langawi

caramello

onko langawi kalliimpi kuin esim phuket ? ja haluaisin kuulla juttuja am hotellista holiday villa resort.

8

1802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka``

      Tarkoitatko Langkawia vai langawia???

      • birge

        haluaisin myös kuulla samasta hotellista - paikka siis malesiassa ja langkawi.


      • TT
        birge kirjoitti:

        haluaisin myös kuulla samasta hotellista - paikka siis malesiassa ja langkawi.

        Olin ko hotellissa 2/09 reilun viikon. Hintatasosta verrattuna Phuketiin en osaa arviota antaa, Phuketissa en ole käynyt.
        Itse hotelli asiallinen (siivous päivittäin, pesulapalvelut ok), ranta lähellä (siellä on baari), hotellin allasalue jopa hyvä(sielläkin on baari).Mulla oli aamiainen ostettu huoneen mukana, aamiainen hyvä joskin ajoittain ruuhkaa. Hotellin ravintolassa söin vain kerran kun sinne saavuttuani olin nälissäni, ruoka oikein hyvä, mutta selkeästi paikallista tasoa kalliimpi.
        Hotellin vastapäätä on ravintola (Cactus?) jossa söin muutaman kerran, kannattaa kokeilla ruoka oli todella hyvää/halpaa, ei kannata tuijottaa liikaa ravintolan "rähjäistä" ulkonäköä.
        Hotellin edessä(ei alueella) taksitolppa josta saa kyydin heti sitä tarvittaessa, isompiin kauppoihin ja käteisautomaatille taksin tarttee. Hotellin lähellä on "supermarket", jossa hidas/halpa nettiyhteys, auto/skootterivuokraus, löytyy turistin tarvitsemat tarvikkeet, ei alkoholia myynnissä. Kiinalaisten kauppa "supermarketin" lähellä josta olutta myydään.
        Eniten tökki norjalaiset eläkelläiset, eivät osaa käyttäytyä missään, ei rannalla, ei aamiaisella ( ei hotellin vika), mielummin englantilaisten jalkapallohuligaanien kanssa rannalla olisin kun norskien. Alue oli norjalaisista huolimatta hyvin rauhallinen, turvallisen oloinen ( portilla vartia ja yöllä taisi olla kiertävät vartiat), mikään meno mesta paikka ei ole.

        TT


      • menoss 2010
        TT kirjoitti:

        Olin ko hotellissa 2/09 reilun viikon. Hintatasosta verrattuna Phuketiin en osaa arviota antaa, Phuketissa en ole käynyt.
        Itse hotelli asiallinen (siivous päivittäin, pesulapalvelut ok), ranta lähellä (siellä on baari), hotellin allasalue jopa hyvä(sielläkin on baari).Mulla oli aamiainen ostettu huoneen mukana, aamiainen hyvä joskin ajoittain ruuhkaa. Hotellin ravintolassa söin vain kerran kun sinne saavuttuani olin nälissäni, ruoka oikein hyvä, mutta selkeästi paikallista tasoa kalliimpi.
        Hotellin vastapäätä on ravintola (Cactus?) jossa söin muutaman kerran, kannattaa kokeilla ruoka oli todella hyvää/halpaa, ei kannata tuijottaa liikaa ravintolan "rähjäistä" ulkonäköä.
        Hotellin edessä(ei alueella) taksitolppa josta saa kyydin heti sitä tarvittaessa, isompiin kauppoihin ja käteisautomaatille taksin tarttee. Hotellin lähellä on "supermarket", jossa hidas/halpa nettiyhteys, auto/skootterivuokraus, löytyy turistin tarvitsemat tarvikkeet, ei alkoholia myynnissä. Kiinalaisten kauppa "supermarketin" lähellä josta olutta myydään.
        Eniten tökki norjalaiset eläkelläiset, eivät osaa käyttäytyä missään, ei rannalla, ei aamiaisella ( ei hotellin vika), mielummin englantilaisten jalkapallohuligaanien kanssa rannalla olisin kun norskien. Alue oli norjalaisista huolimatta hyvin rauhallinen, turvallisen oloinen ( portilla vartia ja yöllä taisi olla kiertävät vartiat), mikään meno mesta paikka ei ole.

        TT

        Hei
        paljonko caktuksessa maksoi ruoka ja olut euroissa noin?
        pystyikö meressä uimaan?


      • TT
        menoss 2010 kirjoitti:

        Hei
        paljonko caktuksessa maksoi ruoka ja olut euroissa noin?
        pystyikö meressä uimaan?

        En voi millään muistaa oluen/ruoan hintaa, halpaa se oli annosten tasoon nähden (5€/lärvi, ehkä?)Itse tykkään meren elävistä ja ne ei paljon maksaneet, kyllä siellä lihaakin tarjottiin.
        Uin meressä päivittäin, vesi lämmintä, aallot melko pieniä, vesi sameaa/vihreää, mitään medusoita en nähnyt, hotelli on kyllä pistänyt kyltit "omalla vastuulla".


      • menossa2010
        TT kirjoitti:

        En voi millään muistaa oluen/ruoan hintaa, halpaa se oli annosten tasoon nähden (5€/lärvi, ehkä?)Itse tykkään meren elävistä ja ne ei paljon maksaneet, kyllä siellä lihaakin tarjottiin.
        Uin meressä päivittäin, vesi lämmintä, aallot melko pieniä, vesi sameaa/vihreää, mitään medusoita en nähnyt, hotelli on kyllä pistänyt kyltit "omalla vastuulla".

        käytitkö räätälin palveluita tai muita spa hoitoja ja jos mitä mieltä olit näistä?
        kävitkö lentokenttä myymälöissä ja onko tietoa valikoimasta/ hinta tasosta oliko langawin kettä edullisempi kuin esim.kuala lumburg tai honkong?
        Onko tietoa kärsivätkö turistit yleensä paljon vatsavaivoista?


      • TT
        menossa2010 kirjoitti:

        käytitkö räätälin palveluita tai muita spa hoitoja ja jos mitä mieltä olit näistä?
        kävitkö lentokenttä myymälöissä ja onko tietoa valikoimasta/ hinta tasosta oliko langawin kettä edullisempi kuin esim.kuala lumburg tai honkong?
        Onko tietoa kärsivätkö turistit yleensä paljon vatsavaivoista?

        Olin ennen Langkawille menoa 5 vrk Kuala Lumpur, sieltä vaatteet ostin, en usko että saarella on kovin hyvä tarjonta vaattureista. Mitään spa juttuja en käytä joten niistä en osaa sanoa mitään. Hygieniataso on mielestäni melko hyvä, söin sekä KL ja Langkawi katukeittiöissä/kioskeissa, myös hyvissä ravintoloissa. Mun "pakki" ei reaginut mitenkään paikalliseen hygienia tasoon.
        Lentokentistä:
        Langkawi kenttä pieni, on kauppoja yms. Kuala Lumpur KLIA todella iso, selkeä ja siisti. Ostin vain lähtiessä KLIA tupakkaa, hintataso tax free vuoksi varmaan kohtuullinen, en tiedä?


      • Jatketaan
        TT kirjoitti:

        Olin ennen Langkawille menoa 5 vrk Kuala Lumpur, sieltä vaatteet ostin, en usko että saarella on kovin hyvä tarjonta vaattureista. Mitään spa juttuja en käytä joten niistä en osaa sanoa mitään. Hygieniataso on mielestäni melko hyvä, söin sekä KL ja Langkawi katukeittiöissä/kioskeissa, myös hyvissä ravintoloissa. Mun "pakki" ei reaginut mitenkään paikalliseen hygienia tasoon.
        Lentokentistä:
        Langkawi kenttä pieni, on kauppoja yms. Kuala Lumpur KLIA todella iso, selkeä ja siisti. Ostin vain lähtiessä KLIA tupakkaa, hintataso tax free vuoksi varmaan kohtuullinen, en tiedä?

        Samaan ketjuun.

        Eli onko kenelkläkään kokemusta Sheraton hotellista Langkawilla ? Sijaitseeko hotelli keskellä ei mitään ja lähimpäänkin ravintolaan pitää lähteä taksilla? Itse hotelli lienee vissiin ihan OK.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe