleensä resonanssiäänet häviää itsekseen ajan kanssa> tuo oli mulle ihan uusi tieto, että jos jossain tuottessa esiintyy siihen kuulumattomia ääniä uutena niin ne häviää itsekseen kun tuotetta on käytetty hieman :) Niin ja ei kuulemma kannata mitää purkaa koska jos saavat paikallistettua mistä joku resonointi aiheutuu ja saavat sen kuntoon voi kuulemma joku toinen ja uusi paikka ruveta ääntelemään>tosi luotettavaa korjaamista.
VV-Center +Herttoniemi=Surkea?
23
4693
Vastaukset
- joskus käynyt...
Oliko kyseessä nuorehko huoltoneuvoja, joka viihtyi mielummin netissä/ruutunsa takana kuin asiakaspalvelussa?
Muuten toiminta AIVAN normaalia Herttoniemen touhua. Sama jatkunut Stockman-autosta lähtien. Asenne on siis edelleen: "..mitä vittua sinäkin tietämätön idiootti teet täällä häiritsemässä työaikaani..".
Jos erehdyit vielä neuvomaan heitä, ai, ai,ai... ISO virhe. Sinne pitää mennä nöyränä ja asenteella ettei itse tiedä mistään mitään. Eiköhän sieläkin asiakasrekisterissä lue edelleen, kuten tuossa yhdessä Ford jälleenmyyjän rekisterissä.. "MULKKU ASIAKAS".- Hertsikka, ok?
joka kokoajan puhui asiakkaan puheen päälle/keskeytti asiakasta eikä antanut selittää tai puhua loppuun mitään. Ei tervehtinyt edes kunnolla. istui vasemmalla puoellla niistä kolmesta jotka siinä tiskillä oli. Auto oli keskellä pihaa kun sen sain. Mitään ilmoitusta ei tullut siitä että homma valmis. Yleensä muualla tulee tekstari jos homma kunnossa tai sitten soitto. Muualla jopa tulee tekstari puhelimeen päivää ennen huoltoa, mut ei näköjään tuolla. Keskimmäinen huolon kaveri oli inhimillinen ja fiksun tuntuinen vaikka ei vissiin kovinkaan tarpeellisena pitänyt huomautustani kun poistuessa sanoin että tuolla ulkona näkyy olevan yks auto jossa on parkit palaneet jo ainakin tunnin, ettei van olis mekaanikolta unohtunut...
Itse sain mennä sanomaan, että oma auto näkyy olevan tuolla pihalla. Luovuttaessa huoltoneuvoja oli epätietoinen mitä autolle on tehty ja kyseli joltain lisätietoja kun ne sen paperit oli niin epäselvät vissiin ettei tiennyt tuon taivaallista mistään.
Muutenkin outoa toimintaa siellä koko talossa: kyseisen Hertsikan vaihtoautopäällikön piti ottaa minuun yhteyttä kun halusin selvittää vähän autoni taustoja ja mm. mitä siitä on korjattu mahdollisesti takuuseen jo aiemmin ja missä käytössä auto ollut ja onko se oikeasti kolaroitu kuten tuttu fiksari väitti nähdessään auton takakulman myllyttäessään sen maalipintaa: todeten tää on muuten uudelleen maalattu, oisko kulma osunut johonkin. No eipä ole ottanut VV-auton Hertsikan vaihtoautopäällikkö mitään yhteyttä vielä tähän päivään mennessä vaikka sähköpostia lähetin ja yhteystiedot jätin kuten hän pyysi. Tuosta on aikaa jo kuukausia. On vissiin kiirettä tai asiakas on ihan yks ja sama sen jälkeen kun auto on heiltä lähtenyt kiertoon. - voihanvitalis
Hertsikka, ok? kirjoitti:
joka kokoajan puhui asiakkaan puheen päälle/keskeytti asiakasta eikä antanut selittää tai puhua loppuun mitään. Ei tervehtinyt edes kunnolla. istui vasemmalla puoellla niistä kolmesta jotka siinä tiskillä oli. Auto oli keskellä pihaa kun sen sain. Mitään ilmoitusta ei tullut siitä että homma valmis. Yleensä muualla tulee tekstari jos homma kunnossa tai sitten soitto. Muualla jopa tulee tekstari puhelimeen päivää ennen huoltoa, mut ei näköjään tuolla. Keskimmäinen huolon kaveri oli inhimillinen ja fiksun tuntuinen vaikka ei vissiin kovinkaan tarpeellisena pitänyt huomautustani kun poistuessa sanoin että tuolla ulkona näkyy olevan yks auto jossa on parkit palaneet jo ainakin tunnin, ettei van olis mekaanikolta unohtunut...
Itse sain mennä sanomaan, että oma auto näkyy olevan tuolla pihalla. Luovuttaessa huoltoneuvoja oli epätietoinen mitä autolle on tehty ja kyseli joltain lisätietoja kun ne sen paperit oli niin epäselvät vissiin ettei tiennyt tuon taivaallista mistään.
Muutenkin outoa toimintaa siellä koko talossa: kyseisen Hertsikan vaihtoautopäällikön piti ottaa minuun yhteyttä kun halusin selvittää vähän autoni taustoja ja mm. mitä siitä on korjattu mahdollisesti takuuseen jo aiemmin ja missä käytössä auto ollut ja onko se oikeasti kolaroitu kuten tuttu fiksari väitti nähdessään auton takakulman myllyttäessään sen maalipintaa: todeten tää on muuten uudelleen maalattu, oisko kulma osunut johonkin. No eipä ole ottanut VV-auton Hertsikan vaihtoautopäällikkö mitään yhteyttä vielä tähän päivään mennessä vaikka sähköpostia lähetin ja yhteystiedot jätin kuten hän pyysi. Tuosta on aikaa jo kuukausia. On vissiin kiirettä tai asiakas on ihan yks ja sama sen jälkeen kun auto on heiltä lähtenyt kiertoon.Tuossahan noi kaikki luuserit on:
http://www.vv-auto.fi/VV-Auto/VV4_VW_HKI.nsf/HTML/090.010.040
Yksi ei ole kehdannut edes kuvaansa mukaan laittaa, taitaa olla ammattitaidottomin? - ..............
voihanvitalis kirjoitti:
Tuossahan noi kaikki luuserit on:
http://www.vv-auto.fi/VV-Auto/VV4_VW_HKI.nsf/HTML/090.010.040
Yksi ei ole kehdannut edes kuvaansa mukaan laittaa, taitaa olla ammattitaidottomin?viisasta haukkua ihmisä netissä ja laittaa heidän kuvat ja nimet samaan viestiin. Ei taida olla ihan laillista.
- yxvaantässä
.............. kirjoitti:
viisasta haukkua ihmisä netissä ja laittaa heidän kuvat ja nimet samaan viestiin. Ei taida olla ihan laillista.
Kyseinen linkki vie ko. yrityksen omille sivuille, joka on jokaisen netinkäyttäjän luettavissa, siinä ei ole siis mitään laitonta. Luuseri ei ole ollenkaan paha haukkumasana, niitä on pahempiakin, joten sekään ei aiheuta toimenpiteitä.
Tarkkuutta peliin... - Fedi
Kannattaa käydä katsomassa mitä siellä asiakastiedoissa lukee! Niiden on pakko näyttää sanoo laki.
- Yli 20 vuotta VW
Jos vika ei ole päällä huoltoon vietäessä ja jos vikakoodia ei saada luettua niin silloin ei tehdä mitään.
Jos taas viet auton huoltoon silloin kun vika on päällä ilman huoltoajanvarausta niin silloin ei kenelläkään ole aikaa todeta vikaa tai tehdä sille jotakin. Joten satunnaisesti esiintyviä vikoja tai sellaisia vikoja joista ei tule vikakoodia ei pystytä useinmiten korjaamaan ja silloin huollon kädettömyys paistaa Itäväylälle saakka. Tämä toiminta sekä joidenkin huoltoneuvojien ylimielinen asenne on perua jo Stockmannin ajalta.
Onneksi nykyisin on myös muita vaihtoehtoja joissa huolto toimii hieman paremmin.- Ei Hertsikkaan enää
oli se että ne kojelaudan pärinät ja ritinät sekä se b-pilarin nitinä alkoi kuulua heti kun kääännyin Hertsikasta motarille ja ajoin jonkinmatkaa kotiinpäin. Sitä räminää ja ritinää sitten kuuntelin montakymmentäkilometriä tasaisin väliajoin, mutta mitäs se olis sinne höydyttänyt takas mennä. Ja se surina joka siis kuulemma on vesipumpun aiheuttama on vaan kokoajan voimistunut, nyt se on niin äänekäs että vaikka nyt on nastarenkaat alla niin kaupunkinopeuksissa se kuuluu voimakkaasti jopa nastamelun yli. Minä kun en vaan itse ole huomannut missään autossa aiemmin , en edes VW:ssä että vesipumppu pitää sellaista todella äänekästä hurinaa tai surinaksi sitä kutsuisin siis jos se on terve eli kunnossa. Ääni on todella kuuluva ja ruma suriseva ääni.
- Esa;
Hertsikan pikahuoltokin taitaa olla vain takseja varten. Sinne ei tunnu pääsevän aikaa varaamatta ja kun yrittää varata ajan niin ne käännyttää normihuollon puolelle.
- &k)J)U!!99
Vei kerran auton johonkin lyhyeen toimenpiteeseen ja jäin odottelemaan automyynnin tiloihin. Katsoin ikkunasta kun näin kun huoltojamppa haki autoni eikä laittanut suojamuovia penkille lisäksi sillä oli KAHVIKUPPI kädessä kun se yhdellä kädellä sompaili parkkiruudusta pois.
- Mulkku MIes
Omat kokemukseni kyseisestä paikasta näin 7 vuotta Helsingissä asuneena maalaispoikana ovat:
Automyyjiin ei meinaa saada kontaktia, yksi ukko lähti kesken palvelutapahtuman jututtamaan kahvia juomaan ja aikaa kuluttamaan tullutta kaveriaan vaikka olin uutta autoa ostamassa. Huollossa vallitsee kiire, ylimielinen asenne (ei uskota että asiakas voi tietää tekniikasta mitään) ja myös autolle takuukorjauksessa tehdyistä toimenpiteistä oli vaikeuksia saada selvitystä, oli senverran epäselvää käsialaa huollon muistilaput.
Helsingissä palvelusektoria vaivaa yleisestikin sama tauti, yksittäistä asiakasta ei yleisesti pidetä merkittävänä, ahneus kukoistaa kaikessa liiketoiminnassa ja mikäli kyseinen yksilö ei satu olemaan poikkeuksellisen vaikutusvaltainen, ei paljoa harmitella huonon palvelun seurauksia. Täällä Suomi24:ssä ei kovinkaan moni käy näitä avautumisia lukemassa eikä kukaan jaksa työkavereitaan kuormittaa jauhamalla paskaa huonosta autohuollosta ja mulkuista automyyjistä, hyvää palvelua kun ei ole edes saatavilla koko Helsingin perslävessä.
PK-seudun ulkopuolella käsite "palvelu" saa aivan uuden merkityksen koska monesti yritystoiminnassa yhden huonosti kohdellun asiakkaan palaute riittää pienellä paikkakunnalla saamaan aikaan tuntuvan taloudellisen vahingon. Monesti firma pyörii ilman liikevoittoa, onnistuen kuitenkin työllistämään ihmisiä, eihän Helsingissä kukaan tuollaista ymmärtäisi. Työnteossa on monesti myös kiireettömämpi meininki kun asiakasta ei koko aikaa virtaa jatkuvana nauhana sisään ja ulos, henkilökuntaa on enemmän suhteessa asiakasmääriin ja on aikaa aidosti palvella, näin ollen ei myöskään "pipo kiristä".
Suosittelen näitä Herttoniemeä kiroilevia ihmisiä kokeilemaan huoltoa jostain kaukaa pois Helsingistä. Hinnatkin ovat senverran alhaisemmat että säästöllä kattaa bensakulut lähes täysin.- Surkea Herttoniemi
kun minun oli pakko periaatteessa käytättää autoa jossain muualla kuin kuin kotikaupunkini huollossa, koska se liike taas kuuluu erääseen suuren ketjuun ja siellä myöskin on palvelua huonoa ja usein ei osata korjata mitää eikä kuunnella asiakasta, huolloissa sotketaan tai tuhotaan autoja ja sählätään milloin mitenkin milloin mitäkin yms. Auto on Hertsikasta hommattu joten siksi sinne vein. Kotikaupunkini lähellä on yksi VW-Audi-Seat huolto&myyntiliike joka kuuluu pienempään ketjuun ja jossa on mukavia ihmisiä, inhimillinen palvelu, viihtyisät tilat, osaava henkilökunta ja kaikki mallillaan ja kohdillaan ja siellä olen muutamana kerran asionut mutta he eivät mielellään ota autoani sinne, syystä että minulle tulee kuulemma liikaa kuluja (eli bensaa palaa)&minun aikaani kuluu liikaa jos joudutaan jotain osia tilaamaan ja minun pitää siellä ravata sen tähden useita kertoja. Siksi suosittelivat kotikaupungin huoltoliikettä. He tietävät kyllä siellä toisessa kotikaunpunkini ulkopuolisessa liikeessä etten ole tyytyväinen kotikaupunkini VW-pisteeseen, mutta olivat vastahakoisia ottamaan autoni sinne. Ehkä oilsivat suostuneet, mutta en jaksanut vaivata heitä. Joten päätin kokeilla Hertsikkaa ja KIERRÄN KYLLÄ JATKOSSA KAUKAA.
- MAnne 2
Kaikki nämä ongelmat taitavat vain johtua siitä että työsuhdeautoja on paljon ja ne tietenkin huolletaan merkkiliikkeessä. Työsuhdeauton huollon maksaa tietenkin joku muu kuin auton haltija ja siitä syystä se saa maksaa mitä vain eikä se haittaa jos autoa joutuu viemään useamman kerran tai auto seisoo huollosa pidempään koska silloin vuokrataan korvaava menopeli työnantajan piikkiin. Työsuhdeautojen huolto on hyvää bisnestä joten kaikilla niillä muilla jotka itse omistavat ja maksavat autonsa huollon ei ole mitään väliä vaan ne ovat vain huoltoa kiusaavaa paskasakkia ja saavat siksi huonoa palvelua. Automyynnin puolella tänä ongelma näkyy vaihtoauton hinnan huonona hyvityksenä koska työsuhdeautoja omistavaa firmaa ei kiinnosta paljonko siitä vaihtoautosta hyvitetään.
Kyllä kannattaisi käydä katsomassa ne asiakastiedot.
- Asiakas,
Se hetki kun astun hertsikan huollon vastaanottoon saa aikaa jonkunlaisen ennakkovitutusreaktion. Voisiko joku perustaa liikkeen jonka ideana olisi asiakkaiden autojen huollossa käyttäminen sekä asiakkaan oikeuksien puolustaminen hankalissa huoltotilanteissa. Sellaiselle saattaisi olla markkinarako.
- Jarrullinen?
Passat CC:n jarrut ovat kolisseet alusta saakka kahden vuoden ja 70 000 km:n
aikana. Muutaman kerran korjattu ja sitten ongelma uusiutuu muutaman viikon sisällä. Onko vastaavia kokemuksia? - jokukohtuusvalittami
Jos tuolla valittamistyylillä lehtee autoa huotoon tuomaan niin aika viilipytty saa huoltomies olla ettei rupea vituttamaan mokoma selittäjä vaikkakin asiakas.
Jos ostat kansan auton niin se nyt vaan nitisee ja natisee uuttuuttaan niinkuin nahkatakki vai oliko sulla jopa paku jonka nitinöitä sinne menit valittaa suomi24 printti kädessä :)
Ei ne huoltomiehen sen kummempia selvännäkijöitä ole kuin muutkaa, jos ei nititse niin se ei nitise vai meinaatko, jotta mekaanikko lähtee oikeen pitkälle reissulle kuunteleemaan (sittekin valittaisit kulutetusta polttoainesta). Maksat rahaa siitä tutkiskelusta niin eiköhän se natinavikakin tule havainnoitua ym. ulinat., - Ei Herttoniemeen
lkää ikinä menkö Herttniemen Volkswagencentteriin!!! Siellä kusetettiin oikein huolella. Vahtoivat toimivat pyöränlaakerit kysymättä minulta ja remontin hinta oli 1750 euroa vaikka puhelimessa sovittiin huollon hinnaksi 700 euroa! Jouduin maksumieheksi, koska en pystynyt todistamaan että minulle oli puhelimessa valehdeltu koska puheluja ei nauhoiteta! Ei taidalla olla ensimmäinen kerta kun kyseisessä paikassa kusetetaan
- VWkaikkipätkii
Toisin on tojotalla huollot.
Asiakas kuningas
- Reino.
Silloin, kun vw herttoniemi oli stockan automyynti niin Passatti oli tosi kallis huoltaa. Uudessa passatissani oli käynnistysongelmia pakkasella. Vein sen autoliikkeen pihalle illalla ja hain sen seuraavana päivänä. Minulla oli sijaisauto. Mitään he eivät olleet tehneet autolleni. He ajoivat vaan testeriohjelman joka sanoi ei vikaa. Sitten soittelin vw maahantuontiin, jossa he sanoivat vw-herttoniemelle että vika pitää tulla kuntoon. Sitten he uusivat avainta ja lukkopesää.
Passatissani oli kyllä jos jonkimmoista vikaa. Jarrut makasi kiinni. Jarrulevyt meni uusiksi ja jarrupalat, tukivarret meni huonoksi vähillä kilometrimäärillä, oven lukko meni rikki, oven sähkömoottori ..Näihin kaikkiin jouduin osallistumaan omalla rahallani. Se oli kyllä suolainen summa mitä passattini korjaukseen meni minun omaa rahaa Stockman auto(vw auto) herttoniemessä. Ja se käynnistysongelma jonka maahantuoja maksoi takuuseen.
Liekö volkkari nykyään parempi. Itsellä oli sen jälkeen polo diesel. Se oli vähäkulutuksinen diesel-auto. Volkkai osaa tehdä autoja, joilla miellyttävä ajaa. Ainoa on ne pikkuviat.- Anonyymi
VW:hen kannattaa otta uudesta asti Huolenpitosopimus. Otin omaani maksimaallisimman sopimuksen. Alussa ja alun kilometreillä tuntui miksi maksan satasen kuussa huolenpitosopimuksen mukaan kun kerran vuodessa tehtävä huolto maksoi 270 - 440 euron hinnassa ja minä maksoin yli 1000 euroa vuodessa. Kun mittarissa oli sopimuskauden loppuajalla liki 200 000 km, minä olin maksanut sopimuksestani liki 5000 euroa ja maahantuoja itse oli "sijoittanut" autooni liki toisen 5000 euroa, Huolenpitosopimuksen ottaminen ei ollut yhtään huono. Mutta kyllä VW:hen tehtiinkin niitä korjauksia. Eipä ihme että uusien sopimuksien kk-maksuja nostettiin.
Ainut haitta on ollut ettei huollossa tahdota uskoa että kyllä käyttäjä tietää miten hänen VW käyttäytyy, käyttäjähän siinä ohjauspyörän takana istuu. Kun yksi asia saatiin kuntoon, toinen asia mikä tehtiin jokunen vuosi aikaisemmin Huolenpitosopimuksen aikana, jonka edellinen vika vaikutti tähän uuteen syntyneeseen vikaan, sitä edellistä vikaa tai siihen vaikuttavaa asiaa ei edelleen tarkistettu. Tuntui kuin haluttiin jättää myöhempänä ilmestyvänä vikana Huolenpitosopimuksen loputtua, joakin asiakkaan itsensä maksettavaksi. Ne ovat nämä automaatin kytkinongelmat ja kaksoismassavauhtipyörät. Näitäkin uusittiin. Eikä vain yksiä vaihtokertoja.
Monesti odotin että minun annetaan maksaa Huolenpitosopimukseni loppuun ja vikoja ei korjattaisi mutta sopimuskauden loputtua Huolenpitosopimuksen viat korjataan minun laskuuni.
- 1112223
Neljäs Passatti ajossa ja 2008 lähtien käyttänyt kyseistä paikkaa. Ihan ok. paikka aina ollut. Tosin koskaan en ole Passatteja joutunut korjauksessa käyttämään, ainoastaan 30 tkm välein määräaikaishuolto. Huvittavaa kyllä, jokainen auto on ollut tuo pelottava TDI/DSG yhdistelmä yhtä lukuunottamatta eli se oli yhtä pelottava yhdistelmä 1.8 TSI/DSG7. Ajoja noihin tuli 140-180 tkm. Hyvinpä nuo ainakin minulla kesti ja otanta on sentään aika laaja.
- ala-arvoista
käsittämätöntä sekoilua huollon asiakaspalvelussa, kukaan ei tiedä mitään mistään. yksi sanoo sitä ja toinen toista, korjauksen jälkeen pelkkää harmia. onkohan hertsika lakkautusuhan alla, kun siellä ketään ei kiinnosta asiakaspalvelu, vai meneekö autokaupalla niin hyvin, että asiakkasta ei välitetä.
- Anonyymi
aika paska lafka nykyään.ei ennen. pikahuolto kuullema pyyhkijän sulkia
varten olemassa.isommat työt tehdään huolrokorjaamolla sano puh
palvelu akka.iha peestä.no yks asiakas vähemp.sillä sipuli.pitäkää
paska puulaakinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059