Mikähän mahtoi sencoon iskeä, kun naulaa, niin yhtäkkiä ei enää ammu nauloja, vaan liipaisimesta vedettäessä vain suhahtaa. No sitten avasin pyssyn, putsasin ja öljysin kaikki osat. Ja uudelleen sama homma, pari kampaa meni hyvin, mutta sitten jälleen sama murhe. Toistin edelliset toimenpiteet ja taas pari kampaa hyvin mutta sitten vain suhisee
Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa? Onko mitään tietoa mistä tämä voisi johtua?
Senco 601 runkonaulain ongelma
4
8043
Vastaukset
- 17+10
jotain aerosoli öljyä ilmaliittimestä sisään, ennen töiden aloitusta, oikeastaan naulaimissa pitäisi olla öljytin, itselläni on, suoraan pyssyssä, siinä vasta pikaliitin, näin se saa öljyä joka kerta, kun ilma liikkuu.
- Rakentaja9879
Puritko ja putsasitko myös "kannen", itselläni teki samaa ja putsailin monta kertaa mutta en kantta. Toimi hetken ja sen jälkeen alkoi taas suhista. Nyt putsasin sen kansiosan ja alkoi pyssy taas toimimaan.
- kullipaavo
myös runkata kammanvaihdon yhteydessä, niin että mälli menee lippaaseen, se just on ihan VITUN tärkeetä, ihme, ettei ole manuaalissa tätä...
- Anonyymi
kullipaavo kirjoitti:
myös runkata kammanvaihdon yhteydessä, niin että mälli menee lippaaseen, se just on ihan VITUN tärkeetä, ihme, ettei ole manuaalissa tätä...
Ei kait nyt runkkaaminen auta koneeseen! ? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013