Omenan hinnalla saa "tavallisen" hotellin huoneen ja lisäksi kunnon AAMIAISEN.
Esim. jyväskylä la-su:omena 68€, sokos hotel 65€.
Omenahotellit?
3
901
Vastaukset
- Minä ymmärrän hyvin
Omenahotellista on kokemusta ainoastaan Helsingistä, silloin Omenahotelli on ollut selkeästi edullisempi kuin samalla alueella (ydinkeskustassa) olevat muut hotellit. Tosin olemme olleet suht. aikaisin varaamassa ja saaneet huoneen jopa 55 eurolla. Yleensä asumme myöskin arkisin, ei viikonloppuna. Noin hintaero vielä korostuu (muuten, Jyväskylän Omenahotellissa saa myös huoneen la-su 54 eurolla, juuri tarkistin).
Lisäksi yksi hyvä puoli on että huoneessa on jääkaappi ja mikroaaltouuni. Ei tarvitse kaikkia aterioitaan nauttia ravintolassa.
Olisimmeko me nyt neljä-viisi kertaa asuneet Eerikinkadun Omenahotellissa. Oikein hyvä kokemus joka kerta.- jonkin toinen omena?
Ainakin Vaasassa, J.kylässä ja Tampereella on aina, ainakin viikonloppuisin, löytynyt saman hintainen tai halvempi vaihtoehto muista hotelleista.
Juuri jyväskylästä olisin varaamassa ja minulla näyttää hinnaksi 69€!
Ja hotelliin pääsee jo ennen 16:00.
Ja saa aamiaisen.
Ja voi tarvittaessa olla yli 12:00. - Minä ymmärrän hyvin
jonkin toinen omena? kirjoitti:
Ainakin Vaasassa, J.kylässä ja Tampereella on aina, ainakin viikonloppuisin, löytynyt saman hintainen tai halvempi vaihtoehto muista hotelleista.
Juuri jyväskylästä olisin varaamassa ja minulla näyttää hinnaksi 69€!
Ja hotelliin pääsee jo ennen 16:00.
Ja saa aamiaisen.
Ja voi tarvittaessa olla yli 12:00.Kuten sanoin, kokemuksia on vain Helsingin tilanteesta, ja silloin Omenahotelli on halvempi kuin muut.
Muista kaupungeista en osaa sanoa mitään. En epäile kokemuksiasi. Tässä kuitenkin joitakin asioita, jotka voivat selittää tämän (eli miksi Omenahotellia ihmiset kuitenkin käyttävät, vaikka sinun kokemuksesi mukaan se on kalliimpi; tätähän käsittääkseni ihmettelet?):
- hinnat halvat myös arkisin (toisin kuin useimmissa tavallisissa hotelleissa; testaapa huviksesi vaikka sitä Jyväskylää ja tule kertomaan asuisitko myös arkena halvemmalla?)
- huoneeseen mahtuu neljä aikuista. Tulee siis porukkayöpymisiin halvemmaksi kuin tavalliset hotellihuoneet (joita tarvitaan neljälle aikuiselle kaksi)
- huoneen varustelu (jääkaappi, mikroaaltouuni) joka mahdollistaa sen ettei tarvitse syödä "ulkona" kaikkia aterioitaan
Mutta kuten sanottu, ja itsekin olet huomannut, niin tietenkään Omena ei ole halvin kaikissa tilanteissa ja kaikille! Joten en oikein ymmärrä koko tuon aloituksesi pointtia. Kaipa ne Omenat ovat kuitenkin monille se halvin/paras vaihtoehto, kun niitä tulee koko ajan lisää? Jos ei asiakkaita riittäisi, niin eikö kävisi päinvastoin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061