Soneran mokkula

Tietämätöntyttö

Sisältyykö soneran mokkulaan (hinta 11,90e/kk) myös tekstiviestien lähettäminen mokkulan kautta vai maksavtko tekstiviestit erikseen?? Kertokaa ihmeessä jos/kun joku tietää!! Kiitti!

4

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppe

      Tekstiviestit maksaa erikseen.

      • Soneran Omilta sivuilta saa lähetettyä 20 ilmasta tekstaria kuukaudessa.


    • HaistaSoneraPaska

      Se paska saapui.Sit piti jonottaa asiakaspalveluun et ei oo ottanu koodei ylös ja ohjeissa luki et kun tökkäät koneeseen senkun surffaat.Tikku ei toiminu senkään jälkeen.Langaton muka joopa joo..en rupe pöytäkonetta siirtelemään moisen paskan takia vaan irtisanon sopimuksen.Lisäksi mulla on ZTE MF636 tikku ei annetaan ymmärtää että tikun arvo on 250 tai jtn (minkä takia pitää sitoutua 24kk sopimukseen=rahastusta)kun oikeesti tikku on duunattu jossain kiinassa 2eurolla. tikussa on muistikortin paikka ja "modeemi"ns.ohjelma eli kukkuu vaan hölml maksaa..ja nähtävästi oon hölmö..toisin en ole vielä maksanut mitään enkä aio!

      Juu asun vielä Helsingin kantakaupungissa ..et sillei.

      • Sonera on Paska

        Kannattaa ottaa gomobile prepaid liittymä tilaat netissä maksat 5e saat 15e puheaikaa ja aina kun lataat 10 tai 12 yms puheaikaa saat 5e kaupan päälle aina..sen lisäksi netistä voi lähettää RAJATTOMAN määrän tekstareita joissa ei ole mainoksia yms perässä ja omalla numerolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe