Hei!,Sain tässä noin 3. Viikkoa sitten vasempaan isovarpaaseen tulehduksen elikkä kunnen sivusta alkoi tulla mätää/se sattui aina kun koski,no se hoidettiin Definsiointiaineilla,pulvereilla yms. Juuri kuin varvas oli melkeen kuin uusi toisesta jalasta pottuvarvas alkoi tehdä samaa eli mätimään yms. Ja sen jälkeen siihen vanhaan varpaaseen tuli toiselle puolelle sama juttu,elikkä nyt molemmat pottuvarpaat ovat pirun kipeitä.
Mahdollinen Kynsivallin Tulehdus?
4
316
Vastaukset
- mayura
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00255
Näyttäisi olevan hyvinkin mahdollista. : ) - ...
mut mulla oli aivan sama juttu muutamii vuosii sitte. Ensin vuos toisesta varpaasta vaaleenvihreetä mätää, sen jälkee myös toisesta. Hoidettiin pulverilla. Aina ku oli melkeen parantanu, saattoki alkaa uusimaan. Ja kipeethän ne oli. Mut tätäki esiinty vaan kesäsin, talvella ei ollu mitää. Ja nyt ei oo monee vuotee ollu kesälläkää
- wer-weteijaksakirjau
ja saat siihen antibiootit. Multa jouduttiin repimään kynsi irti, kun se tulehdus äityi pahaksi. Se oli tuskallista.
- Mullakin alkoi
varvas mätimään, mut mulla taisi olla kumminkin hieman erilainen vaiva, mulla nimittäin rupes varpaankynsi kasvamaan silleen niinku varpaan sisään (tää tapahtui tänä kesänä). Mut kumminkin, sen seurauksena rupes mullakin varvas mätimään. Kävin sitten lääkärissä sen vuoksi. Lääkäri operoi sitte sen mun varpaan. Ei se sattunu yhtään, kun se oli puudutettu. Mut se antoi semmoisen neuvon, ettei varpaankynsiä saa leikata niiden sivuilta, tai muuten voi tapahtua tommosta varpaankynnen sisäänkasvua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759