Mies korsetissa

Hannele trans

Olen jo keski-iän ylittänyt mies hämeestä. len erituisen kovastikiinnostunut ns."mummmokorseteista" eli 6
0-luvun korseteista. len hankkinut vuosien mittaan niitä kirppareilta yli 200 kpl.
Olen myös trans, eli pukeudun naisen alusvaatteisiin ja hameisiin. Mutta kakkein kiihoittavinta on pukea korsetti. Sen hakasten kiinnittäminen jo säväyttää. Sitten sukkanauhat nailonsukkiin. Korsetin kankaan liukkaus ja tukiluut ovat aivan ihania. Sitten vain tiuka hame sen päälle ja päivä on pelastettu.
Korsettikiinostus alki jo kouluaikana, kun näin äidin vaaleanpunaisen satiinikorsetin ja kokeilin sitä päälleni. Se sai jotain ihmeeellisen mielihyvää minussa aikaan. Puin sen usein sen jälkeen..Kouluaikaan oli paljon hyppytunteja ja ajan kuluksi kävelin kaupungilla ja etsin kaikki korsettikauppojen ikkunat ja katselin korsetteja ja muita liivejä.Avioiduttuani kiinnostus hiipui, mutta muutamia vuosiamyöhemmin palasi. Silloin piti kokeilla vaimon liivejä. Hän ihmetteli kiinnostustani niihin, kunnes kerroin.. Vaikeat oli, mutta meni jotenkin. Nyt pukeudun joka päivä naisten aslusasuihin ja naimissa yhä saman kanssa, 38 vuotta.

47

8631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "korsetti"

      Minulla tuli ensimmäiseksi mieleen "mummokorseteista" ne mummoni pitämät "korsetit", eli vaaleanpunainen olkainpaita, jonka helmasta roikkui sukkanauhat. Noita löytyy edelleen joistakin alusvaatekaupoista koska jotkut vanhemmat naiset käyttävät niitä edelleen.

      Kunnollisia luullisia ja nauhoitettuja korsetteja ei voi kutsua mummokorseteiksi, koska niitä käyttää etupäässä nuoret naiset.

      • hannele trans

        niitäkin tarkoitin. Minullakin on niitä muutamia, mutta pidän enemmän vaaleanpunaisista, satiini korseteista, joissa paljon hakasia, sukkanauhat, paljon tukiluita ja ovat vyötäröllä tai lantiolla


      • "korsetti"
        hannele trans kirjoitti:

        niitäkin tarkoitin. Minullakin on niitä muutamia, mutta pidän enemmän vaaleanpunaisista, satiini korseteista, joissa paljon hakasia, sukkanauhat, paljon tukiluita ja ovat vyötäröllä tai lantiolla

        Minulla nuo korsetit ovat käyttövaatteita, joten ei ole tullut hankittua kasakaupalla. Minulla on vain yksi mittojen mukaan tehty tukeva teräsluinen korsetti ja mielestäni paljot hakaset on vain kiusana. Tuossa mittatilauskorsetissanikin on hakasten sijasta plansetti. Toisaalta käyttökorsettini on tuollainen nykyajan "korsetti", eli tiukasti muotoileva alusasu, joka ulottuu rintojen alta puolireiteen. Tasoittaa hienosti nuo ylimääräiset vatsamakkarani, nostaa takamuksen ja muotoilee tällaiseen tasapaksuun kroppaan vyötärön. Käyttömukavuus on paljon parempi kuin noissa luullisissa korseteissa. Kevyempään käyttöön sopii bodykorsetti ja päivittäin riittää mainiosti pikkuhousut ja rintaliivit.


      • hannele trans
        "korsetti" kirjoitti:

        Minulla nuo korsetit ovat käyttövaatteita, joten ei ole tullut hankittua kasakaupalla. Minulla on vain yksi mittojen mukaan tehty tukeva teräsluinen korsetti ja mielestäni paljot hakaset on vain kiusana. Tuossa mittatilauskorsetissanikin on hakasten sijasta plansetti. Toisaalta käyttökorsettini on tuollainen nykyajan "korsetti", eli tiukasti muotoileva alusasu, joka ulottuu rintojen alta puolireiteen. Tasoittaa hienosti nuo ylimääräiset vatsamakkarani, nostaa takamuksen ja muotoilee tällaiseen tasapaksuun kroppaan vyötärön. Käyttömukavuus on paljon parempi kuin noissa luullisissa korseteissa. Kevyempään käyttöön sopii bodykorsetti ja päivittäin riittää mainiosti pikkuhousut ja rintaliivit.

        minä olekin mies


      • nvuashaufhfiu
        hannele trans kirjoitti:

        minä olekin mies

        mieleen ne ajat, kun hait salaseuraa parkkipaikoille.


      • hannele trans
        nvuashaufhfiu kirjoitti:

        mieleen ne ajat, kun hait salaseuraa parkkipaikoille.

        kerro tarkemmin. Tapasimmeko. Mitä seuraa hain


      • niissä merkeissä
        hannele trans kirjoitti:

        kerro tarkemmin. Tapasimmeko. Mitä seuraa hain

        tavattu, mutta nimimerkki jäi mieleen...


      • hannele trans
        niissä merkeissä kirjoitti:

        tavattu, mutta nimimerkki jäi mieleen...

        Niin hain ja haen yhä seuraa korsettien merkeissä. Herättää ihmeen paljon mielenkiintoa miehellä korsetti tai muita naisten alusvaatteita.
        Minusta mielenkiintoinen juttu. Olen hyvilläni, että minulla tämä kiinnostus


      • "korsetti"
        hannele trans kirjoitti:

        minä olekin mies

        ...väitettiin joskus olleen mies vaikka itse koin olevani nainen. Nyt naiseutta ei enää epäillä kun voivat itse katsomalla (ja vaikka tunnustelemalla) varmistaa asian.


      • hannele trans
        "korsetti" kirjoitti:

        ...väitettiin joskus olleen mies vaikka itse koin olevani nainen. Nyt naiseutta ei enää epäillä kun voivat itse katsomalla (ja vaikka tunnustelemalla) varmistaa asian.

        Vaikka käytän korsetteja päivittäin, en halua olla nainen. Minulle merkitsee vain niiden pukeminen ja niissä oleminen


      • jussi104
        hannele trans kirjoitti:

        Vaikka käytän korsetteja päivittäin, en halua olla nainen. Minulle merkitsee vain niiden pukeminen ja niissä oleminen

        ...asia. Käytän itsekin korsettia (tai joskus housuliivejä) ja nailoneita päivittäin tavallisten vaatteitteni alla. Ne antavat tiettyä hyvän olon tunnetta ja kiihottavatkin, enkä näe siinä mitään "väärää". Jotkut vain eivät jaksa hyväksyä sellaisia asusteita miesten päällä, mutta ei se minua häiritse. Entisellä vaimollani ei esimerkiksi ollut mitään harrastustani vastaan. Päinvastoin. Kun avioliittomme alussa mainitsin asiasta, hän sanoi, tuossa niitä on kaapillinen, käytä mitä haluat.
        Karille meno tapahtui aivan muista syistä.


      • hannele trans
        jussi104 kirjoitti:

        ...asia. Käytän itsekin korsettia (tai joskus housuliivejä) ja nailoneita päivittäin tavallisten vaatteitteni alla. Ne antavat tiettyä hyvän olon tunnetta ja kiihottavatkin, enkä näe siinä mitään "väärää". Jotkut vain eivät jaksa hyväksyä sellaisia asusteita miesten päällä, mutta ei se minua häiritse. Entisellä vaimollani ei esimerkiksi ollut mitään harrastustani vastaan. Päinvastoin. Kun avioliittomme alussa mainitsin asiasta, hän sanoi, tuossa niitä on kaapillinen, käytä mitä haluat.
        Karille meno tapahtui aivan muista syistä.

        Samat tuntemukset. Korsetti on kiihoittava housujen alla. Se tietysti on vaara, etttä sen tukiluut ja sukkanauhat näkyvät housujen läpi. Ehkä sekin kuuluu asiaan. Oman juttunsa tekee, jos joutuu menemään muiden kanssa yhteiseen tilaan, jossa joutuu riisuutumaan.





        esim. sauna


      • on...
        hannele trans kirjoitti:

        Samat tuntemukset. Korsetti on kiihoittava housujen alla. Se tietysti on vaara, etttä sen tukiluut ja sukkanauhat näkyvät housujen läpi. Ehkä sekin kuuluu asiaan. Oman juttunsa tekee, jos joutuu menemään muiden kanssa yhteiseen tilaan, jossa joutuu riisuutumaan.





        esim. sauna

        ja kun kaverit vinoili että on taidettu käydä vaimon vaatekaapilla, vastasin pokkana että omat on.


      • hannele trans
        on... kirjoitti:

        ja kun kaverit vinoili että on taidettu käydä vaimon vaatekaapilla, vastasin pokkana että omat on.

        samat tein. Ja kaiki käyttämäni vaatteet ovat omia. Vaimolla on omat ja minulla omat naisten vaatteet


    • kokeileppa

      Olen sellainen vartaloltani kuin valunut kynttilä, ei ole mieltäni ylentävää. Kun eletään nykyaikaa, sain vaimoni ylipuhuttua, joten kerroin ostavani butt-hip-lifterit. Niitä käytän aina kotona että ulkona farkkujeni alla. Ruokahaluhan kasvoi tietenkin syödessä. Tilasin Ebay, stä overbust korsetit. Näissä kuteissa näytän vaimonikin mielestä paremmalta. Hyvien kokemuksieni vuoksi kokeilkaapa toisetkin. Siinä jopa itsetuntokin nousee. Kohdallani ei ole kyse "transuilusta" kuitenkaan. Vaimoni ei käytä useinkaan tämänlaatuisia hepeneitä, hän kelpaa minulle "sinällään".

    • mulla myös minä myös tykkään käyttää korsetteja ne tekee niin ihan oln kun saa pukea päälle ja sitten laittaa sukat myös siitävaan tulee niin ihana olo tuntuu kuin olis oikeasti nainen käytän myös muitakin naisten vaatteita melkein aina illat olen pukeutunut seksikkäästi eikun vaan miehet kokeileen ei siinä menetä mitään saattaa jäädä vaik koukkuun

      • Anonyymi

        Kyllä minä voisin ihan hyvin käyttää korsettia, jos se tekisi minusta paremman näköisen miehen, niin kuin hyvinkin saattaisi tehdä. Ei se saisi minua tuntemaan itseäni naiseksi, kuten ei miehiä yleensäkään. Voimme me miehet alkaa käyttää korsettia ja se menettää naisellisuutensa, mietitään sitten onko kivaa, kun maailmassa ei ole enää mitään, mikä toisi tiitille naisellisen fiiliksen.


    • plp.fi

      runx runx vaan

    • Vaimon opettama

      Leikkauksen jälkeen ihastuin korsetteihin. Jouduin läpikäymään aika suuren vatsaleikkauksen, (ei laihdutuskeikkaus), ja sen jälkeen sairaalassa laittoivat minulle pitkän korsetin. Ei mitään seksikästä kapistusta, vaan tarranauhoilla. Se tuki niin ihmeellisesti ja paraneminen nopeutui, eikä vaaraa repeämiin ollut.
      Kun haava oli täysin parantunut, jatkoin korsetin pitämistä varsinkin öisin. Kun pyysin vaimoani pesemään sitä välillä, hän tarjosi minulle omaansa siksi aikaa. Hän löysäsi vaan nyöritystä minulle paremmin sopiivaksi. Muutaman tällaisen kerran jälkeen ihastuin vaimon korsettiin enemmän ja kerran vaimo suoraan sanoikin, että voisimme hankkia minulle oma. Niin tehtiin ja erään ravintolareissun jälkeen, selaisessa sopuivassa iloisessa tilassa, hän pyysi minua laittamaan myös sukat ja pikkuhousut. Siitä se alkoi. Olin kiinni!!!
      Täsät on nyt yli kymmenen vuotta ja olemme molemmat tyytyväisiä yhteisoloomme. Hän on hankkinut minulle useita asuja ja asuyhdistelmiä ja kertoi lopulta syyn siihen. Häntä oli alkanut asia kiinnostamaan, koska hänen työmaallaan oli mies, joka säännöllisesti oli tyttöillyt, jopa töissä.

      • Ihana tarina. On ihanaa olla naisten alusvaatteissa mutta vaimoni ei sitä hyäksyisi. Mutta hienoa kuulla että sinun vaimosi hymväksyy sen.


    • meikäpoika

      Korsetti pitää hommata. Voisin tuota vyötäröä saada naisellisempaan muotoon.

    • mitenkähän saisin avovaimoni innostumaan asiasta?olen kertonut hänelle harrastuksestani ja ehdottanut,että naisi mua straponilla kun olen asuissa.hän ei edes halua nähdä mua asuissa saatikka panis mua straponilla.sanoo,että alkais nauramaan kun näkis mut asuissa.alkaa pikku hiljaa kyllästyttämään toi sama jyystäminen.aina sama asento ja samat kaavat.eikä hän edes halua käyttää mitään seksikkäitä asuja.en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta,koska eihän se ole häneltä mitään pois.anteeksi tämä vuodatus,mutta oli pakko johonkin avautua.

      • qwerty11+8

        "Ole itse se muutos jota haluat" Tai jotain sinnepäin. Ajatus on kuitenkin tuo. Toteuta itseäsi siten kuin itsestäsi parhaalta tuntuu. Miksi odotat avokiltasi lupaa tai hyväksyntää? Kysyykö puolisosi Sinulta lupaa vaikkapa farkkujen pukemiseen ylleen? Ei kysy. Miksi siis sinun pitäisi? Jos avokkiasi naurattaa, naurakoon. Ei samaa vitsiä yleensä kukaan täyspäinen jaksa viikkokausia hohotella. Jos se nauru on tämän jutun hinta, niin olkoon. Jos avokkisi edellä kerrotun takia väistyy rinnaltasi, oliko hän arvoisesi alun alkaenkaan?
        Naiset ovat 500 vuoden kuluessa vähä vähältä kupanneet omakseen joka ikisen vaatekappaleen. "Miehisenä" ei ole jäljellä juuri muuta päällepantavaa, kuin ruutukauluspaita ja läskipohjakengät. Muutos alkaa meistä itsestämme.


      • sinäjahengenheimolaiset

        Vanha viesti, mutta olen samaa mieltä nikin qwerty11 8 kanssa. Avovaimosi ei pahoittele tai kysy lupaa harrastaa seksiä tylsissä ja mauttomissa vaatteissa, miksi sinun pitäisi kysyä lupa käyttää seksikkäitä ja kauniita vaatteita? Avokkia voisi yrittää saada näkemään asia sinun näkökulmasta; tämä tuottaisi sinulle mielihyvää, tämä olisi jotain mihin hän voisi myöntyä sinun vuoksesi. Ehkä voisit koittaa kysyä, miksi tämä asia tuntuu hänestä naurettavalta. Strappi on astetta henkilökohtaisempi juttu eikä häntä voi siihen pakottaa, mutta omaan vaatetukseesi sinulla on sanavalta.


    • Korsetti kuitenkin

      Tapasin ruotsissa kerran erään kaverin, jolla oli mielestäni aika hoikka ja naisellinen vyötärö ja kun tiedustelin häneltä, kuinka hän oli onnistunut sellaisen saamaan itselleen, niin hän kertoi siinä asiassa äitinsä auttaneen. Jo 13-vuotiaana hän oli kertonut äidilleen halustaan puketua naisten asuihin, jolloin äiti oli ehdottanut juuri korsetin käyttöä vyötärön hoikistamiseen. Äiti oli vähän kerrassaan vuosien aikana kiristänyt nyörejä takana kunnes he olivat saavuttaneet mielesen vyötärömitan ja jatkanut sitten korsetin käyttöä päivittäin. Keho ihmeellisesti muokkautuu jos jo nuorena aloittaa. En tiedä kuinka se onnistuisi jo tähän reilusti varttuneeseen ikään ehtineelle...

      • Anonyymi

        Aika jännä asenne huomioiden, että suurin osa naisista on lihavia ja hoikkuus on poikamaista, suuri rasvaprosentti naisellista.


      • Anonyymi

        Sairas äiti ollut jos on poika kyseessä.
        Onneksi taitaa olla mielikuvitusjuttu jonka sinulle sepitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas äiti ollut jos on poika kyseessä.
        Onneksi taitaa olla mielikuvitusjuttu jonka sinulle sepitti.

        Miten niin sairas? Poikahan oli itse pyytänyt äitiä auttamaan. Olisiko pitänyt mennä pyytämään apua vaikka naapurista?


    • Vääpeli Vänkyrä

      Nimimerkki Claudemaria:

      "On ihanaa olla naisten alusvaatteissa mutta vaimoni ei sitä hyäksyisi.";

      Ole onnellinen ja kiitä Sallimusta tuolla ylhäällä; Sinullahan on täysin terve, hyvä ja viisas vaimo!

      • Anonyymi

        Niimpä! On hyvä että edes toinen puolisoista on terve henkisesti eikä suostu alentumaan perversseihin, ihmistä alentaviin toimintoihin.

        Miehen soisin kuuntelevan tässä vaimoaan ja miehistymään.


    • Laced

      Korsetti on ihana. Nyt minulla tosin on vain rintsikat kaarituella (B105) silkkiset pikkarit ja ihonväriset stayupit. Tuntuvat tosi hyviltä. Kaappiini kuuluu korseletti sukkanuhoilla, korsetti useita rintaliivejä, housuliivejä stayuppeja ja bodyja. Päälle laitan usein jonkun hameistani, puseron ja korkkarit. Sitten vaan autoon ja matkaan.
      Tuntuu aivan mahtavalta, kun nylonit luistavat toisiaan vasten. Olen joskus ottanut jopa liftarin kyytiin. Yllätys on ollut melkoinen, kun on huomattu, että minulla on parta, mutta hame ja nylonit. Vaimo ei tiedä harrastuksestani, mutta hänen sisarensa tietää ja täydentää usein asuvalikoimaani tiettyä luontaista palveluani vastaan. Sisar on jo 81, mutta kiinnostunut seksistä ja täysin posliini. Tavatessa hänellä on aina yllään korsetti ja mustat saumasukat.

      • Chelavie

        Vaimoni tietää ja hyväksyy harrastukseni eli naiselliset alusasut mukaan lukien korsetit. Niitä minulla on useita perinteisistä pitkistä Figuroista vyötärökorsetteihin. Vaimoni sisarkin tietää jutun ja on hyväksynyt tapani. Kävin juuri viikonlopulla tapaamassa häntä vanhainkodissa ja sain hyvää seksiä. Ehtona on aina, että minulla on korsetti ja sukkanauhasukat. Nyt oli vielä rintsikatkin. Lähes posliini hän on tietenkin jo iän vuoksi, mutta vähäiset karvat ajelen teräkoneella kermavaahdolla ja lopuksi nuolen kuntoon.


      • Anonyymi

        Aviorikos ei ole pikkujuttu, olet huorintekevä avionrikkoja, petturi ja vielä perverssikin, häpeä ja tee parannus, ano armoa kun vielä on aikaa!
        Jeesus armahtaa jokaisen joka uskoo ja tosissaan katuu.
        Terveisin: Armahdettu syntinen.


      • Anonyymi
        Chelavie kirjoitti:

        Vaimoni tietää ja hyväksyy harrastukseni eli naiselliset alusasut mukaan lukien korsetit. Niitä minulla on useita perinteisistä pitkistä Figuroista vyötärökorsetteihin. Vaimoni sisarkin tietää jutun ja on hyväksynyt tapani. Kävin juuri viikonlopulla tapaamassa häntä vanhainkodissa ja sain hyvää seksiä. Ehtona on aina, että minulla on korsetti ja sukkanauhasukat. Nyt oli vielä rintsikatkin. Lähes posliini hän on tietenkin jo iän vuoksi, mutta vähäiset karvat ajelen teräkoneella kermavaahdolla ja lopuksi nuolen kuntoon.

        Eli joko olit 2016-17 kertonut yllättäen vaimollesi tai sitten nuo peräkkäiset kirjoituksesi ovat molemmat täyttä fantasiaa, miltä ne kieltämättä kuulostivatkin.


      • Anonyymi

        Vuodessa -97, kun sinulla viimeksi seisoi.


    • Nylonit

      Moi, keskiikäinen mies pks.Olen pitänyt naisten asuja vuosi kausia, korsetteja, nailoneita, korkkareita ym ihania asuja.Välillä ollut useita vuosia ilman, ajatellut lopettaa, mutta varmaan geeneissä , aina vaan tekee mieli ihania asuja, minusta mies upea ihanissa naisten asuissa.Meitähän tuntuu olevan aika paljon " harrastelijoita".
      T Latexia ja nyloneita

      • cdtäti

        Hei olen jo 60v ja sama juttu vuosia olen käyttänyt naisten asuja kotona nyt
        kun olen eronnut asun yksin niin aina käytän ja välillä lopetan mut kai se sitten
        on geeneissä kun tätä ihanuutta ei voi lopettaa ja minusta on ihana näky mies
        asuissa jne olkoot partaa tai ei! ja onhan meitä paljon


    • Nylonit

      Moi, cd täti, taidetaan olla tuttuja ja tavattu korseteissa ym asuissa.?
      T Raija tv

      • cdtäti

        kyllä ollaan t. Erja cd


    • Anonyymi

      Aloittaja teki aikoinaan v. 2004 sen mokan, että haki teksti-tv:ssä seuraa Janakkalan levarille työpaikkansa liittymällä, ja joku utelias tarkisti numeron tiedot. Sittemmin kyllä vaihtoi tietonsa salaiseksi, mutta eräät tietävät hänet edelleen. Mutta eihän siinä mitään, jos hän itse on asiasta avoin ja 50 vuotta kestänyt avioliitto kukoistaa ja vaimo Hannele trans:n mukaan tietää tästä, sitä en tiedä tietääkö lapset.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti asia on arka, koska kun hiljattain toisessa ketjussa joku kertoi tuntevansa hänet, lakkasi heti kirjoittamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti asia on arka, koska kun hiljattain toisessa ketjussa joku kertoi tuntevansa hänet, lakkasi heti kirjoittamasta.

        Tosin hän on eräässä vanhassa ketjussa kertonut sähköpostiosoitteensa, joka on omalla nimellä.


    • Vieläkö korsetti- nylonkiihotus on päällä? Olen 50 ukm. jolla samat fiilikset! Ota yhteyttä jos kiinnostaa, Pirkanmaalta. [email protected]

    • Anonyymi

      Oli joskus 70-luvulla. Menin huvikseni käymääñ Emmauskellarissa, joka kirpputori. Satuin löytämään pitkän korsetin. Halusin ostaa sen, mutta kassalla oli pari vanhaa tätiä, joten en ile nyt. Päätin tunkea korsetin takin alle ja tehdä ohimarssin. Kävelin kassan ohi, joku asiakas huusi, että jätkä varasti jotain. Kukaan ei lähtenyt perääni joten sain korsetin. Kotona sitten kokeilin sitä ja kiristin nauhoja. Mulla rupesi seisomaan voimakkaasti, kohta runkkasin. Tuli aikamoinen satsi.
      Sen jälkeen olen useasti runkannut korsetissa. Se oli mahtavaa. Korsetti hävisi jos-sana vaiheessa muutossa, kuka lienee tarvinnut. Nyt pitää etsiä uutta.

      • Anonyymi

        Millainen myyjän olisi pitänyt olla, että olisit kehdannut ostaa?


    • Anonyymi

      Vaimoni oli inventoimassa vaatekaappiaan . Hän löysi kaksi pitkää korsettia, ja ensin hän ajatteli laittaa ne kierrätykseen. Sitten puki toisen korsetin päälleen, ja kehottia kokeilemaan toista. Kokeilin sitä, ja hän kiristi tosi tiukaksi. Minulla rupesi kovasti seisomaan, ja kohta ruvettiin panohommiin. Oli mahtava pano, ja jatkossa pidämme korsetteja kotioloissa jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Ihanaa!! Itsekin olen lapsesta saakka rakastanut korsetteja ja muita kiristäviä naisten asuja. Jäin mummolleni kiinni kerran leikeistäni, mutta hämpä auttoikin minua. Kun kävin hänen luonaan (ja kävin usein), sain kokeilla alusasuja siellä ja joitakin vanhoja siltä ajalta kun äitini oli nuori. Sieltä niitä löytyi mummin vintiltä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe