Tarinani

Sain esikoiseni 17v olen 44v minulla on ensimmäisen mieheni kanssa lapset:Alexandra27 Isabella 25 Melissa23 Marissa 21v Deandra 20 Desiree19 mieheni menehtyi 16v sitten 2 vuoden päästä tapasin nykyisen mmieheni 2vuoden seurustelun jälkeen saimme12vBiancan menimme naimisiin ja sain 2vuoden päästä 10vEelilelin sain Henryn 8v 3vuoden päästä onneamme kukoisti Noa5v sain 2 iltatähteä 2vuotta sitten nimesimme heidät Sandraksi ja Indraksi
4562
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

nickkisi?

Äänestä
  • Taisi unohtua perheen viimeinen tulokas; kilon painoinen potra poika. Muuten kyllä kuulostaa ihan Blondimamilta.

Äänestä

• wilma60 kirjoitti:

Taisi unohtua perheen viimeinen tulokas; kilon painoinen potra poika. Muuten kyllä kuulostaa ihan Blondimamilta.

paranee:)))))))))

Äänestä

• heh... kirjoitti:

paranee:)))))))))

voi että tossa on sitten kasvattamista huhhuijjakkaa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Superäippä kirjoitti:

Sain esikoiseni 17v olen 44v minulla on ensimmäisen mieheni kanssa lapset:Alexandra27 Isabella 25 Melissa23 Marissa 21v Deandra 20 Desiree19 mieheni menehtyi 16v sitten 2 vuoden päästä tapasin nykyisen mmieheni 2vuoden seurustelun jälkeen saimme12vBiancan menimme naimisiin ja sain 2vuoden päästä 10vEelilelin sain Henryn 8v 3vuoden päästä onneamme kukoisti Noa5v sain 2 iltatähteä 2vuotta sitten nimesimme heidät Sandraksi ja Indraksi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu