Itsemurha 23vuotiaana

ei arkunkantajia

Onko muilla samansuuntaisia ajatuksia?
olisi helpottavaa päästä kaikesta taakasta kerralla pois.

58

3190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisalla.

      ihmisellä. Kerro.
      Yritän auttaa.
      En ole huuhaa-hemmo...oikeasti kuuntelen!

    • Maria23

      on just samansuuntaisia ajatuksia. Mietin sitä joka päivä...

      • ei arkunkantajia

        Meidän pitäisi tehdä hurmaava joukkoitsemurha...


      • rakkaansa menettänyt
        ei arkunkantajia kirjoitti:

        Meidän pitäisi tehdä hurmaava joukkoitsemurha...

        Tyttäreni teki itsemurhan 23-vuotiaana. Hautajaisissa näin, kuinka häntä oli revitty ruumiinavauksessa, ja opiskelijat olivat häpeällisesti maalanneet kasvot kuin noita-akalla. Ystäviä oli paljon hautajaisissa, mutta haudalla ei ole käynyt kuin pari ihmistä. Minusta se oli arvoton loppu ihmiselle, joka oli ollut kaikkia kohtaan herttainen ja oli aina ajatellut toisten hyvinvointia enemmän kuin omaansa.
        Kaikille nuorille: ajatelkaa itseänne, mutta toisten auttamisesta saa myös iloa. Jos jollain on vaikeuksia, keskustelkaa, pitäkää kädestä, olkaa seurana. Siitä, minkä antaa muille, saa itselleen mielenrauhan.
        Ja jos nuorella on joku sairaus, ajatelkaa sitä, että nykypäivinä tulee koko ajan tietoon uusia hoitotapoja, joilla ihmiset tulevat terveiksi sairauksista, joihin ennen saattoi kuolla.- Älkää houkutelko toisia nuoria kuolemaan, se on raukkamaista. Jokaisella ihmisellä on oikeus elää ja vaikeita aikoja seuraa hyvät ajat. On annettava itselleen ja muille mahdollisuus elää, ja autettava muita eikä poljettava.


      • daadelix
        rakkaansa menettänyt kirjoitti:

        Tyttäreni teki itsemurhan 23-vuotiaana. Hautajaisissa näin, kuinka häntä oli revitty ruumiinavauksessa, ja opiskelijat olivat häpeällisesti maalanneet kasvot kuin noita-akalla. Ystäviä oli paljon hautajaisissa, mutta haudalla ei ole käynyt kuin pari ihmistä. Minusta se oli arvoton loppu ihmiselle, joka oli ollut kaikkia kohtaan herttainen ja oli aina ajatellut toisten hyvinvointia enemmän kuin omaansa.
        Kaikille nuorille: ajatelkaa itseänne, mutta toisten auttamisesta saa myös iloa. Jos jollain on vaikeuksia, keskustelkaa, pitäkää kädestä, olkaa seurana. Siitä, minkä antaa muille, saa itselleen mielenrauhan.
        Ja jos nuorella on joku sairaus, ajatelkaa sitä, että nykypäivinä tulee koko ajan tietoon uusia hoitotapoja, joilla ihmiset tulevat terveiksi sairauksista, joihin ennen saattoi kuolla.- Älkää houkutelko toisia nuoria kuolemaan, se on raukkamaista. Jokaisella ihmisellä on oikeus elää ja vaikeita aikoja seuraa hyvät ajat. On annettava itselleen ja muille mahdollisuus elää, ja autettava muita eikä poljettava.

        Valitettavasti meistä monet on yksin keskellä kaiken. On menoa, hyörinää ja pyörinää. Heitetään läppää ja yritetään kahlata päivästä toiseen. Kotona on yhtä paskaa. Tekoreippautta ja kulissia. Oikeeta todellista elämää ei ole missään. Yritetään samaistua sekopäiseen laumaan kotona ja koulussa. Kaveriporukassa ollaan muka aitoa itseään, vaikka todellisuudessa ei oo hajuakaan siitä, mitä mä oon aitona. Kaiketi paras ois lopettaa kaikki tää paska.
        Jeesus on ainoa, joka auttaa. Hän tietää mikä sulla on olo. Hän tietää, että sä omasta mielestäs et kelpaa. Muotimainoksien kuviin nähden sä näytät äklöttävältä ja sulta vaaditaan hyvyyttä ja sä tiedät että et voi olla hyvä, vaikka haluaisitkin. Ei sinusta hyvää tule koskaan. Armahdettu ja rakastettu ja anteeksisaanut ainutkertainen ihana ihminen sinä olet. Jeesus auttaa varmasti, kun käännyt vilpittömästi hänen puoleensa.


      • maria23
        ei arkunkantajia kirjoitti:

        Meidän pitäisi tehdä hurmaava joukkoitsemurha...

        millonkohan me se tehdään?


      • ei arkunkantajaa
        maria23 kirjoitti:

        millonkohan me se tehdään?

        maria 23 ihmettelen miksi naiset ajautuvat itsemurhaan? itsellä
        24v synttärit helmikuussa ja sitä ennen olis tarkoitus poistua.
        jos haluat kirjoitella asiasta niin pistä viestiä...
        [email protected]


      • ei arkunkantaJIA
        ei arkunkantajaa kirjoitti:

        maria 23 ihmettelen miksi naiset ajautuvat itsemurhaan? itsellä
        24v synttärit helmikuussa ja sitä ennen olis tarkoitus poistua.
        jos haluat kirjoitella asiasta niin pistä viestiä...
        [email protected]

        Kirjoitin väärän nicin...


      • vihreäsilmä-punaposk
        daadelix kirjoitti:

        Valitettavasti meistä monet on yksin keskellä kaiken. On menoa, hyörinää ja pyörinää. Heitetään läppää ja yritetään kahlata päivästä toiseen. Kotona on yhtä paskaa. Tekoreippautta ja kulissia. Oikeeta todellista elämää ei ole missään. Yritetään samaistua sekopäiseen laumaan kotona ja koulussa. Kaveriporukassa ollaan muka aitoa itseään, vaikka todellisuudessa ei oo hajuakaan siitä, mitä mä oon aitona. Kaiketi paras ois lopettaa kaikki tää paska.
        Jeesus on ainoa, joka auttaa. Hän tietää mikä sulla on olo. Hän tietää, että sä omasta mielestäs et kelpaa. Muotimainoksien kuviin nähden sä näytät äklöttävältä ja sulta vaaditaan hyvyyttä ja sä tiedät että et voi olla hyvä, vaikka haluaisitkin. Ei sinusta hyvää tule koskaan. Armahdettu ja rakastettu ja anteeksisaanut ainutkertainen ihana ihminen sinä olet. Jeesus auttaa varmasti, kun käännyt vilpittömästi hänen puoleensa.

        ja sitä voi ottaa itse vastuuta itsestään niin, ettei tee itsemurhaa eikä muutenkaan suurempia tyhmyyksiä. Jos ei itse hoida asioitaan, kuka ne hoitaa. Ja toisekseen: pitäisi oppia ottamaan asiat rauhassa. Monta kertaa auttaa, että sanoo itselleen: Juu, mulla on just nyt vaikeuksia. No, entäs sitten, niin on muillakin. -Sitten vain ottaa rennosti eikä tappele kaikkien ihmisten kanssa, NIIN NE VAIKEUDET MENEE OHITSE. Ihan itsestään. Jälkeenpäin hävettää kaiken maailman tyhmät ajatukset.
        Tiedän omasta kokemuksesta.


      • Pazza
        ei arkunkantaJIA kirjoitti:

        Kirjoitin väärän nicin...

        Hei olitteko te aivan tosissaan tämän aiheen suhteen? Onko ajatukset nyt muuttuneet?


      • maria__
        ei arkunkantajaa kirjoitti:

        maria 23 ihmettelen miksi naiset ajautuvat itsemurhaan? itsellä
        24v synttärit helmikuussa ja sitä ennen olis tarkoitus poistua.
        jos haluat kirjoitella asiasta niin pistä viestiä...
        [email protected]

        Koska on vain sellainen tunne.


      • luopua
        Pazza kirjoitti:

        Hei olitteko te aivan tosissaan tämän aiheen suhteen? Onko ajatukset nyt muuttuneet?

        olin mä ainaski tosissaan tän asian suhteen eikai tässä voi muuta ku


      • herkkänainen87
        ei arkunkantajia kirjoitti:

        Meidän pitäisi tehdä hurmaava joukkoitsemurha...

        TODELLAKIN! EI TÄTÄ VITT*JAKSA ENÄÄ...


      • 6&6&6)
        maria23 kirjoitti:

        millonkohan me se tehdään?

        JEESUKSESTA LÖYTYY EPÄTOIVOON LÄÄKE!


      • nuori-89
        ei arkunkantajaa kirjoitti:

        maria 23 ihmettelen miksi naiset ajautuvat itsemurhaan? itsellä
        24v synttärit helmikuussa ja sitä ennen olis tarkoitus poistua.
        jos haluat kirjoitella asiasta niin pistä viestiä...
        [email protected]

        Eipä tuo itsemurha tuu auttamaan ketään. Saattaa tuntua helpommalta mut ajatelkaa myös muita läheisiänne! Aina tulee se olo ku alkaa masentaa, haluu jättää kaiken. Mut onko se loppujenlopuks oikeesti kannatettavaa?

        Mulla kuolee vuosittain/monta ihanaa ihmistä vuodessa ja ette tiedäkkää kuin pahalta se tuntuu, hakeutukaa hoitoon tai vaihtakaa ajatuksia muiden kanssa (ei itsemurhaa aikoville). Etsikää muuta ajateltavaa,harrastukset on loistava ajanviete.

        itse masentuneena ollu nelisen vuotta, tällä hetkellä matkustan paljon ja ainoana vapaa aikanani hoidan kummilapsiani tai kavereiden lapsia. Lapset ovat lähellä sydäntäni ja senpä takia nuo aikeet on poissa!


    • löllölä

      On samanlaisia ajatuksia. on sen verran paljon kipuja.

      • kipu-liisa

        B12 vitamiinista, älä naura! Luin tutkimuksista ja uudesta lääkkeestä, joka tulee markkinoille vasta muutaman kuukauden kuluttua, joka sisältää lähinnä B12-vitamiinia.
        Aloin syödä sitä 2 kertaa päivässä, ei enempää. Lisäksi D-vitamiinia. Nyt viikon kuluttua on jo parempi olo.


    • wexxaq.t.
      • pois itsekkyys

        Olen nyt 22-vuotias, elämä ei ole helppoa kaikilla on ongelmansa. Kenenkään ongelmia ei voi vähätellä, kunkun ongelma on juuri niin vakava kuin se hänestä itsestä tuntuu.

        Itse yritin itsemurhaa 14-vuotiaana. Veljeni teki itsemurhan kun olin 16-vuotias, hän oli 18-vuotias.
        Sen jälkeen vaikka kuinka potkittaisi päähän, en tekisi itselleni mitään, sillä en todellakaan voisi aiheuttaa niin paljon paskaa läheisilleni.

        Kun ongelmia tulee, niin niitä myös menee. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen! Ongelmat vahvistaa. Voin jakaa teille kliseitä vaikka kuinka paljon mutta tässä on oma kokemani fakta kun joku tekee itsemurhan
        -AINA JÄÄ IKÄVÖIVIÄ
        -AINA SE TUOTTAA LISÄÄ KÄRSIMYSTÄ TÄHÄN MAAILMAAN
        -AINA SE TUOTTAA ITSESYYTÖKSIÄ JÄLKEEN JÄÄNEILLE

        Itsemurha on itsekästä, sen verran pitää ottaa vastuuta elämästä ettei raukkamaisesti lähde ja jätä muita rämpimään entistä paskaisemmassa maailmassa.

        Lopettakaa se itsemurhan hautominen ja tehkää asialle jotain, tämmönen järjestelmällinen itsemurhan suunnittelu täällä ei ole muuta kuin itsesäälissä pyöriskelyä. Te haluatte vaan haistattaa koko maailmalle.

        Älkää laittako läheisiänne katsomaan teidän ruumiinavauksessa aukileikattuja ja kokoon kursittuja kalloja tms, vaan menkää lääkäriin, terkkarille ja sanokaa että nyt pitää saada asiat kuntoon!!! Teidän pitää selvittää asiat face to face jonkun kanssa, vastuu on teidän!!!


      • ei arkunkanajia.
        pois itsekkyys kirjoitti:

        Olen nyt 22-vuotias, elämä ei ole helppoa kaikilla on ongelmansa. Kenenkään ongelmia ei voi vähätellä, kunkun ongelma on juuri niin vakava kuin se hänestä itsestä tuntuu.

        Itse yritin itsemurhaa 14-vuotiaana. Veljeni teki itsemurhan kun olin 16-vuotias, hän oli 18-vuotias.
        Sen jälkeen vaikka kuinka potkittaisi päähän, en tekisi itselleni mitään, sillä en todellakaan voisi aiheuttaa niin paljon paskaa läheisilleni.

        Kun ongelmia tulee, niin niitä myös menee. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen! Ongelmat vahvistaa. Voin jakaa teille kliseitä vaikka kuinka paljon mutta tässä on oma kokemani fakta kun joku tekee itsemurhan
        -AINA JÄÄ IKÄVÖIVIÄ
        -AINA SE TUOTTAA LISÄÄ KÄRSIMYSTÄ TÄHÄN MAAILMAAN
        -AINA SE TUOTTAA ITSESYYTÖKSIÄ JÄLKEEN JÄÄNEILLE

        Itsemurha on itsekästä, sen verran pitää ottaa vastuuta elämästä ettei raukkamaisesti lähde ja jätä muita rämpimään entistä paskaisemmassa maailmassa.

        Lopettakaa se itsemurhan hautominen ja tehkää asialle jotain, tämmönen järjestelmällinen itsemurhan suunnittelu täällä ei ole muuta kuin itsesäälissä pyöriskelyä. Te haluatte vaan haistattaa koko maailmalle.

        Älkää laittako läheisiänne katsomaan teidän ruumiinavauksessa aukileikattuja ja kokoon kursittuja kalloja tms, vaan menkää lääkäriin, terkkarille ja sanokaa että nyt pitää saada asiat kuntoon!!! Teidän pitää selvittää asiat face to face jonkun kanssa, vastuu on teidän!!!

        Nyt se sitten tehdään. ilman itsesääliä ym, sielun arvet ja nuoruuden muistot vei voiton.
        itsemurha 23 vuotiaana.


      • ggwa
        ei arkunkanajia. kirjoitti:

        Nyt se sitten tehdään. ilman itsesääliä ym, sielun arvet ja nuoruuden muistot vei voiton.
        itsemurha 23 vuotiaana.

        Miten voit olla varma, että onnistut siinä? Ainoa varma konstihan elämän päättämiseen olisi korkealta hyppääminen. Sen kuiteskin toteuttaa aika harva. Näin tyhmää se vaan on, että ihmisen pitää kärsiä päivästä toiseen.


      • pois itsekkyys
        ggwa kirjoitti:

        Miten voit olla varma, että onnistut siinä? Ainoa varma konstihan elämän päättämiseen olisi korkealta hyppääminen. Sen kuiteskin toteuttaa aika harva. Näin tyhmää se vaan on, että ihmisen pitää kärsiä päivästä toiseen.

        Olet yli kuukauden pyörinyt vielä täällä keskustelun aloittamisen jälkeen. Taidat vaan provosoida ja kerätä huomiota? Ja hieman kuin muistutukseksi käyt täällä välillä uhoamassa...


      • Pazza
        pois itsekkyys kirjoitti:

        Olet yli kuukauden pyörinyt vielä täällä keskustelun aloittamisen jälkeen. Taidat vaan provosoida ja kerätä huomiota? Ja hieman kuin muistutukseksi käyt täällä välillä uhoamassa...

        Ei kai tässä mistään provosoinnista ole kyse. Maria23 esitti kysymyksen kuukausi sitten. Ja nyt tuli sitten se vastaus.


      • ,
        pois itsekkyys kirjoitti:

        Olet yli kuukauden pyörinyt vielä täällä keskustelun aloittamisen jälkeen. Taidat vaan provosoida ja kerätä huomiota? Ja hieman kuin muistutukseksi käyt täällä välillä uhoamassa...

        Itsekin tekisin, jos vain osaisin.


      • pois itsekkyys
        , kirjoitti:

        Itsekin tekisin, jos vain osaisin.

        mulla ainakin näkyy keskustelun aloittajana nimim. ei arkunkantajia. joka kyseli onko muita itsemurhaa aikovia... ja vastauksia on kyllä tullut kaikilta kanteilta ja yhä vaan ei arkunkantajia käy täällä uhoamassa että nyt...


      • Pazza
        pois itsekkyys kirjoitti:

        mulla ainakin näkyy keskustelun aloittajana nimim. ei arkunkantajia. joka kyseli onko muita itsemurhaa aikovia... ja vastauksia on kyllä tullut kaikilta kanteilta ja yhä vaan ei arkunkantajia käy täällä uhoamassa että nyt...

        Niin siis olen sitä mieltä, että ihmiset saavat keskustella tästä aiheesta melko vapaasti. No ainaskin ne, jotka ovat aikuisia. Kaikki ei voi tietysti tykätä keskustelun kulusta. ja kai kaikella on rajansa. Mutta ainahan voi itse valita aiheen mistä pitää. Itsekin tykkään ohjelmasta päivienviemää, mutta kaikkien ei tarvitse sitä katsoa.


      • eekräjätim
        Pazza kirjoitti:

        Niin siis olen sitä mieltä, että ihmiset saavat keskustella tästä aiheesta melko vapaasti. No ainaskin ne, jotka ovat aikuisia. Kaikki ei voi tietysti tykätä keskustelun kulusta. ja kai kaikella on rajansa. Mutta ainahan voi itse valita aiheen mistä pitää. Itsekin tykkään ohjelmasta päivienviemää, mutta kaikkien ei tarvitse sitä katsoa.

        Nyt, kun Sinun aloituksestasi on aikaa, olet ehkä kääntynyt jollekin kannalle. Tiedän, että tuon näköiset ongelmat voivat hallita nuorena. Onneksi olen hiukan vanhempi. Miksi pitäisi nimenomaan kuolla? Mitä järkee?

        Kädelliset ovat joskus juosseet petoja pakoon. Nyt petoja on paljon vähemmän. Ihminen itse on niistä suurin, paitsi kooltaan. Pitäisikö palauttaa taivaalle tarujen petolintu Griippi meitä kamaliin kouriinsa tavoittelemaan, kun pirukin on melkein kesytetty jokakodin lemmikiksi nurkassa? Griippi olisi kohtalokas ja armoton, eikä kai kukaan miettisi itsensä tappamista. Ajattelin vaan.


      • eekräjätim
        eekräjätim kirjoitti:

        Nyt, kun Sinun aloituksestasi on aikaa, olet ehkä kääntynyt jollekin kannalle. Tiedän, että tuon näköiset ongelmat voivat hallita nuorena. Onneksi olen hiukan vanhempi. Miksi pitäisi nimenomaan kuolla? Mitä järkee?

        Kädelliset ovat joskus juosseet petoja pakoon. Nyt petoja on paljon vähemmän. Ihminen itse on niistä suurin, paitsi kooltaan. Pitäisikö palauttaa taivaalle tarujen petolintu Griippi meitä kamaliin kouriinsa tavoittelemaan, kun pirukin on melkein kesytetty jokakodin lemmikiksi nurkassa? Griippi olisi kohtalokas ja armoton, eikä kai kukaan miettisi itsensä tappamista. Ajattelin vaan.

        ketjun aloittajaa, mutta kaikki tuon voivat lukea.


      • pallo hukassa
        eekräjätim kirjoitti:

        ketjun aloittajaa, mutta kaikki tuon voivat lukea.

        mitä sitä ketjun aloittelijaa yrittää tavoittaa kun on pallo hukassa?


      • valoa on
        ei arkunkanajia. kirjoitti:

        Nyt se sitten tehdään. ilman itsesääliä ym, sielun arvet ja nuoruuden muistot vei voiton.
        itsemurha 23 vuotiaana.

        Miks ihmeessä pitää olla tuollainen marttyyri, kai se on ihan sama miten olette elämänne elänyt tähän asti koska siitä voi aina vain nousta ylös päin. Sanon vain sen et taidat tästä huomiota haluta hakea ja ehkä myös syytä miksi et sitä tekis, syy minkä takia se ei kannata olet sinä.
        Oma on asias, ei se mun elämää pahenna mut ehkä ois hyvä olla yllyttämättä muita näillä palstoilla.

        Googlaa sellainen paikka jossa on vertais tukea tms... Voit sinne kirjoitella.


      • LEISKULULU
        ggwa kirjoitti:

        Miten voit olla varma, että onnistut siinä? Ainoa varma konstihan elämän päättämiseen olisi korkealta hyppääminen. Sen kuiteskin toteuttaa aika harva. Näin tyhmää se vaan on, että ihmisen pitää kärsiä päivästä toiseen.

        AJATTELEPPA SITÄ MITEN JEESUS OMASTA TAHDOSTAAN KÄRSI RISTINPUULLA SINUN SYNTIESI TÄHDEN.
        HÄN TODELLA RAKASTAA SINUA! ANNA ELÄMÄSI HÄNELLE NIIN SAAT RAUHAN JA ILON!


    • Marsu_22

      missä olet arkunkantaja?
      Joko oot muuttanu mielesi?

    • su365u653

      muka ihmisillä ole muuta vaihtoehtoa päästä pahasta olostaan kuin tuomoinen? Kerätkää muutama vuosi rahaa armottomalla itsekurilla ja lähtekää kiertämään maailmaa, ruoho todella on vihreämpää aidan toisella puolella :D

    • Paskaakos tässä

      Mikä olisi helpoin ja kivuttomin tapa? Saisi vaikka joku tulla päästää ilmat pois niin eipä tarvitsisi kärsiä enää... Minunkin päivät on jo niin nähty.

      • ei arkunkantajia

        elämä on erittäin epävakaata, yritin itsemurhaa marraskuussa lääkkeillä, epäonnistuin.
        kuukausia olen vetänyt tenua kurkusta alas, yksin dokaan täällä neljän seinän sisällä,olen nuori ja komea
        jätkä joka ei löydä mitään suuntaa elämälleen,en elä itsesäällissä olen vaan rikkinäinen, töihin ja kouluihin
        on haettu niihin mua ei huolita,2 viikkoa niin täytän 24v, rupeaa ahdistamaan todella, mihinkä helvettiin päädyn?
        no mutta elämä on tänne mut tuonut ja aikanaan vie myös pois.


      • se rikkinäinen lapsi
        ei arkunkantajia kirjoitti:

        elämä on erittäin epävakaata, yritin itsemurhaa marraskuussa lääkkeillä, epäonnistuin.
        kuukausia olen vetänyt tenua kurkusta alas, yksin dokaan täällä neljän seinän sisällä,olen nuori ja komea
        jätkä joka ei löydä mitään suuntaa elämälleen,en elä itsesäällissä olen vaan rikkinäinen, töihin ja kouluihin
        on haettu niihin mua ei huolita,2 viikkoa niin täytän 24v, rupeaa ahdistamaan todella, mihinkä helvettiin päädyn?
        no mutta elämä on tänne mut tuonut ja aikanaan vie myös pois.

        luin viesti ketjua ja toivon monen lukevan tämän !

        tässä ihminen joka on oikeasti yksin ! minulla ei perhettä (lastenkoti oli)
        ei ystäviä , ei koulua , paljon kokenut pahaa ja ikävää ..
        tässä on ihminen jota ei varmasti kukaan jää kaipaan , kuten tuola joku sanoi että on itsekästä jättä muut, no ööö jos ei ole muita !
        olen usein ajaellu pois menoa mutta en tiä mikä siunaus (kirous) on että vaan jatkan tätä kurjuutta yksin
        mulla aina ongelmia siis aina jos yritän jotakin niin se AINA päätyy johonkin ikävää juttuun ei onnistu sekään koulu tai joku muu asia . olen tässä viimevuosina yrittänyt päästä pois kokomaasta kouluun tai työhön mutta ei .
        yksin ilman tukea elämä on helvettiä ! olen nuorinainen alle 30 mutta yli 20 .. ja elämänkokemusta on .
        haluan että tämä nosti jonkulaisia ajatuksia.. se että vaikka teidän perhe ja kaverit joskus ärsyttää niin TEILÄ VARMASTI ON se tuki ja turva mitä ilman minä täällä yksin vaan etsin ja yritän löytää tuulesta suojaa .. rukoilen teidän puolesta ja toivon kaikkea hyvää kaikille ja kauniita pakkaspäiviä
        by : se yksinäinen susivaan


      • yrittänyt
        se rikkinäinen lapsi kirjoitti:

        luin viesti ketjua ja toivon monen lukevan tämän !

        tässä ihminen joka on oikeasti yksin ! minulla ei perhettä (lastenkoti oli)
        ei ystäviä , ei koulua , paljon kokenut pahaa ja ikävää ..
        tässä on ihminen jota ei varmasti kukaan jää kaipaan , kuten tuola joku sanoi että on itsekästä jättä muut, no ööö jos ei ole muita !
        olen usein ajaellu pois menoa mutta en tiä mikä siunaus (kirous) on että vaan jatkan tätä kurjuutta yksin
        mulla aina ongelmia siis aina jos yritän jotakin niin se AINA päätyy johonkin ikävää juttuun ei onnistu sekään koulu tai joku muu asia . olen tässä viimevuosina yrittänyt päästä pois kokomaasta kouluun tai työhön mutta ei .
        yksin ilman tukea elämä on helvettiä ! olen nuorinainen alle 30 mutta yli 20 .. ja elämänkokemusta on .
        haluan että tämä nosti jonkulaisia ajatuksia.. se että vaikka teidän perhe ja kaverit joskus ärsyttää niin TEILÄ VARMASTI ON se tuki ja turva mitä ilman minä täällä yksin vaan etsin ja yritän löytää tuulesta suojaa .. rukoilen teidän puolesta ja toivon kaikkea hyvää kaikille ja kauniita pakkaspäiviä
        by : se yksinäinen susivaan

        asioilla on tapana järjestyä, huominen voi olla parempi! yrittäkää uskoa parempaan...


      • loppuunpalanut....
        yrittänyt kirjoitti:

        asioilla on tapana järjestyä, huominen voi olla parempi! yrittäkää uskoa parempaan...

        olisi ainakin omalla kohdalla hyvä ratkaisu.
        plus itsemurhalle.


      • google.
        ei arkunkantajia kirjoitti:

        elämä on erittäin epävakaata, yritin itsemurhaa marraskuussa lääkkeillä, epäonnistuin.
        kuukausia olen vetänyt tenua kurkusta alas, yksin dokaan täällä neljän seinän sisällä,olen nuori ja komea
        jätkä joka ei löydä mitään suuntaa elämälleen,en elä itsesäällissä olen vaan rikkinäinen, töihin ja kouluihin
        on haettu niihin mua ei huolita,2 viikkoa niin täytän 24v, rupeaa ahdistamaan todella, mihinkä helvettiin päädyn?
        no mutta elämä on tänne mut tuonut ja aikanaan vie myös pois.

        mulla on samat aatteet...onko tässä elämässä oikeesti järkeä vai ei?


      • seeferi vastaa
        se rikkinäinen lapsi kirjoitti:

        luin viesti ketjua ja toivon monen lukevan tämän !

        tässä ihminen joka on oikeasti yksin ! minulla ei perhettä (lastenkoti oli)
        ei ystäviä , ei koulua , paljon kokenut pahaa ja ikävää ..
        tässä on ihminen jota ei varmasti kukaan jää kaipaan , kuten tuola joku sanoi että on itsekästä jättä muut, no ööö jos ei ole muita !
        olen usein ajaellu pois menoa mutta en tiä mikä siunaus (kirous) on että vaan jatkan tätä kurjuutta yksin
        mulla aina ongelmia siis aina jos yritän jotakin niin se AINA päätyy johonkin ikävää juttuun ei onnistu sekään koulu tai joku muu asia . olen tässä viimevuosina yrittänyt päästä pois kokomaasta kouluun tai työhön mutta ei .
        yksin ilman tukea elämä on helvettiä ! olen nuorinainen alle 30 mutta yli 20 .. ja elämänkokemusta on .
        haluan että tämä nosti jonkulaisia ajatuksia.. se että vaikka teidän perhe ja kaverit joskus ärsyttää niin TEILÄ VARMASTI ON se tuki ja turva mitä ilman minä täällä yksin vaan etsin ja yritän löytää tuulesta suojaa .. rukoilen teidän puolesta ja toivon kaikkea hyvää kaikille ja kauniita pakkaspäiviä
        by : se yksinäinen susivaan

        oothan vielä olemassa?
        Kotonani oli myös sijaislapsia ja vaikeuksia heillä tosi paljon entisessä elämässään, ovat maailmalla ja kuiteskin elämä soljuu heillä..eteenpäin laillaan, kuulemma...

        ota ohjat omiis käsiin, elä tänään ja eileinen maailmasi on mennyt jo, tiedät sen, elä ajattele sitä,,,muuttaa et voi siitä enää, ikinä mitään!
        Nyt olet tässä päivässä ja hetkessä, huominen taas tuo uuden/uudet asiat.. ei kun painetaan eteenpäin, uhdessä, päivät kerrallaan, joohan!

        Minäkin tosi yksinäinen, raitis 29v mies, toivon sulle parasta elämään, yritän myös taistella eteenpäin yksin, monien ajatusteni kanssa...selvitään, tuntematon kohtalotoverisi!


      • !!!!!!!!

        EI SE ELÄMÄ KUOLEMAAN LOPU VAAN SE JATKUU IKUISUUDESSA. NUORENA TIESI SEN JOS TAPAN ITSENI NIIN JOUDUN HELVETTIIN. NYT OLEN USKOSSA JA SAANUT RAUHAN. JEESUS SANOO: RAUHAN MINÄ ANNAN TEILLE, MINUN RAUHANI, EN SELLAISTA KUIN MAAILMA ANTAA. TAVOITELKAA SITÄ. JEESUS RAKASTAA SINUAKIN.


      • mut ei sitä itsaria
        yrittänyt kirjoitti:

        asioilla on tapana järjestyä, huominen voi olla parempi! yrittäkää uskoa parempaan...

        Jep,
        Kunhan ei tahalteen yritä omaa elämäänsä tuhota.


    • tallguy203

      mulla ollu ja veikkaan et tulee olemaan...kallonkutistaja sano et oon henkisesti epävakaa ja ei ollu yllätys tuo...välillä äkkipikane mut kuitenki rauhalline luonteeltani olen! jos haluut jutella ni lisää [email protected]

      • ottakaa aamulla

        heti magnesium.tabu, esim. Pirkan (EI SAA MAINOSTAA,edullista K -kaupasta) auttaa hermostoon ym. ja B-vitamiinia, samoin D-vitamiinia, elämä valkenee...monivitamiinikin ois hyvä, edullista K-kaupas kui

        apteekissa, siitä ne päivät etenee, huomenna on aina uus pv olipa pareen tai huonompi,

        eteenpäin mennään, sano mummokin kun lumes tarpo,, tsemppiä, päivä kerrallaan eletään ja eteenpäin taaplataan, itsekukin ikään katsomatta, jees


      • ettekö osaa
        ottakaa aamulla kirjoitti:

        heti magnesium.tabu, esim. Pirkan (EI SAA MAINOSTAA,edullista K -kaupasta) auttaa hermostoon ym. ja B-vitamiinia, samoin D-vitamiinia, elämä valkenee...monivitamiinikin ois hyvä, edullista K-kaupas kui

        apteekissa, siitä ne päivät etenee, huomenna on aina uus pv olipa pareen tai huonompi,

        eteenpäin mennään, sano mummokin kun lumes tarpo,, tsemppiä, päivä kerrallaan eletään ja eteenpäin taaplataan, itsekukin ikään katsomatta, jees

        elää päivää kerrallaan, just nyt? Tajuatteko että eilinen meni ja huomisesta ei oo tietoo?
        Eli elät just ja nyt ja nautit just olostasi, sillä eilistä et SAA TAKAISIN, ET SANOTTUA SANAASI, etkä tiedä mitä huominen tuo sulle, vain TÄMÄ PÄIVÄ ON SUN ELÄMÄSI TÄRKEIN PÄIVÄ JA TÄMÄ HETKI AINA!

        Tapahtuipa mitä tahansa TÄNÄÄN, niin et sinä TIEDÄ MITÄ UUTTA SE HUOMINEN TUO just sinulle ja JUST SINULLE!
        CAMOON, relaa jo itteäs, maailma on kaunis ja hyvä sille,,, mites se Loiri laulaakaan, en muista ,,,itte aattelen, mitä huominen tuo, ei se aina mitään mukavaa tuo, mutta joitan onnenhiveniä tippuu elämääni, joitan tympeää välillä, mut aina odotan sitä uutta HUOMMISTA...

        anna palaa ja relaa, kyllä se onni tulee sieltä "nurkankin takaa" vielä, oottele, ÄLÄ IKINÄ LUOVUTA elämäsi päiviä, sieltä voi tulla mitä vain, se on just sinun JAKSAMISTA ja onnen odottamista, se hitossa tulee, se on faktaa, joskua, ei sen tarvi tulla just tällä sekunnillä, kärsivällisyyttä te nuoret ihmiset!


    • japo k

      elämä voi nuorena tuntua turhalta, niikuin minulla, mutta
      kun ikää karttui tein 24 nuortenkirjaa ja minusta tuli
      opettaja ja elämä maistui

    • Olen 26v mies ja itsellä on myös ollut monta vuotta itsetuhoisat ajatukset mielessä. Joka kerta kun nousee ylös niin ensimmäisenä tulee mieleen että miten huono ihminen on. Muilla näyttää pyyhkivän hyvin. On perheet. ystävät ja työt. Itsellä ei ole mitään nuista. Masentuneena olen vain jämähtänyt paikoilleen. Yksinäisyys on itsellä se suurin syy miksi mieli on kokoajan maassa. Sitten kun yrittää miettiä että mikä minussa on vikana, miksi olen aina ollut yksin eikä edes yhtä suudelmaa ole koskaan saanut :( Siksi koska olen niin ujo ja epäsosiaalinen huonon itsetunnon takia. Syyllistäminen alkaa. "Äitini on ollut liian vanhoillinen ja ankara, eikä ole antanut minun olla tarpeeksi vapaa", "isäni ei ole koskaan minusta välittänyt", "koulussa minua kiusattiin" tai ehkä se on netin syy! jne. Minkälaiseksi ihmiseksi tulee jos katkeroituu täysin ja joutuu näillä näkymin yksin olemaan koko elämän, onko edes järkevää jatkaa? Tarvitsisin vain edes lämpimän halauksen tai pelkkää kanssakäymistä jonkun kanssa niin aurinko alkaisi taas paistamaan. Aina osaan kyllä hyvin pukea sanoiksi kotona tätä tuskaa mutta jos jonkun näkee oikeassa elämässä niin jotenki jäädyn aivan täysin ja olen niinku mikäkin neandertaali ja töksään jotain parin sanan lauseita.
      Oleminen nimenomaan tuntuu siltä ongelmalta ja se ei-oleminen tuntuu vapauttavalta ajatukselta. Kun tilanteen korjaaminen tuntuu niin vaikealta. En uskalla yksin lähteä baariin etsimään itselle ystävää ja ne vähäiset kaverit mitä on jäljellä ovat hekin minut jo kai toivottomana tapauksena hyljänneet.
      Ennen ihmisillä on ollu yksinkertaisempaa. Naiset ovat hoitaneet kotia ja miehet käyneet töissä. Luulisi että naisilla saattaisi olla nykyään vaikeampaakin kun miehillä, koska ei oleteta enää että tarvitsisi jäädä kotiin kasvattamaan perhettä ja työelämä on vielä kuitenki jossain määrin rakennettu miehiä varten. Suomalaiset on niin työ-orientoitunutta kansaa että tuntee itsensä aivan arvottomaksi ilman työtä. Itse ainakaan en ole mikään hirveä pyrkyri että tarvitsisin kaikki uudet autot että pääsisin pätemään. Minulle riittäisi rakkaus ja työ jolla tulee toimeen. Haluttaisi vaan muuttaa jonnekki jossa ihmisen ajatuksia arvostettaisiin enemmän kuin mitä materiaa hän on hankkinut. Afrikassa ihmisillä ei ole juuri mitään mutta aina he vaikuttavat niin iloisilta. Täällä ei muuta tehdäkkään kun foorumeilla annetaan kaiken sen paskan tulla ulos mikä mieltä kaivelee. Oikein vuodatetaan ;)
      En luultavasti tule itseäni tappaamaan, koska ateistina ei ole mitään harhakuvitemia kuten uskovaisilla että sittenhän se elämä vasta alkaa kun täältä päästään. Oleminen on vielä vaikeampaa kun tuntuu että elämä valuu hukkaan ja aikaa asioiden korjaamiseen kuitenkin menee. Sitten kun on vielä jämähtänyt alueelle missä tuntuu että kaikki on vain jotain dogmaattisia juntteja, niin ai että sitä vitutuksen määrää. Ehkä täällä monet on tajunnu sen elämän yksinkertaistamisen sitten jotenki aivan ylemmällä asteella mitä itse. Ei voi muuta kyllä todeta että vituttaa niin paljon ku pientä ihmisen lasta vain voi mikään vituttaa. Ainut mikä pitää enää hengissä on se pikkuruinen toivonkipinä että löytää jonku ihanan tytön joka näinki tyhmän apinan huolisi mutta eipä niitä täältä varmaan löydy. Emt, ei tapeta itseä vielä ainakaan tänään.

      • sydän 2

        Muistan omalta kohdaltani kun odottelin sitä elämäni Prinnsiä saapuvaksi ratsullaan minut satumaahan noutamaan.
        Etsin rakkautta poikaystävistä, mutta he eivät voineet täyttää sitä kohtaa sydämestäni joka kuului Jumalalle.
        Minä olen koulukiusattu, tappelevien vanhempien kanssa aikoinaan elänyt, ateistisessa ilmapiirissä kasvanut.
        Murrosiässä kovasti harkitsin itsaria ja toteutinkin mutta pääsin pelkällä säikähdyksellä. Rukoilin mielessäni, Muista minua Jumala. Niin vain kävi että tässä olen vielä tänäänkin. Jumala muisti ja kun tulin uskoon sain uskovan miehen ja elämä jatkuu normaalisti. Ei enää epätoivoisia ajatuksia vaan rauha Jumalan kanssa.

        Suosittelen tätä kaikille. Tulkaa uskoon!


    • O.V.Lampi

      ...kehottaa lain vastaisuuksiin, sanoisin sulle että siittä vaan jos kantti kestää. Elämä jatkuu kuitenkin vain niin kauan kunnes se päättyy.

    • Jorma_72

      määkin sitä kerran koitin mut vituikshan se meni. Laitoin vanhan imurinletkun pakoputkesta takarontin kautta kajuuttaan, mutta loppu löpö kesken. Jos meinaatte tällä tavalla koittaa niin kannattaa laittaa tankkiin enemmän ku vitosella. Ottaa vaikka pikavipin jos ei muuta, ei ne niitä kuolleilta enää peri. Ja jos meinaatte ihan oikeesti nitkauttaa ittenne niin olkaa ny varmoja että se myös onnistuu. Ei se kauheen kivaa oo sairaalassa kattoo ku jos jonkinnäköstä henkiparantajaa käy siinä vieressä rukoilemassa. Sen jälkeen ei enää itsarissakaan tunnu olevan mitään järkee.

    • 54554

      Mä keksin juuri hyvän tavan kokeilla onneaan, jos on jonkin verran rahaa ja terveyttä...

      Lähtee maailmalle kiertämään kehitysmaita ja lentelemään mahdollisimman epäluotettavilla lentoyhtiöillä. Jos henki lähtee (lento-)onnettomuudessa, väkivallan uhrina tai muuten, niin sitten lähtee, ja toisaalta jos henki ei lähde, niin ainakin on saanut runsaasti uusia kokemuksia ja näkökulmia... Ehkäpä sen jälkeen elämäkin saattaisi tuntua vähän kivemmalta taas.

      • örbs

        Mä kävin prätkällä Venäjällä.


    • sydän 2

      Tuhkasta nousee aamu
      Moni tänään kulkee tietään itkien, joskus kuolemaansa hiljaa etsien.
      Tappioiden taakka murtaa sydämen, avun huutoa vain kukaan kuule ei.
      Valon kaipuu piinaa, tyyntyä ei voi. Viha sielus ylle synkän varjon loi.
      Apu ihmisten ei koskaan muuttaa voi, nosta katsees elon raunioista pois!
      Tuhkasta nousee aamu, aamu uus, ikuinen.
      Tuhkasta nousee aamu, jos vain uskot Kristukseen.
      Tuhkasta nousee aamu, aamu uus, ikuinen.
      Tuhkasta nousee aamu rakkauden.
      Rakkaus Herran poistaa tuskat sydämen, anteeksantamuksen voima, tunnet sen.
      Ylösnousemus sun sielus kohottaa, taivaskodin kerran matkas saavuttaa.
      Tuhkasta nousee aamu, aamu uus, ikuinen.
      Tuhkasta nousee aamu, jos vain uskot Kristukseen.
      Tuhkasta nousee aamu, aamu uus, ikuinen.
      Tuhkasta nousee aamu rakkauden.
      (San. Pekka Salminen)

    • sydän 2

      ON KESKELLÄ KATOOVAISUUTTA

      On keskellä katoovaisuutta
      sun sielusi kuolematon.
      et voi enää tietäsi muuttaa,
      kun ikuisuus alkanut on.
      Sä saavutat viimeisen rajan,
      sen ylitse sielusi käy,
      jos tuhlasit annetun ajan,
      sua kerran ei taivaassa näy.

      Sä kuljet joukossa muiden,
      suru heille lie tuntematon,
      vaan takana nauravain suiden
      sydän itkevä heilläki on,
      Sä kevääksi elämäs luulet,
      et huumasta luopua vois,
      vaan hetkessä syksyiset tuulet,
      sun valheesi puhaltaa pois.

      Sun eteenpäin jatkuva matka
      ei eiliseen palata suo.
      Vain hetkisen polkujas jatkat,
      sut ikuisuus perille tuo.
      Ja keskellä katoovaisuuden
      oot ihminen kuolematon.
      kun saavutat ajattomuuden,
      niin missä sun sielusi on.

      • krisu1102309123

        en tiedä luetteko tämän tärkeän kannustavan viestien. toivottavasti kyllä.

        Ajatukseni kuuluu, tappakaa itsenne, en halua verorahoistani maksaa teidän tutkimuksia joten kuolkaa pois t. krisu


    • sydän 2

      On varotettu tekemästä itsemurhaa uskonnollisessakin mielessä. Jumala joka antoi sinulle iankaikkisen sielun ja elämän haluaa sielusi takaisin ja päättää minne sen laittaa kuoleman jälkeen.
      Jos nyt elämä tuntuu epätoivoiselta, mutta sitten kun on kuollut niin sitten se vasta kurjuutta on. Ei silloin enää voi mitään muuttaa, nyt voi kun armon aika vielä on.
      Olen lukenut monien nuorten uskoontulotodistuksia siitä kun ovat olleet huumeiden, peliriippuvuksien ja väkivallan orjia. Uskoon tultua Jeesus on heidät vapauttanut ja he ovat päässeet jatkamaan elämänarvoista elämää. Monen rikkinäisen perheen asiat on korjaantuneet kun vanhemmat ovat tulleet uskoon. Sinun ei tarvitse sanoa kuin " Jeesus ! Pelasta minut.- Joulusanoma avautuu sinulle uudella tavalla. Jumala itse tuli Jeesuksessa lihaksi, eli ihmisten keskellä ja kantoi sinunkin väärät teot ja tekemättäjättämisesi ristille.Sinun pitää vain vastaa se henkilökohtaisesti! Tulemalla uskoon. Etsi elävä seurakunta joka on joka tunnustaa Jumalan kolmiyhteiseksi. Isä, Poika ja Pyhähenki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe