~ Aika kuluu ~

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^

Limissä kuin köynnökset
sääresi sileät silittävät minua
tuoksua ihollasi samettia huulillasi
kauniisti sinä kosketat huojuvaa ~

Kuin tuuli sinä hengität minua
ja varjossa yön tumman
silmin sulkeutuvin sukellan sinuun ~

...

Aina näissä hetkissä minä huudan,
Pysähdy Aika !
Oi Pysähdy !

Mutta Ei, ei aika,
se lipuu vaan...

...Tän huuman ja tän ajan,
jos ken pysäyttää vois
nämä hetket tallentaa ~
se kaikkeni ois

Mut aika vaan kuluu ..
ja tulee jälleen hetki,
taas hetki erosuudelman,
haikean ikävän ~

Nämä onnen hetket
nämä lyhyet kauniit hetket

Rakkaani,
ne kuitenkin kantaa ~
Sinua ja Minua...

~ Meitä ~

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^

http://www.youtube.com/watch?v=3_mZ2R_hOE0

6

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*

      Kantavat kahta rakastunutta, se on totta :o
      Ja seki että aika kuluu-

      Ei se aika kuule pysähy:( ei vaikka toivoisi
      Siinä oliski hyvä markkinarako (?) jollekki :)

      Pidin runostasi.

      • Kopittelija

        " Kaikella on määrähetkensä,
        aikansa joka asialla taivaan alla.
        Aika on syntyä
        ja aika on kuolla,
        aika istuttaa
        ja aika repiä maasta,
        aika surmata
        ja aika parantaa,
        aika on purkaa
        ja aika rakentaa,
        aika itkeä
        ja aika nauraa,
        aika valittaa
        ja aika tanssia,
        aika heitellä kiviä
        ja aika ne kerätä,
        aika on syleillä
        ja aika olla erossa,
        aika etsiä
        ja aika kadottaa,
        aika on säilyttää
        ja aika viskata menemään,
        aika repäistä rikki
        ja aika ommella yhteen,
        aika olla vaiti
        ja aika puhua,
        aika rakastaa
        ja aika vihata,
        aika on sodalla
        ja aikansa rauhalla...

        Kaiken hän on alun alkaen tehnyt hyväksi
        ja asettanut iäti jatkumaan,
        mutta ihminen ei käsitä Jumalan tekoja,
        ei niiden alkua eikä loppua... "

        *
        Kiitos palautteestasi ja siitä että pidit runosta Laudi ja
        huuruista syksyn aikaa sinulle... ;)

        Lämpimin ajatuksin : Real Real (*J*) :D


        http://www.youtube.com/watch?v=AKn0ogygjqI


    • Minanoita

      olisipa me
      olisipa
      sinä ja minä

      ilman näitä
      ainaisia hyvästejä
      ja kuorettomia lupauksia
      uusista näkemisistä

      aika näytti ajolupansa
      siihen oli jo viime vuonna
      lyöty toistuvien erojen leimoja

      niin lyhyesti
      ja niin pitkään
      minulla on ikävä sinua
      xxx

      =))))Taisin pitää runostasi koska taas aukesi hanat vastarunoon:)

      • Kopittelija

        *
        Kunniajuoksu,
        sekö perinne vanha
        ei trendi nykypäivään

        Toistu ei leimat lupakirjoissa
        tietokoneet työntää
        joka vuosi, ja aina uusi

        Vanhat roskiin
        uudet tuulet puhaltamaan
        mä vieläkö paremman...

        Tää on se Hekti
        se on tää

        Tää aika...

        *

        Kiitos noita ajatuksia herättävästä vastarunostasi...
        Kiva jos pidit runosta ! :))

        Terkuin Real Real (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=BtX6iGbqWco


    • sielukaspeili

      Kaunista kaunista:))

      • Kopittelija

        Todella kiva jos olet pitänyt runostani ! :)

        Oikein kivaa aurinkoista ja kipakkaa pakkasaamua sinulle !

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe