Sain esikoiseni 17v olen 44v minulla on ensimmäisen mieheni kanssa lapset:Alexandra27 Isabella 25 Melissa23 Marissa 21v Deandra 20 Desiree19 mieheni menehtyi 16v sitten 2 vuoden päästä tapasin nykyisen mmieheni 2vuoden seurustelun jälkeen saimme12vBiancan menimme naimisiin ja sain 2vuoden päästä 10vEelilelin sain Henryn 8v 3vuoden päästä onneamme kukoisti Noa5v sain 2 iltatähteä 2vuotta sitten nimesimme heidät Sandraksi ja Indraksi
Tarinani
Superäippä
4
560
Vastaukset
- öhömöhöm
nickkisi?
- wilma60
Taisi unohtua perheen viimeinen tulokas; kilon painoinen potra poika. Muuten kyllä kuulostaa ihan Blondimamilta.
- heh...
wilma60 kirjoitti:
Taisi unohtua perheen viimeinen tulokas; kilon painoinen potra poika. Muuten kyllä kuulostaa ihan Blondimamilta.
paranee:)))))))))
- virpi43
heh... kirjoitti:
paranee:)))))))))
voi että tossa on sitten kasvattamista huhhuijjakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492