Kynttilöiden koristelu orvoikeilla!

tietämätön~~

Nii joo. Löysun yhen kynttilän, joka on itse koristeltu sillä lailla, että siihen on laitettu orvokki jollain tavalla kiinni. Nyt mietiskelin tässä sitten itsekseni, että mitenköhän voi olla mahdollista, tai muuta vastavaa? Et oiskos jollain jonkinlaista ohjetta antaa, miten vois jotain kukkia kiinnitellä turvallisesti kynttilöihin.. Tai laitetannko siihen jotain lakkaa..????

3

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DYsr

en ole varma mutta olen kuullut että decoupage lakalla voisi saada. kannattaa kysyä askartelu liikkeistä

• sivusta-ajattelija

Tarvitset kirkasta ( valkeaa) kynttilämassaa ( tai sulata valkea kynttilä). Sulata kynttilämassa liedellä kattilassa. Dippaa kynttilä, jota koristelet, sulaan vahaan ja ennenkuin pinta jähmettyy, asettele siihen prässättyjä kukkia (kannattaa hieman sumuttaa ensin, että eivät murene ihan tyyten.) Anna jähmettyä - dippaa sitten vielä kerran tai pari (anna kerrosten jähmettyä välissä), että saat pinnalle suojaavan vahakerroksen. Suojakerros ei ole välttämätön, mutta helpottaa kuljetusta jne.

• 32

mielestäni kaiken palavan materiaalin kiinnittäminen kynttilään on jossain kuluttajaviraston tuoteturvallisuusmääräyksissä kielletty... siinä nimenomaan mainitaan kuivakukat yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      95
      1877
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe