langawi

caramello

onko langawi kalliimpi kuin esim phuket ? ja haluaisin kuulla juttuja am hotellista holiday villa resort.

8

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka``

Tarkoitatko Langkawia vai langawia???

• birge

haluaisin myös kuulla samasta hotellista - paikka siis malesiassa ja langkawi.

• TT
        birge kirjoitti:

haluaisin myös kuulla samasta hotellista - paikka siis malesiassa ja langkawi.

Olin ko hotellissa 2/09 reilun viikon. Hintatasosta verrattuna Phuketiin en osaa arviota antaa, Phuketissa en ole käynyt.
        Itse hotelli asiallinen (siivous päivittäin, pesulapalvelut ok), ranta lähellä (siellä on baari), hotellin allasalue jopa hyvä(sielläkin on baari).Mulla oli aamiainen ostettu huoneen mukana, aamiainen hyvä joskin ajoittain ruuhkaa. Hotellin ravintolassa söin vain kerran kun sinne saavuttuani olin nälissäni, ruoka oikein hyvä, mutta selkeästi paikallista tasoa kalliimpi.
        Hotellin vastapäätä on ravintola (Cactus?) jossa söin muutaman kerran, kannattaa kokeilla ruoka oli todella hyvää/halpaa, ei kannata tuijottaa liikaa ravintolan "rähjäistä" ulkonäköä.
        Hotellin edessä(ei alueella) taksitolppa josta saa kyydin heti sitä tarvittaessa, isompiin kauppoihin ja käteisautomaatille taksin tarttee. Hotellin lähellä on "supermarket", jossa hidas/halpa nettiyhteys, auto/skootterivuokraus, löytyy turistin tarvitsemat tarvikkeet, ei alkoholia myynnissä. Kiinalaisten kauppa "supermarketin" lähellä josta olutta myydään.
        Eniten tökki norjalaiset eläkelläiset, eivät osaa käyttäytyä missään, ei rannalla, ei aamiaisella ( ei hotellin vika), mielummin englantilaisten jalkapallohuligaanien kanssa rannalla olisin kun norskien. Alue oli norjalaisista huolimatta hyvin rauhallinen, turvallisen oloinen ( portilla vartia ja yöllä taisi olla kiertävät vartiat), mikään meno mesta paikka ei ole.

TT

• menoss 2010
        TT kirjoitti:

Olin ko hotellissa 2/09 reilun viikon. Hintatasosta verrattuna Phuketiin en osaa arviota antaa, Phuketissa en ole käynyt.
        Itse hotelli asiallinen (siivous päivittäin, pesulapalvelut ok), ranta lähellä (siellä on baari), hotellin allasalue jopa hyvä(sielläkin on baari).Mulla oli aamiainen ostettu huoneen mukana, aamiainen hyvä joskin ajoittain ruuhkaa. Hotellin ravintolassa söin vain kerran kun sinne saavuttuani olin nälissäni, ruoka oikein hyvä, mutta selkeästi paikallista tasoa kalliimpi.
        Hotellin vastapäätä on ravintola (Cactus?) jossa söin muutaman kerran, kannattaa kokeilla ruoka oli todella hyvää/halpaa, ei kannata tuijottaa liikaa ravintolan "rähjäistä" ulkonäköä.
        Hotellin edessä(ei alueella) taksitolppa josta saa kyydin heti sitä tarvittaessa, isompiin kauppoihin ja käteisautomaatille taksin tarttee. Hotellin lähellä on "supermarket", jossa hidas/halpa nettiyhteys, auto/skootterivuokraus, löytyy turistin tarvitsemat tarvikkeet, ei alkoholia myynnissä. Kiinalaisten kauppa "supermarketin" lähellä josta olutta myydään.
        Eniten tökki norjalaiset eläkelläiset, eivät osaa käyttäytyä missään, ei rannalla, ei aamiaisella ( ei hotellin vika), mielummin englantilaisten jalkapallohuligaanien kanssa rannalla olisin kun norskien. Alue oli norjalaisista huolimatta hyvin rauhallinen, turvallisen oloinen ( portilla vartia ja yöllä taisi olla kiertävät vartiat), mikään meno mesta paikka ei ole.

TT

Hei
        paljonko caktuksessa maksoi ruoka ja olut euroissa noin?
        pystyikö meressä uimaan?

• TT
        menoss 2010 kirjoitti:

Hei
        paljonko caktuksessa maksoi ruoka ja olut euroissa noin?
        pystyikö meressä uimaan?

En voi millään muistaa oluen/ruoan hintaa, halpaa se oli annosten tasoon nähden (5€/lärvi, ehkä?)Itse tykkään meren elävistä ja ne ei paljon maksaneet, kyllä siellä lihaakin tarjottiin.
        Uin meressä päivittäin, vesi lämmintä, aallot melko pieniä, vesi sameaa/vihreää, mitään medusoita en nähnyt, hotelli on kyllä pistänyt kyltit "omalla vastuulla".

• menossa2010
        TT kirjoitti:

En voi millään muistaa oluen/ruoan hintaa, halpaa se oli annosten tasoon nähden (5€/lärvi, ehkä?)Itse tykkään meren elävistä ja ne ei paljon maksaneet, kyllä siellä lihaakin tarjottiin.
        Uin meressä päivittäin, vesi lämmintä, aallot melko pieniä, vesi sameaa/vihreää, mitään medusoita en nähnyt, hotelli on kyllä pistänyt kyltit "omalla vastuulla".

käytitkö räätälin palveluita tai muita spa hoitoja ja jos mitä mieltä olit näistä?
        kävitkö lentokenttä myymälöissä ja onko tietoa valikoimasta/ hinta tasosta oliko langawin kettä edullisempi kuin esim.kuala lumburg tai honkong?
        Onko tietoa kärsivätkö turistit yleensä paljon vatsavaivoista?

• TT
        menossa2010 kirjoitti:

käytitkö räätälin palveluita tai muita spa hoitoja ja jos mitä mieltä olit näistä?
        kävitkö lentokenttä myymälöissä ja onko tietoa valikoimasta/ hinta tasosta oliko langawin kettä edullisempi kuin esim.kuala lumburg tai honkong?
        Onko tietoa kärsivätkö turistit yleensä paljon vatsavaivoista?

Olin ennen Langkawille menoa 5 vrk Kuala Lumpur, sieltä vaatteet ostin, en usko että saarella on kovin hyvä tarjonta vaattureista. Mitään spa juttuja en käytä joten niistä en osaa sanoa mitään. Hygieniataso on mielestäni melko hyvä, söin sekä KL ja Langkawi katukeittiöissä/kioskeissa, myös hyvissä ravintoloissa. Mun "pakki" ei reaginut mitenkään paikalliseen hygienia tasoon.
        Lentokentistä:
        Langkawi kenttä pieni, on kauppoja yms. Kuala Lumpur KLIA todella iso, selkeä ja siisti. Ostin vain lähtiessä KLIA tupakkaa, hintataso tax free vuoksi varmaan kohtuullinen, en tiedä?

• Jatketaan
        TT kirjoitti:

Olin ennen Langkawille menoa 5 vrk Kuala Lumpur, sieltä vaatteet ostin, en usko että saarella on kovin hyvä tarjonta vaattureista. Mitään spa juttuja en käytä joten niistä en osaa sanoa mitään. Hygieniataso on mielestäni melko hyvä, söin sekä KL ja Langkawi katukeittiöissä/kioskeissa, myös hyvissä ravintoloissa. Mun "pakki" ei reaginut mitenkään paikalliseen hygienia tasoon.
        Lentokentistä:
        Langkawi kenttä pieni, on kauppoja yms. Kuala Lumpur KLIA todella iso, selkeä ja siisti. Ostin vain lähtiessä KLIA tupakkaa, hintataso tax free vuoksi varmaan kohtuullinen, en tiedä?

Samaan ketjuun.

Eli onko kenelkläkään kokemusta Sheraton hotellista Langkawilla ? Sijaitseeko hotelli keskellä ei mitään ja lähimpäänkin ravintolaan pitää lähteä taksilla? Itse hotelli lienee vissiin ihan OK.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe