Minulla on tällainen vanha PHP:n Jäsenkirja vuodelta 1988. Tietääkö kukaan onko tällä mitään arvoa enää vai oikeuttaako tämä joihinkin osakkeisiin? Aikoinaan tästä olen maksanut 4400mk.
Päijät-Hämeen Puhelin, Jäsenkirja
5
4112
Vastaukset
- ettteeeett
Osakkeet vaihdettiin aikonaan a ja k osakkeisiin, jos sul ei oo osakekirjoja, luulen ettei pelkällä jäsenkirjalla mitää saa. Jos sul on osakekirjat, oot varmaan joka vuosi saanu php:lltä osinkoa. Kantsisko soittaa php:lle ja kysyä. Googleta php holding.
hei etkö ole saanut tarjouskirjettä eräältä juristilta, nimeä en nyt muista. Meille on tullut montakin , hän ostaísi 1000€ osakkeen mutta ei olla myyty.. vielä.ehkäpä nousee vielä, kun dna isännöi siellä nyt ja haluaa varmaankin koko puljun itselleen.
- perixxxxx
niin saat takautuvasti ne osingot jotka ei ole jo ns. liian vanhoja
minä vaihdoin 2009 tammikuussa ja hyvä olikin, koska sieltä tuli takautuvasti viiden vuoden osingot ja sitten vielä normaali 2009 kevään osinko
paperiosakkeita ei kannata pitää enää mistään syystä
varaa pankistasi aika sijoitusneuvontaan ja mene sen osakekirjan kanssa sinne, niin alkaa tapahtumaan- ae5yh
php:n osakkeet missään arvo-osuus järjestelmässä. Ja takautuvia osinkoja saa lain mukaan vain kolmelta vuodelta.
- muttaku
Täällä naapuripuhelinfirman osakkeet on sähköisessä järjestelmässä ja puolet osingoista häviääkin sen arvonosuustilin maksuihin..., toki ilmaisiakin on, mutta sieltä siirto (jos myy) maksaa taas moninkerroin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793