Mulle tuli messengeriin sähköposti että mun pitäisi hankkia uusi messenger-versio, jotta voisin käyttää meseä jatkossa. Oonko ainut, ja asennanko uuden messengerin?
Auttakaa joku...
???????
2
282
Vastaukset
- 98uiou90
Mulle tuli sama. Itellä on jo se ihan uusin versio jonka latasin tosa syksyn alussa, aika outoa että lähettävät noin. Mä en ainakaan ladannu, mitä järkee ladata ku jos se kerran on jo. Siis onko sulla jo se uusin mese vai vanha?
- Joklu
Se näkee kohdasta ohje ja tietoja messengeristä. Ja viimeisin versio eli koontikäännös numero on 14.0.8089.726 Aina kanntaa olla ajantasainen viimeisin versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013