Minulla on tällainen vanha PHP:n Jäsenkirja vuodelta 1988. Tietääkö kukaan onko tällä mitään arvoa enää vai oikeuttaako tämä joihinkin osakkeisiin? Aikoinaan tästä olen maksanut 4400mk.
Päijät-Hämeen Puhelin, Jäsenkirja
5
4249
Vastaukset
- ettteeeett
Osakkeet vaihdettiin aikonaan a ja k osakkeisiin, jos sul ei oo osakekirjoja, luulen ettei pelkällä jäsenkirjalla mitää saa. Jos sul on osakekirjat, oot varmaan joka vuosi saanu php:lltä osinkoa. Kantsisko soittaa php:lle ja kysyä. Googleta php holding.
hei etkö ole saanut tarjouskirjettä eräältä juristilta, nimeä en nyt muista. Meille on tullut montakin , hän ostaísi 1000€ osakkeen mutta ei olla myyty.. vielä.ehkäpä nousee vielä, kun dna isännöi siellä nyt ja haluaa varmaankin koko puljun itselleen.
- perixxxxx
niin saat takautuvasti ne osingot jotka ei ole jo ns. liian vanhoja
minä vaihdoin 2009 tammikuussa ja hyvä olikin, koska sieltä tuli takautuvasti viiden vuoden osingot ja sitten vielä normaali 2009 kevään osinko
paperiosakkeita ei kannata pitää enää mistään syystä
varaa pankistasi aika sijoitusneuvontaan ja mene sen osakekirjan kanssa sinne, niin alkaa tapahtumaan- ae5yh
php:n osakkeet missään arvo-osuus järjestelmässä. Ja takautuvia osinkoja saa lain mukaan vain kolmelta vuodelta.
- muttaku
Täällä naapuripuhelinfirman osakkeet on sähköisessä järjestelmässä ja puolet osingoista häviääkin sen arvonosuustilin maksuihin..., toki ilmaisiakin on, mutta sieltä siirto (jos myy) maksaa taas moninkerroin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732