usva asettuu tien poikkileikkauksiin
hirven sorkka uppoaa pumpuliin
hämärä on vaarojen yhtymispiste
valokeilassa tajuamaton kohtalokas kaato
onko silmänräpäyksellä
katsottavaa enää
kun viimeinen henkäys tuuleen katoaa
sumusta nousee huolestuneita kysymyksiä
muistinko koskaan sanoa
kuinka rakastan sinua
Pelko ylittää tien
23
293
Vastaukset
- 22
ei voi tietää onko seuraavaa hetkeä, ei taetta huomisesta. Pitäisi muistaa se joka päivä.
Pidin runostasi.- Minanoita
Se on totta, koskaan ei voi tietää
koska on se viimeinen hetki sanoa toiselle
rakastavansa....
Minä pidin sinun vierailustasi=))))
Kiitos
- Kopittelija
Minä ajoin kerran hirven kanssa yhteen kun palailin yksin Mikkelin raveista
iltahämärissä... Siihen nokkapellille se rätkähti ja lens pientareelle ja mä jalkatilaan..
Pieni vasa jäi ilman emää ja metsästysmiehet sen kävi etsimässä ja teilas sen...
Aluks mä olin ihan normaali mut sit kun aloin miettii asiaa, että mitä olis voinu käydä, niin
valvoin pari yötä...
Joo, näin se on elämässä , että koskaan ei tiedä millaisen " lottovoiton " voi saada, jne...
Sinun runosi loppuu kauniisti ja ajatuksia herättävästi:
"muistinko koskaan sanoa
kuinka rakastan sinua"
Tämä on kyllä asia joka jokaisen pitäisi muistaa...
Kiva runonen... Herätti muistoja...Tykkäsin :)
Terkuin (*J*)- Minanoita
Itseasiassa tämä runo syntyi aamuhämärissä
kun matkasin taas kohti työpaikkaa,
täällä hyppii alvariinsa peuroja ja hirviä tien päälle...hiljaa saa ajella...
Jotenkin tuli sellainen olo että tästä minun täytyy muistaa
kirjoittaa...
Oli mukavaa kun kävit, sinulle siitä suurkiitos=)))
P.s. Onneksi selvisit törmäyksestä säikähdyksellä..
- *laudi*
Koskettava ..
Sitäpä tässä pelkääki
kolaria..ku paljon autonratissa :(
Juuri samaa mietin tässä eräs päivä
ajaessani. Onko kaikki tärkeä sanottu
ja tehty (?) jos loppu tulis..
huolestuneita kysymyksiä..eikä suotta.
nätti on loppu runossasi..
~kyynel siittä merkkinä ~
kiitos noitanokinenä
:D))))- Minanoita
Joskus sitä tulee pohdittua syvällisesti
elämää ja sen tarkoitusta.Kaiken tarkoitusta.
Jos tänään on viimeinen päiväni, olenko kertonut
kaikille tärkeille ihmisilleni että rakastan heitä..
Tiedätkö Laudi, aina yhtä ilahtuneena käynnistäsi
minä kiitän sinua suuresti=)))
- *MURUKULTA*
Kuule Noita, tukka pystysä luen tätä tämmöstä runoa!
Muutama sarvipää tullut nähtyä tässä armaassa Suomemme maassa ajellessa,
vaan tuo sinun runosi sanoma - saa nielasemaan...
Toki käännetään se kuitenkin - -
.."muistinko koskaan sanoa
kuinka rakastan sinua"
Hyvä muistuttaa näin, vaikka aivan arkea tässä eletään,
hellä sana sinne - jakoavaimen tai tiskirätin tiimoille! ;)- Minanoita
Kuule paa se tukka takas ohimolle
ja jakoavain oikeaan boksiin mutta ei sen
tiskirätin kanssa samaan tilaan (tyrskis=)
Vakavaa aihetta tapailin, vakavaan
vuodenaikaan...ajankohtaiseen ...
Muru, mie sinnuu laajasti kiitän=))))
Sumujen sillalla mielenharmaissa
kudelmissa valon kajoa joka siivilöi
askeleiden kulkua
märällä tiellä
jäätyneitä kiteitä
pakkasen sylistä
yrittävät johdattaa harhaan
- liukenen -
jääriite sillan alla
ja minä horjahdan
mielikuvieni portailla
minä yksin tässä sumujen
kalvavassa sillassa
Pelko - ni
minuudessani
ylittää : Oman elämänpelkoni
tien - ja minua Pelottaa,
jääriite ei kannata painoani
sumujeni
sillalla...
- onko kukaan
kädenmittani ulottuvilla ?
Sinulle siitä Ystävyydestäsi jota
osoitat minua kohtaan kuin vastarunonani
erilaisten pelkotilojen kuvausta,miten voi
itse kukin moninmuodoin sisällään kantaa.
Kantavaa syksyn väriloistoa Sinulle.- Minanoita
Vastarunosi kauneus sai minut
mykistymään!
Tuhannesti Kiitos täältä kädenojennuksen päästä=)))
- porosukat takas;)
olet loistava ja persoonallinen
jatkuvasti uudistuva
siitä kiitän
ja mukaan napataan myös tämä runo- Minanoita
Porosukkii et takas saa! Mitäs jätit!
Mie oon myyny ne Jokihampaan torilla
pilkkahintaan! (laskee sukanvarsisetelitukkua)
Mutta kiitokseni kirjoitin matkalaukkusi
vasempaan kantokahvaan=)))))
- Kauris-62
erikoinen,ajatuksia herättävä todellakin
viisas sanoma..
kiitos- Minanoita
Sinulle erikois kiitokseni
erittäin ihanasta pyrähdyksestäsi=)))
- kaaru
"muistinko koskaan sanoa
kuinka rakastan sinua"
Hui paleltaa ja runosikin kosketti
kylmällä kädellään
mutta tuo loppu
se meidän pitäisi muistaa joka päivä:)
Kaikessa kaameudessaan hyvä runo...- Minanoita
Sie saat kaameasti kiitoksia minulta=))))
...Ja nieleskelee runosi edessä...
Nuo viime sanat ihan napakymppi,
koskaan ei tiedä päivää viimeistä.
Mä yritin muistaa....- Minanoita
Missä sie oot piileskelly???Kjäh?
Ompa mukavaa ko sieki käväsit.
Mie heitän sinulle sata kiitosta
otathan kiinni?! =))))))) Minanoita kirjoitti:
Missä sie oot piileskelly???Kjäh?
Ompa mukavaa ko sieki käväsit.
Mie heitän sinulle sata kiitosta
otathan kiinni?! =)))))))...Eikö kaikki ole nykyään facebookissa....
Puz törmätään siellä
- En viiti paljastua
Alun haukiomainen luettelo pani epäilemään kuntoasi.
Paraneehan kuitenkin kuin sianjuoksu.
Taitavasti lunastit lipun rakkausosastoon.- Minanoita
Kirjoitin juuri Joulupukille ja toivoin että
hän lahjoittaisi juuri sinut vakiokriitikoksi runoihini.
Minusta nimittäin olisi sikahauska väännellä sanallista
kirvestä kanssasi=)
Nyt odotan jännityksellä vastauspostia Korvatunturilta!
- odotellessa kuiskaan korvaasi, Kiitos.
Tuo on monta kertaa totta, pitäisi muistaa ajoissa
sanoa tärkeät asiat ja tuoda tunteensa julki...
ennen kuin on liian myöhäistä, sillä kukaan
niitä sanoja ei sen jälkeen voi hänen suullaan
lausua ja joissain tapauksissa kohdehenkilölle
saattaa jäädä kysymysmerkki?
Pidin runostasi, se oli hyvin koskettava
ja muistutus meille kaikille, ettemme
kukaan voi tietää huomisesta, kiitos tästä.- Minanoita
Minä kiitän sinua koskettavasta
palautteestasi...
pitäisi todellakin muistaa sanoa ne
tärkeimmät sanat ennenkuin on liian
myöhäistä
Kiitos Diinaliin=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483