Tamiya TR-15T iso polttisauto. Ajattelin myydä sen kun siinä on jotain pientä vikaa "Auton saa kyllä käyntiin, kone käy hyvin, voi kaasuttaa kunnolla. Mutta kun sen laskee käynnistyalustalta maahan niin että renkaat koskee maahan ja yrittää lähtä liikkeelle, se sammuu heti."
Tämä ei varsinainen myynti ilmoitus vielä ole, laitan ehkä huuto.nettiin, mutta laitoinpa tännekin että jos jollakulla on halua tehdä tarjouksia. Ohjainkin on. Mulla ei ole nyt aikaa käyttää näihin vehkeisiin. Jos joku tietää miten tuon vian voi korjata, niin saa pienellä fiksaamisella toimivan auton. Sillä ei ole nyt muutamaan vuoteen ajettu. Kaikki alkuperäiset ohjeet ja osat on tallella. Aikoinaan maksoi muistaakseni 3000 markkaa sekä ohjain jotain 800 markkaa. Ajoin sillä pari vuotta mutta sitten se jäi tuon pikkuvian takia varastoon, kun en osannut polttiksia korjata. Postia voi yrittää lähettää osoitteeseen zappoÄTemailPISTEcom
Alustava myynti ilmoitus...
Metanol
1
351
Vastaukset
- lauripullinen
Mistä olet hankkinut metanolin ja sekoitatko sitä itse?
Suunnittelen biometanolin tuotantoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886