Kirpputoriasiaa

wilma60

Toivottavasti täältä löytyy apua. Olen laittamassa tytön luokan kirpparipöytää itsepalvelukirpparille ja nyt mietin hintoja ym. Ensimmäinen kysymys: ostaako kukaan enää VHS-kasetteja ja jos ostaa niin mikä olisi sopiva hinta? Itse ajattelin että 0,50 euroa voisi olla ihan kohtuullinen. Entäs siistit pehmolelut, onko 1 euro liikaa? Sitten on pala- ja lautapelejä. Mitähän noista voisi pyytää?

Kiitos avusta jo etukäteen!

11

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manymamma

      Kuulostaa musta ihan ok hinnoilta.Jos peleissä kaikki tallessa niin joku 3-4e kpl ehkä.

    • passelille hinnoille.
      Itse möin kesällä VHSistä loput pois ja taisi olla euron kappalehinta - kaikki silti meni.

    • wilma60

      Kiitos vastauksista. En olekaan ihan pihalla hinnoista. Nyt vielä tarvitsen apuanne. Tyttöni haluaa lahjoittaa kaikki Barbinsa kirpparille ja en todellakaan tiedä mitä niistä voisi pyytää. Ehjiä ja hienoja nukkeja, joilla ei ole koskaan leikitty. Mielikuvani on että hinnaksi laittaisin 2 euroa. Tuli mieleen että leikkiikö vielä nykyään joku Barbeilla. Ainakin meillä Brazit on olleet paljon suosituimpia kuin Barbi.

      • Vaikka lapset eivät niillä leikkisi niin on paljon aikuisia jotka keräilee...


      • wilma60
        satu50 kirjoitti:

        Vaikka lapset eivät niillä leikkisi niin on paljon aikuisia jotka keräilee...

        Tänään hinnoittelin kirpparitavarat ja Barbien hinnaksi laitoin 3 euroa. Mielestäni ihan kohtuullinen kun nuket kunnossa ja päällä hienot vaatteet. Tuolla hinnalla voisin itsekin nukkeja ostaa jos joku niilla meillä leikkisi.


      • superäippä
        wilma60 kirjoitti:

        Tänään hinnoittelin kirpparitavarat ja Barbien hinnaksi laitoin 3 euroa. Mielestäni ihan kohtuullinen kun nuket kunnossa ja päällä hienot vaatteet. Tuolla hinnalla voisin itsekin nukkeja ostaa jos joku niilla meillä leikkisi.

        menee pieneksi menneet vaatteet ja lelut joilla ei leikitä enään


    • kirpputoreilla on kiva kiertää, vaikka marketteja ja kauppakeskuksia inhoan?
      Miettinyt tuota useasti, sillä shoppailuahan tuokin on...

      • superäippä

        torstai päivänä vein lasten pieneksi käyneet vaatteet onni 7kplt vauvanvaatteita(joitakin säilytetään lapsenlapsille:) mitä muut suuprerheet laittaa kirpparille?


    • Kiinnistavatko ne?
      Minä itse kierrän moisia etsimässä "juuri sitä oikeaa" 1950-luvun liinavaatekaappia...

      • wilma60

        Huonekaluja ei näiltä seuduilta oikein kirppiksiltä löydä. Ja jos löytää niin ovat huonossa kunnossa enkä minä osaa tehdä niille mitään. Olen syntynyt täysin peukalo keskellä kämmentä. Minua kiinnostaisi kaikki vanhat lipastot ja kaapit. Niissä on "sitä jotakin". Mutta ehkä niiden aika on sitten kun eläkkeellä asun omassa mummonmökissä.

        Tulin hetki sitten kirpparilta ja löytyi sieltä jotakin. Peltipurkki kekseille (3 euroa), ihan uusi toppaliivi tytölle (1,50) ja talvihaalari nuorimmaiselle. Haalari maksoi 20 euroa ja mietin kovasti sen hankkimista. Mutta oli täysin kulumaton ja kestävää kangasta joten päätin hankkia sen pihahaalariksi. Niitä meillä tarvitaan paljon.


    • Ostatteko kirjoja niistä?
      Keräilettekö joitain tiettyjä sarjoja, tietyn kirjailijan tai tiettyä aihepiiriä käsitteleviä teoksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe