.... 4v sitten ja sanoimme toisillemme tahdon 3.10.2009
E&S
Tapasimme suomi24:ssa...
3
1910
Vastaukset
- 3+2+5=1
Otan osaa.
- Onnstnt
Sittenhän tässä ei ole kuin pari vuotta enää jäljellä jos tuo on normiaikataulu...
Aika uskomattomaltahan se tuntuu että voi löytää niin itselleen sopivan kumppanin. Mutta sitä vain tapahtuu. Oikeassa elämässä emme olisi ikinä tavanneet mekään. Oli niin erilaiset elämänpiirit ennen kuin sattumalta tulin viestittäneeksi juuri hänelle. Ja välimatkaa oli sitten vain joku kilometri.
Sellaista elämä on. Ja se jatkuu, yhä sellaisempana. - wirkkunen
Hirveästi onnea!
Mäkin tapasin Suomi24:ssa miehen ja hän on tosi ihana. Toivottavasti se suhde johtaisi avioliittoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350