Nyt se taitaa olla menoa..
http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article333757.ece?s=r&wtm=tietoviikko/-10102009
Windows Phone putoaa..
10
294
Vastaukset
- ikarus..
Oikea vastaus:
No-one! - ..........
"Symbian on edelleen selvä markkinajohtaja", vaikka se on ehkä paskin systeemi ikinä.
- PC
PC puolella ollut vähän vastaavanlainen tilanne jo pitkään
- Sju-
Symbian on ihan hyvä alusta. Tosin vasta viime aikoina on tullut markkinoille tarpeeksi suorituskykyisiä puhelimia sille. Esim e71 symbian toimii nopeasti.
No onhan koodin vääntö symbianille symbian signed-hässäköineen aika vittumaista puuhaa.. Muttei läheskään yhtä vittumaista kuin joku .net framework purkkaviritys.
- menoa?
Miten voi pudota jostakin jos ei ole koskaan ollutkaan missään? ;)
- uutisarvoa
Tietoviikollakin taitaa olla juttupulaa kun tehdään uutisia WindowsMobilesta jota käytännössä ei kukaan ole edes koskaan nähnyt. Ainakaan sillä ei koskaan ole ollut mitään merkittävää sijaa puhelinten käyttiksenä. Eikä tule olemaan. ;)
Tiedän ettei windows mobilella ole ikinä ollut merkittävää sivua mobiileissa mutta tarkoitinkin että kohta taitavat lopettaa koko toiminnan.. jotkut asiantuntijat ovat jo ehdottaneetkin mikkikselle että olisi parempi unohtaa puhelinrävellykset ja keskittyö muihin hommiin, on tähän mennessä tullut jo turhankin kalliiksi.
- solaris solaris
puhelintaan buuttailla joka päivä.
tapellaanko?- Pentti Nelonen
toista se on buutata pöytäkonetta. Tunne samanlainen kuin housuissa on lämpimät – ei mitenkään huono tunne, mutta samalla on tieto siitä, ettei tämä kauaa lämmitä.
motorolakin ilmoitti siirtyvänsä aroid käyttikseen ja hylkäävänsä windows mobilen.
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2009/10/12/motorola_keskittyy_androidiin_erosi_limo_saatioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488