^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^
Limissä kuin köynnökset
sääresi sileät silittävät minua
tuoksua ihollasi samettia huulillasi
kauniisti sinä kosketat huojuvaa ~
Kuin tuuli sinä hengität minua
ja varjossa yön tumman
silmin sulkeutuvin sukellan sinuun ~
...
Aina näissä hetkissä minä huudan,
Pysähdy Aika !
Oi Pysähdy !
Mutta Ei, ei aika,
se lipuu vaan...
...Tän huuman ja tän ajan,
jos ken pysäyttää vois
nämä hetket tallentaa ~
se kaikkeni ois
Mut aika vaan kuluu ..
ja tulee jälleen hetki,
taas hetki erosuudelman,
haikean ikävän ~
Nämä onnen hetket
nämä lyhyet kauniit hetket
Rakkaani,
ne kuitenkin kantaa ~
Sinua ja Minua...
~ Meitä ~
^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^
http://www.youtube.com/watch?v=3_mZ2R_hOE0
~ Aika kuluu ~
6
213
Vastaukset
- *laudi*
Kantavat kahta rakastunutta, se on totta :o
Ja seki että aika kuluu-
Ei se aika kuule pysähy:( ei vaikka toivoisi
Siinä oliski hyvä markkinarako (?) jollekki :)
Pidin runostasi.- Kopittelija
" Kaikella on määrähetkensä,
aikansa joka asialla taivaan alla.
Aika on syntyä
ja aika on kuolla,
aika istuttaa
ja aika repiä maasta,
aika surmata
ja aika parantaa,
aika on purkaa
ja aika rakentaa,
aika itkeä
ja aika nauraa,
aika valittaa
ja aika tanssia,
aika heitellä kiviä
ja aika ne kerätä,
aika on syleillä
ja aika olla erossa,
aika etsiä
ja aika kadottaa,
aika on säilyttää
ja aika viskata menemään,
aika repäistä rikki
ja aika ommella yhteen,
aika olla vaiti
ja aika puhua,
aika rakastaa
ja aika vihata,
aika on sodalla
ja aikansa rauhalla...
Kaiken hän on alun alkaen tehnyt hyväksi
ja asettanut iäti jatkumaan,
mutta ihminen ei käsitä Jumalan tekoja,
ei niiden alkua eikä loppua... "
*
Kiitos palautteestasi ja siitä että pidit runosta Laudi ja
huuruista syksyn aikaa sinulle... ;)
Lämpimin ajatuksin : Real Real (*J*) :D
http://www.youtube.com/watch?v=AKn0ogygjqI
- Minanoita
olisipa me
olisipa
sinä ja minä
ilman näitä
ainaisia hyvästejä
ja kuorettomia lupauksia
uusista näkemisistä
aika näytti ajolupansa
siihen oli jo viime vuonna
lyöty toistuvien erojen leimoja
niin lyhyesti
ja niin pitkään
minulla on ikävä sinua
xxx
=))))Taisin pitää runostasi koska taas aukesi hanat vastarunoon:)- Kopittelija
*
Kunniajuoksu,
sekö perinne vanha
ei trendi nykypäivään
Toistu ei leimat lupakirjoissa
tietokoneet työntää
joka vuosi, ja aina uusi
Vanhat roskiin
uudet tuulet puhaltamaan
mä vieläkö paremman...
Tää on se Hekti
se on tää
Tää aika...
*
Kiitos noita ajatuksia herättävästä vastarunostasi...
Kiva jos pidit runosta ! :))
Terkuin Real Real (*J*)
http://www.youtube.com/watch?v=BtX6iGbqWco
- sielukaspeili
Kaunista kaunista:))
- Kopittelija
Todella kiva jos olet pitänyt runostani ! :)
Oikein kivaa aurinkoista ja kipakkaa pakkasaamua sinulle !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
