Nii joo. Löysun yhen kynttilän, joka on itse koristeltu sillä lailla, että siihen on laitettu orvokki jollain tavalla kiinni. Nyt mietiskelin tässä sitten itsekseni, että mitenköhän voi olla mahdollista, tai muuta vastavaa? Et oiskos jollain jonkinlaista ohjetta antaa, miten vois jotain kukkia kiinnitellä turvallisesti kynttilöihin.. Tai laitetannko siihen jotain lakkaa..????
Kynttilöiden koristelu orvoikeilla!
3
495
Vastaukset
- DYsr
en ole varma mutta olen kuullut että decoupage lakalla voisi saada. kannattaa kysyä askartelu liikkeistä
- sivusta-ajattelija
Tarvitset kirkasta ( valkeaa) kynttilämassaa ( tai sulata valkea kynttilä). Sulata kynttilämassa liedellä kattilassa. Dippaa kynttilä, jota koristelet, sulaan vahaan ja ennenkuin pinta jähmettyy, asettele siihen prässättyjä kukkia (kannattaa hieman sumuttaa ensin, että eivät murene ihan tyyten.) Anna jähmettyä - dippaa sitten vielä kerran tai pari (anna kerrosten jähmettyä välissä), että saat pinnalle suojaavan vahakerroksen. Suojakerros ei ole välttämätön, mutta helpottaa kuljetusta jne.
- 32
mielestäni kaiken palavan materiaalin kiinnittäminen kynttilään on jossain kuluttajaviraston tuoteturvallisuusmääräyksissä kielletty... siinä nimenomaan mainitaan kuivakukat yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693