Onko tämä OIKEASTI RAISKAUS ??

SexNdTheCity

Noin viikko sitten kaverillani oli bileet. Siitä asti mieltäni on painanut eräs asia.

Olin täydellisessä nousussa. Jo mennessä bileisiin iskin silmäni erääseen mieheen, joka oli mua 4 vuotta vanhempi. (Olen itse 16). Kun sitten keräsin rohkeuteni, otin sitä kädestä kiinni ja vein sen makuuhuoneeseen, jossa halusin olla kahdestaan. Menin sen syliin iskumaan ja kerroin pitäväni hänestä. Hyväilin ja suutelin sitä eripaikoista. Pian se kaatoi mut siihen sänkyyn ja kysy et ''mitä sulle pitäis oikeen tehdä''. Sen jälkeen se suuteli mua ja alkoi riisumaan paitaani. Tajusin mitä se oli tekemässä. Sanoin ettei tää ehkä oo oikee paikka. (Kerroin aiemmin olevani neitsyt). Se sano jotain et ''no ei se satu'' ym.. Sanoin sille että ''lopeta'' kun se alkoi riisumaan housujani. Se ei kuunnellut ja yritin lähteä pois, mutta se piteli musta niin kovaa kiinni etten päässyt lähtemään. Ajattellin että ''no ollaan sit tässä''. En kehdannut huutaa mitään, koska mua hävetti jos kaikki ois saaneet tietää siitä. Se työnsi käden mun housuihin ja käskin sitä lopettamaan, johon se tokas että ''miks'' ja suuteli mun kaulaa. Se riisu mun housut ja ''tuli sisään''. Käskin sitä lopettamaan ja sanoin että mua sattuu. Siihen se ei noteerannut mitenkään. Meinasin lyödä sitä, mutta se oli mun päällä ja piteli mun ranteista kiinni. Se vei sen loppuun asti ja mä vaan makasin siinä ja annoin sen viedä mun neitsyyden. Mua sattu koko ajan. Mut en jaksanut/välittänyt sanoa enään mitään.
Kun lähdettiin huoneesta jotkut oli huomanneet mitä ''me'' oltiin tehty. Itse mä lähdin itkien kotiin.

Mua edelleen ällöttää ajatella se siinä. Miltä se kuulosti ku se laukes, ja hyi.. Mä en oikeen tiedä mitä ton asian kanssa vois tehdä, yritin kirjoittaa tohon mahdollisimman selvästi illan tapahtumat.

Voiko tota laskea edes raiskaukseksi, koska itsehän mä tavallaan yritin vietellä sitä? Eli periaatteessa oma vikani.. En mä tiedä oon ollu siitä lähtien aika sekasin ja omissa ajatuksissani.

Vielä en ole asiasta kenellekkään puhunut.

22

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbbbbbcccc

ellei ollut ehkäisyä ja sp-tautitesteihin sitten myöhemmin.

"En kehdannut huutaa mitään, koska mua hävetti jos kaikki ois saaneet tietää siitä."

Olet sanonut ei ja se riittää.

• halaisi jos voisi

Mä olen samanikäinen sun kanssa. Kirjotuksestasi tuli aika paha mieli, tunnut syyttävän itseäsi tapahtuneesta. Sun pitäis yrittää nyt ymmärtää, että et oo tehnyt mitään väärin. Se, että tahdoit viettää aikaa kahdestaan tän pojan kanssa sillon illalla, ei tarkota sitä että olisit lupautunut harrastamaan seksiä. Sun pitää ymmärtää, että tää poika teki tosi väärin sua kohtaan ja pahan rikoksen, eikä kyse ollut seksistä, vaan raiskauksesta. Jokaisella on oikeus päättää kehostaan, eikä kenelläkään ole oikeutta kajota tuolla tavalla toisen kehoon ilman lupaa.

Se mitä sun täytyy nyt tehdä, tuntuu varmasti tosi vaikeelta. Mut et kai halua että se kusipää pääsee kuin koira veräjästä, eikä joudu kärsiin teostaan mitenkään? Pahimmassa tapauksessa raiskaus toistuu jollekkin toiselle tytölle, joka joutuu kärsimään saman kuin sinä. Laitan tähän nyt muutaman vaihtoehdon, jotka itselleni tulivat mieleen.

1) Kerro asiasta jollekkin tutulle aikuiselle, ihan kuten tähänkin kerroit. Voit myös pyytää jotakuta lukemaan tämän kirjoituksesi, jos puhuminen tuntuu vaikealta.
      2) Jos lähipiiristä ei löydy ketään kelle pystyisit kertomaan, voit soittaa esim. raiskauksen uhrien kriisipäivystysnumeroon (esim. Tukinainen päivystää puh. 0800-97899, ma-pe
      klo 9-15, la-su klo 15-21, pyhinä ja niiden aattoina klo 15-21). Voit jutella asiasta luottamuksellisesti asiantuntevan ihmisen kanssa ja saada ohjeita miten menetellä.
      3) Voit myös varata paikkakuntasi terveyskeskuksesta ajan ja jutella luottamuksellisesti lääkärin kanssa. Aikaa varatessasi sinun ei tarvitse kertoa aihetta ajanvarauksellesi, jollet halua.

Et puhunut viestissäsi mitää ehkäisystä, joten senkin vuoksi nyt pitäisi ottaa kiireesti yhteyttä jonkinlaiseen tahoon. Paljon voimia sinulle, ja aja poika vastuuseen teostaan.

• sukupuolitaudit

Sinulla voi olla jo AIDS.

• SexNdTheCity
        sukupuolitaudit kirjoitti:

Sinulla voi olla jo AIDS.

halaisi jos voisi: kiitos vinkeistä.

sukupuolitaudit: tiedän mutta en halua oikeen puhua siitä kenellekkään.

Pitäisikö käydä koulu terveyden hoitajalla? Pelkään vain, etten osaa kertoa sitä. Tai en kehtaa. Mua hävettää toi juttu, mut sisällä tuntuu pahalta ku se vaan pyörii ja pyörii mun päässä :/

bbbbbbcccc: en ole tehnyt mitään :s

• terk.
        SexNdTheCity kirjoitti:

halaisi jos voisi: kiitos vinkeistä.

sukupuolitaudit: tiedän mutta en halua oikeen puhua siitä kenellekkään.

Pitäisikö käydä koulu terveyden hoitajalla? Pelkään vain, etten osaa kertoa sitä. Tai en kehtaa. Mua hävettää toi juttu, mut sisällä tuntuu pahalta ku se vaan pyörii ja pyörii mun päässä :/

bbbbbbcccc: en ole tehnyt mitään :s

niin se raskaus on mahdollinen, samoin sukupuolitaudit, esim. klamydia, herpes, HIV, hepatiitit jne., eli vaikka asia on vaikea niin pakkohan sinun on sitä lähteä selvittämään.

AIDS sinulla EI voi olla, ensin täytyy saada HIV-tartunta, joka sitten kehittyy, kellä kehityy AIDS:si

Näytä jollekin tuo aloitusviesti, on se se sitten terkkari tai lääkäri. ÄLÄ syytä itseäsi ÄLÄKÄ työnnä päätäsi pensaaseen, asia on pakko selvittää, se ei auta jos yrität sen vain painaa pois mielestäsi

• !!!!!!!!!!!
        terk. kirjoitti:

niin se raskaus on mahdollinen, samoin sukupuolitaudit, esim. klamydia, herpes, HIV, hepatiitit jne., eli vaikka asia on vaikea niin pakkohan sinun on sitä lähteä selvittämään.

AIDS sinulla EI voi olla, ensin täytyy saada HIV-tartunta, joka sitten kehittyy, kellä kehityy AIDS:si

Näytä jollekin tuo aloitusviesti, on se se sitten terkkari tai lääkäri. ÄLÄ syytä itseäsi ÄLÄKÄ työnnä päätäsi pensaaseen, asia on pakko selvittää, se ei auta jos yrität sen vain painaa pois mielestäsi

ehkäisyä vai ei? Jos ei niin haitko jälkiehkäisyn?

• !AIDS
        !!!!!!!!!!! kirjoitti:

ehkäisyä vai ei? Jos ei niin haitko jälkiehkäisyn?

jälkiehkäisy ei suojaa taudeilta

• SexNdTheCity
        !AIDS kirjoitti:

jälkiehkäisy ei suojaa taudeilta

.. mutta kun asia ei ollut minusta riippuvainen :/
        Enkä myöskään älynnyt ottaa jälkiehkäisyä

• fdgdfgdfgfdgf
        SexNdTheCity kirjoitti:

.. mutta kun asia ei ollut minusta riippuvainen :/
        Enkä myöskään älynnyt ottaa jälkiehkäisyä

Sinun on pakko kertoa jollekin, et voi tietää jos olet saanut jonkun taudin siltä sialta tai jos olet jopa tullut raskaaksi. Kaikista paras olisi luultavasti mennä sille kouluterveydenhoitajalle mahdollisimman pian, hän osaa sinua auttaa tässä asiassa. Ja poliisille pitää ehdottomasti ilmoittaa, sinulla ei ole mitään hävettävää. Terveydenhoitaja osaa varmasti sinua siinäkin neuvoa.

• spirit of finland

Raiskauksessa on väärin tautien tarttuminen sekä se että raiskaaja levittää joskus hyödyttömiä ali-ihmisen geenejään eteenpäin.
        Naisen kokemalla henkisellä tuskalla ei kuitenkaan ole merkitystä.

• tannnng
        spirit of finland kirjoitti:

Raiskauksessa on väärin tautien tarttuminen sekä se että raiskaaja levittää joskus hyödyttömiä ali-ihmisen geenejään eteenpäin.

Ei merkitystä ehkä sinulle, koska olet idiootti, mutta sen kokeneille naisille ja myös meille, jotka emme ole kokeneet sitä sillä on merkitystä. Pysy poissa jos ei ole muuta sanottavaa kuin levitellä idioottimaisia asiattomuuksia.

• !!!
        spirit of finland kirjoitti:

http://www.smegma.ca/

• hp

Kyllä se on raiskaus.
      Ikävää että ensimmäinen seksuaalinen kokemuksesi meni huonoimmalla mahdollisella tavalla. Ota yhteyttä auttaviin tahoihin.

• mietityttää

Joskus on ehkä parempi antaa asian unohtua hissukseen. Tietysti terveydenhoitoasiat kannattaa laittaa kuntoon, mutta tuo poliisijuttu on vähän turha mielestäni. Olen itse tullut väkisinmaatuksi, joten tiedän mistä puhun. Nuorena bileissä käy joskus näin kun tunteet kiehuu yli, nuoren miehen kollimaisuutta tuo tietysti oli ja erittäin epäasiallista, mutta raiskausrikos on tosiaan rankka syytös aina.
        Hoida itsesi ja yritä löytää tasapaino naiseuteen. Voimia!

• ärsyyntynyt
        mietityttää kirjoitti:

Joskus on ehkä parempi antaa asian unohtua hissukseen. Tietysti terveydenhoitoasiat kannattaa laittaa kuntoon, mutta tuo poliisijuttu on vähän turha mielestäni. Olen itse tullut väkisinmaatuksi, joten tiedän mistä puhun. Nuorena bileissä käy joskus näin kun tunteet kiehuu yli, nuoren miehen kollimaisuutta tuo tietysti oli ja erittäin epäasiallista, mutta raiskausrikos on tosiaan rankka syytös aina.

Raiskaus on raiskaus, siitä KUULUU tehdä rikosilmoitus. Kellään ei ole mitään oikeutta väkisin kehenkään koskea jos toinen sanoo lopeta. Kyllä tuon ikäisen nuorenmiehen kuuluu tietää nämä asiat. Todellakaan asiaa ei kuulu noin vain pyyhkäistä pois.

• ....................
        ärsyyntynyt kirjoitti:

Raiskaus on raiskaus, siitä KUULUU tehdä rikosilmoitus. Kellään ei ole mitään oikeutta väkisin kehenkään koskea jos toinen sanoo lopeta. Kyllä tuon ikäisen nuorenmiehen kuuluu tietää nämä asiat. Todellakaan asiaa ei kuulu noin vain pyyhkäistä pois.

Sanoit monta kertaa "lopeta" ja yritit lähteä, mutta mie soli vahvempi. Kyllä se oli raiskaus, ja ainoa jonka kuuluu tuntea häpeää on raiskaaja. Rikosilmoituksen teko on ainoa keino millä saatat saada hyvitystä.

• oikeus**
        mietityttää kirjoitti:

just nää "mietityttää" kaltaiset ihmiset sallii sen, että suhtautuminen tässä yhteiskunnassa raiskauksiin on se, mikä on! Ja nainen vielä! Ja raiskauksen kokenut! Ja kutsuu sitä väkisinmakaamiseksi! Se on kiva, jos sä pystyt ja haluat hoitaa omat asiasi niin, että vaikenet niistä, mutta älä KOSKAAN kehota muita tekemään niin. Ymmärrätkö ollenkaan, että käsittelemättöminä tollaset asiat voi ruveta vaivaamaan vuosienkin päästä. Tai että mitä aloittajan seksuaali-identiteetille käy, jos noudattaa neuvojasi. Huh huh. Vihaks pistää, että sinä, joka olet kokenut sen sanot:

"Nuorena bileissä käy joskus näin kun tunteet kiehuu yli, nuoren miehen kollimaisuutta tuo tietysti oli ja erittäin epäasiallista, mutta raiskausrikos on tosiaan rankka syytös aina."

Mieti nyt vähän, mitä sanot. Tekisitkö sä itse noin jollekin? Voisko sen pistää sun tyttömäisyyden piikkiin. Kyllä jokainen ihminen ymmärtää - ihan sama mitä miettii vähä-älyisessä päässään- että se on väärin.

• pettynyt 2

Mielestäni kyseessä on raiskaus. Sinun tulee käydä lääkärissä ja saada mahdollinen hoito mikäli olet saanut jonkin sukupuoli taudin, myöskin mahdollinen raskaus on tutkittava. Suosittelen myös jotakin keskusteluterapiaa esin kriisityöntekijän kanssa, tukinainen on hyvä. Mutta se mitä tulee rikosilmoituksen tekoon, en suosittele, koska rikosilmoituksen teko ja siitä seuraava poliisikuulustelu on sama kuin kokisi raiskauksen uudelleen. Itselläni on siitä kokemusta ja se oli todella ihmisarvoa alentava kokemus joka ehkä tuhosi sisintäni ja ihmisarvoani vielä enemmän kuin raiskaus itse. Suomessa ja varmaan koko maailmassa naisen asema nyt vaan on niin alkeellisella tasolla, kuulustelu tapahtuu aina siten että uhri syylistetään. Tällainen kokemus minulla. Toivon sinulle valoisampaa tulevaisuutta.

• lejla-virg..

Monet täällä antoivat kovinkin kiivaaseen tahtiin käytännön ohjeita. Tiestysti niitäkin hyvä saada ja jollekin mennä puhumaan asiasta, jotta saat purettua asiaa mielestäsi ja hoidettua just nuo käytännön seikat.

Sen sijaan kirjoittaisin sinulle toisesta puolesta tässä asiassa. Henkisellä puolella tuollainen on aina vakava tapahtuma. Ensinnäkin ikään kuin luotat toiseen, mielessä kauniita haaveita. Kerralla joku tuhoaa paljon enemmän kuin kukaan voi kuvitella. Miten saa itsekunnioituksensa takaisin, Outoa että jollain tasolla syyttää kuitenkin itseään. Tuntee tosi likaiseksi ja jopa tyhmäksi itsensä.

Voi vaikuttaa jatkossa suhtautumiseen miehiin, seksuaalisuuteen, ihmissuhteisiin yleensäkin. Luottaako toisiin, minkä arvoisena itseään pitää...

Oma reaktioni oli, että halusin kostaa tekijälle. Sen tein vuosien saatossa omalla tavallani. Ei siihen aikaan ollut mitään tukinaisia, ei terapioita, puhumattakaan että poliisille.
      Vuosikymmenten jälkeen puhuin vielä tekijälle tuosta. Edelleenkään hän ei nähnyt omaa osuuttaan, minun syytä kaikki kuin muka olisin halunnut sitä. Tai ihan turhan ison numeron tein ym ym. Sanoi jopa että hänellä oli ollut tautikin...onneksi en saanut sitä enkä muutakaan. Henkiset vauriot olivat sitäkin pitkäaikaisemmat. Seksikumppaneita tuli ja meni, liian kanssa. Olin kuin toinen ihminen. monta vuotta meni noin. Se oli minun elämääni, mutta kovin toisin kuvittelin haaveissani.

Lohduksi voin sanoa että kaikesta huolimatta olen sittemmin viettänyt normaalia elämää.
      Koskaan tuo ei unohdu. Tuli kirjoituksestasi niin elävästi mieleen. Kaiken muistan tarkalleen.

Tsemppiä sinulle. Älä jää yksin ajatuksinesi, etsi apuja kouluterkkarilta tms. Menneitä kokemuksia ei voi muuttaa, mutta jatkosta päätät sinä. Hyvää elämää sinulle toivon.

• isä 39v

Kertomuksesi perusteella sinut on raiskattu,siitä ei ole epäilystäkään.Sun tehtävä on nyt kertoa siitä ihmisille jotka voivat ja varmasti auttavat sinua.Terveydenhoitaja,lääkäri,poliisi ja omat vanhemmat.Et ole tehnyt mitään väärää "vietellessäsi" tämän kusipään.Ei on ei.Sinulle on tehty väärin ja jos et tee ilmoitusta,tämä samainen pikkupallero raiskaa uudelleen.

• Ex lakimies

Jos yritit estää tai kieltää miesystävääsi yhtymästä sinuun niin kyseessä on raiskaus. Ongelma on siinä että olit itse aktiivinen osapuoli aluksi ja et huutanut apua tai osoittanut olevasi painostuksen alla. Jos haluat asiaa selvittää niin sinun pitäisi tehdä rikosilmoitus, käyttämäsi vaatteet pitäisi viedä poliisille ja sinut pitäisi tutkia näytteiden (mm. sukupuolitaudit) ja mahdollisten vammojen (väkivalta) varalta. Poliisi sitten kuulustelee asianosaiset ja todistajat. Syyttäjä nostaa sitten syytteen raiskaajaa vastaan ja asia käsitellään oikeudessa aikanaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe